Одна з причин втрати зацікавленості – це проведення уроків традиційними методами навчання.
Номер слайду 3
Залучення учнів до самостійного пошуку інформації, синтез матеріалу з виходом на самостійні узагальнення й висновки;Розвиток критичного мислення;Розвиток творчих здібностей;Розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі; формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб; інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ; удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу; оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій. Основні напрями реалізації ідеї:
Номер слайду 4
кожний урок – це окрема ланка у загальному ланцюгу уроків теми;кожен урок повинен розв’язувати певні навчальні і виховні завдання;кожний урок повинен бути ефективним;кожен урок неповторний і тільки на ньому учні отримують певні знання;на кожному уроці слід залучати дітей до активної участі у навчальному процесі;на кожному уроці вчити учнів самостійно здобувати знання;на кожному уроці стимулювати бажання учнів вчитися, самореалізовуватися. Яким повинен бути урок
Номер слайду 5
створення умов для оволодіння учнів культурними цінностями;розширення сфери загальних соціально-економічних інтересів учнів;формування та розвиток інформаційно-правового простору соціуму. Пріоритетними напрямами освітньої політики є:
Номер слайду 6
Індивідуалізація навчання. Збільшення швидкості одержання інформації. Можливість моделювання і демонстрації процесів, не доступних для спостереження в умовах кабінету. Головні переваги комп’ютерного навчання є такі:
Номер слайду 7
Мультимедійні засоби можуть використовуватися практично на всіх етапах урокупід час мотивації як постановка проблеми перед вивченням нового матеріалу; у поясненні нового матеріалу як ілюстративний матеріал; під час закріплення та узагальнення знань; для контролю знань.
Номер слайду 8
Серед величезного різноманіття навчальних мультимедійний засобів найбільш ефективними вважаються: Моделювання реальних об’єктів. Відеодемонстрації. Навчальні фільми. Комп’ютерні тренажери. Мультимедійні презентації.
Номер слайду 9
ілюстративністю (за їх допомогою вчитель ілюструє урок, але зміст теми розкриває сам);фрагментарністю ( вчитель дозовано викладає матеріал, залежно від швидкості сприйняття його учнями);методичною інваріантністю (використовується на різних етапах уроку з різними цілями);лаконічністю (ефективно викладається великий об’єм інформації за стислий час);евристичністю (подання матеріалу в доступній формі для свідомого засвоєння учнями ). Значення ІКТ у ліквідації прогалин в унаочненні викладання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Вони характеризуються:
Номер слайду 10
Використання ППЗ дає можливість:індивідуалізувати й диференціювати процес навчання за рахунок вивчення матеріалу з індивідуальною швидкістю;здійснити контроль зі зворотнім зв’язком, діагностикою помилок і оцінюванням результатів навчальної діяльності;здійснити самоконтроль і самокорегування;здійснити самопідготовку учнів;візуалізувати навчальну інформацію щодо процесів, які вивчаються;провести експеримент в умовах імітації реальності;формувати культуру навчальної діяльності.
Номер слайду 11
Висновки. Застосування ІКТ, конструювання уроків-презентацій надає уроку специфічної новизни, дозволяє за стислий відрізок часу подати великий об’єм матеріалу, але подати його так, щоб учні поглибили, деталізували їх через виникнення нових яскравих образів та асоціацій.
Номер слайду 12
Висновки. Мультимедійні презентації поліпшують наочність подачі матеріалу, дозволяють ознайомити учнів з процесами, які небезпечні для здоров’я дітей в реальності. До того ж мультимедійні презентації на 10-15% прискорюють темп уроку.
Номер слайду 13
Висновки. Вивчення питання щодо використання ППЗ при вивченні фізики показало доцільність їх впровадження у навчально-виховний процес
Номер слайду 14
Висновки. В умовах формування відкритого інформаційно-освітнього простору ІКТ стають невід’ємним атрибутом навчального процесу. Та все одно, не слід забувати, що жодна комп’ютерна програма не замінить «живе» спілкування на уроці, реальний експеримент і викладача-предметника.