Залучення учнів до самостійного пошуку інформації, синтез матеріалу з виходом на самостійні узагальнення й висновки;Розвиток критичного мислення;Розвиток творчих здібностей;Розвиток особистості учня та його адаптація у світовому інформаційному просторі; формування інформаційної культури учнів, забезпечення їх інформаційних потреб; інтенсифікація навчання і виховання за рахунок використання ІКТ; удосконалення науково - методичного забезпечення навчально - виховного процесу; оптимізація освіти на основі використання інформаційно – комунікаційних технологій. Основні напрями реалізації ідеї:
кожний урок – це окрема ланка у загальному ланцюгу уроків теми;кожен урок повинен розв’язувати певні навчальні і виховні завдання;кожний урок повинен бути ефективним;кожен урок неповторний і тільки на ньому учні отримують певні знання;на кожному уроці слід залучати дітей до активної участі у навчальному процесі;на кожному уроці вчити учнів самостійно здобувати знання;на кожному уроці стимулювати бажання учнів вчитися, самореалізовуватися. Яким повинен бути урок
ілюстративністю (за їх допомогою вчитель ілюструє урок, але зміст теми розкриває сам);фрагментарністю ( вчитель дозовано викладає матеріал, залежно від швидкості сприйняття його учнями);методичною інваріантністю (використовується на різних етапах уроку з різними цілями);лаконічністю (ефективно викладається великий об’єм інформації за стислий час);евристичністю (подання матеріалу в доступній формі для свідомого засвоєння учнями ). Значення ІКТ у ліквідації прогалин в унаочненні викладання фізики в загальноосвітніх навчальних закладах. Вони характеризуються:
Використання ППЗ дає можливість:індивідуалізувати й диференціювати процес навчання за рахунок вивчення матеріалу з індивідуальною швидкістю;здійснити контроль зі зворотнім зв’язком, діагностикою помилок і оцінюванням результатів навчальної діяльності;здійснити самоконтроль і самокорегування;здійснити самопідготовку учнів;візуалізувати навчальну інформацію щодо процесів, які вивчаються;провести експеримент в умовах імітації реальності;формувати культуру навчальної діяльності.