Школа майбутнього - це школа «інформаційного століття». Головним у ній стає освоєння кожним студентом самостійного, власного знання, оволодіння здібностями творчого самовираження. Нові інформаційні технології, мультимедійні продукти - це крок до підвищення якості навчання студента і зрештою до виховання нової особистості - відповідальною, яка знає, здатної вирішувати нові завдання, швидко освоювати і ефективно використовувати необхідні для цього знання.
Інформаційні технології на занятті «Методика навчання повинна бути диференційованою з урахуванням можливостей і здібностей студентів, спрямована не стільки на заучування, скільки на організацію самостійної практичної і творчої діяльності студентів щодо застосування досліджуваного матеріалу» Освітній стандарт
Використання інформаційних технологій викладачем на заняттях з фізики :створення мультимедійних презентацій занять;використання комп'ютера для демонстрації відеороликів;використання мультимедійних підручників з фізики;застосування комп'ютерних тренажерів для організації контролю знань;підготовка випускників до здачі ЗНО та ДПА;виконання комп'ютерного фізичного лабораторного експерименту;підготовка та проведення конференцій, конкурсів;використання глобальної мережі Internet;організація індивідуального інтерактивного навчання студентів;організація дослідницької та проектної діяльності студентів з використанням комп'ютерних моделей і віртуальних лабораторій;
1. Траєкторії руху тіла, кинутого під кутом до горизонту. Цілі: А) вивчення можливостей візуалізації табличного процесора Excel (інформатика);Б) закріплення знань про закони руху тіл, кинутих вертикально вгору або під кутом до горизонту, при візуальній демонстрації траєкторії руху тіла (фізика)
Використання інформаційних технологійна заняттях фізики обумовлено причинами цілий ряд фізичних явищ можна спостерігати тільки на базі наукових лабораторій зі спеціальним обладнанням; багато процесів мікросвіту і швидкодіючі процеси невидимі для нас;Об’єктивні Скорочення кількості годинна вивчення фізики на базовому рівні з 4-х до 2-х щорічно від 15 до 25% випускників обирають здавати фізику у формі ЗНО, що передбачає оволодіння знаннями з предмета на профільному рівні. Суб’єктивні
Комп'ютер видає тільки те, що в нього ввели. Секрет успіху - не інформація, а люди. Лі Якокка. Арсенал мультимедійних ресурсів Електронні підручники; колекція цифрових освітніх ресурсів ЦОР в мережі інтернет; Готові програмні продукти з фізики та інформатики; Презентації до уроків; Комп’ютерні тренажери; Віртуальні музеї.
ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТОбумовлено наступними об'єктивними причинами: 1. Труднощі при оформленні роботи в зошиті; 2. Не можуть самостійно орієнтуватисяв послідовності виконання завдань; 3. Труднощі в роботі з таблицями даних;4. Труднощі у формулюванні висновку.
ПЕРЕВАГИ БЛОКІВ чітка внутрішня логіка кожної презентації, що зв'язує воєдино всі етапи заняття; система презентацій, що входять в один блок, така, що цілі наступних занять плавно випливають з цілей попередніх і є їх логічним продовженням; при викладі матеріалу обов'язково закладається база для формування вміння розв'язувати задачі, як розрахункові, так і якісні; упор робиться не на запам'ятовування величезної кількості формул, що неможливо для середньостатистичної дитини із звичайними здібностями, а на навчання його отримувати нові формули, спираючись на відомі раніше, міркуючи логічно і використовуючи наявний до того часу запас знань; використання анімації сприяє кращому оволодінню методикою рішення графічних завдань; важлива роль відводиться візуалізації фізичних процесів;
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙЗавжди є можливість зберегти презентацію на електронному носії і використовувати вдома при підготовці до заняття і виконанні домашнього завдання; Є можливість використовувати презентацію для самостійного вивчення матеріалу у разі хвороби або вимушеного пропуску заняття з поважної причини; Можна використовувати презентації в якості допомоги для підготовки до ЗНО та ДПА як у рамках неаудиторний занять, так і при самостійній підготовці в домашніх умовах, тому що в них зосереджений в стислій формі основний теоретичний матеріал і методи вирішення різних видів завдань; Є чудовим підмогою при повторенні раніше вивченого матеріалу перед контрольною роботою, заліком і т.д., так як до них можна звертатися стільки, скільки того вимагають обставини, що склалися.
ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВИПУСКНИКІВ ДО ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇможливості застосування інформаційних технологій дуже різноманітні: готові програмні продукти; різноманітні он-лайн тренажери; офіційні сайти з інформацією про ЗНО; дистанційні інтернет - курси з підготовки до ЗНО; різноманітні текстові документи із завданнями; презентації, створені викладачем. При проведенні неаудиторний занять з підготовки до ЗНО та ДПА основний опір робимо на навчання вирішення тестових завдань, використовуючи як інтернет - джерела, так і власні презентації
бути в курсі всіх подій вгалузі інноваційних комп'ютерних технологій; бути на одній хвилі з підростаючим поколінням; бути обізнаними в галузі сучасноїінтернет - індустрії; щоб заняття були сучасними, насиченими, цікавими і пізнавальними, містили корисну інформацію, що не доступна дітям у підручниках; заняття з використанням ІКТстають більш результативними, високої якості. МИ ВИКОРИСТОВУЄМО ІНФОРМАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ТОГО, ЩОБ