НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ
на тему:
«ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ»
Підготував: Алексеенко В.В.
Розглянуто та схвалено
на засіданні циклової комісії
природничо-наукових дисциплін
Протокол від ___ ________ 201___р. №___
Голова циклової комісії ___ С.В. Говоруха
Використання інформаційно-компютерних
технологій на заняттях фізики
Використання ПК на заняттях фізики переслідуються такі цілі в навчанні:
Використання ПК на заняттях дає можливість підняти процес навчання на якісно новий рівень. Знання в галузі комп’ютерної техніки вже стають елементами технічної культури студентів, систематизують мислення, допомагають логічно мислити.
Використання ПК на заняттях фізики дає можливість:
Використання ПК для вивчення розділів фізики виконання домашнього завдання і самостійної роботи грає велику роль в навчанні.
Як приклад використання ПК це виконання віртуальних лабораторних робіт.
Для цього викладач повинен мати прикладне програмне забезпечення.
А студент повинен мати навики роботи з комп'ютером, знати матеріал з даної теми до лабораторної роботи.
Для цього необхідно мати перелік:
Виконання віртуальної лабораторної роботи:
Студент який виконує віртуальну лабораторну роботу:
Серед педагогічних можливостей визначають:
Очікуваний педагогічний ефект:
Використання персонального комп’ютера, прикладного програмного забезпечення, віртуальної лабораторії може бути задіяне не тільки при викладанні фізики але і будь-яких дисциплін природничо-наукового циклу (біології, хімії, анатомії людини), де викладач повинен проявити творчість і ентузіазм. Як приклад можна продемонструвати віртуальне зображення великого кола кровообігу людини.
Дякую за увагу!