«ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ»

Про матеріал
«ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ» Використання ПК на заняттях фізики переслідуються такі цілі в навчанні:  розширити політехнічні знання студентів;  узагальнити вивчений матеріал;  виділити головне;  виробити в студентів вміння робити розрахунки типових задач;  протестувати знання з основних розділів фізики.
Перегляд файлу

 

НІКОПОЛЬСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ

 

на тему:

 

«ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМПЮТЕРНИХ

ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ»

 

 

 

 

 

 

 

Підготував: Алексеенко В.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розглянуто та схвалено

на засіданні циклової комісії

природничо-наукових дисциплін

Протокол від ___ ________  201___р. №___

Голова циклової комісії ___ С.В. Говоруха

 

 

 

Використання інформаційно-компютерних

технологій на заняттях фізики

Використання ПК на заняттях фізики переслідуються такі цілі в навчанні:

  • розширити політехнічні знання студентів;
  • узагальнити вивчений матеріал;
  • виділити головне;
  • виробити в студентів вміння робити розрахунки типових задач;
  • протестувати знання з основних розділів фізики.

Використання ПК на заняттях дає можливість підняти процес навчання на якісно новий рівень. Знання в галузі комп’ютерної техніки вже стають елементами технічної культури студентів, систематизують мислення, допомагають логічно мислити.

Використання ПК на заняттях фізики дає можливість:

  • Моделювання фізичних процесів
  • Контроль знань студентів (тести, прості задачі);

  • Підготовка слайдових презентацій з вивченої теми.

  • Використання віртуальних лабораторних робіт;

  • Обробка результатів експерименту.

Використання ПК для вивчення розділів фізики виконання домашнього завдання і самостійної роботи грає велику роль в навчанні.

Як приклад використання ПК це виконання віртуальних лабораторних робіт.

Для цього викладач повинен мати прикладне програмне забезпечення.

А студент повинен мати навики роботи з комп'ютером, знати матеріал з даної теми до лабораторної роботи.

Для цього необхідно мати перелік:

  • Галерею фізичних  приладів;

  • Галерею приладів до даної роботи;

  • Перелік тем до лабораторних робіт;

  • Порядок виконання роботи в відео фрагменті.

  • Виконання віртуальної лабораторної роботи, де студент самостійно знімає показання з приладів.

  • Виконує розрахунки і заносить  в таблицю.

  • Відповідає на питання або тести.
  • Робить висновки до лабораторної роботи.

Виконання віртуальної лабораторної роботи:

  • Забезпечує індивідуальну та групову роботу.

  • Формує  експериментальні уміння і навички студентів при виконанні реальних лабораторних робіт.

  • Пропонує студентам завдання різних рівнів складності.

  • Дає можливість перевіряти ступінь сформованості відповідних практичних умінь і навичок.

Студент який виконує віртуальну лабораторну роботу:

  • Отримує можливість виконувати віртуальні лабораторні роботи з фізики в оптимальному для нього темпі.
  • Використовує відеопаузи для зняття показань зі шкал приладів.
  • Має можливість спостерігати динаміку різних фізичних процесів.
  • Обирати складність завдань.

 

 

 

 

 

 

 

Серед педагогічних можливостей визначають:

  • Можливість самопідготовки.
  • Скорочення часу для виконання лабораторних робот.
  • Самоконтроль результатів діяльності.
  • Безпосередня участь студента в процесі виконання лабораторної роботи - інтерактивні моделі лабораторних робіт.
  • Здійснення підтримки групових форм навчання.
  • Створення умов для комп’ютерної підтримки традиційних і новаторських технологій.

Очікуваний педагогічний ефект:

  • Підвищення якісних показників засвоєння законів.
  • Досягнення кожним студентом реально можливого рівня успішності.
  • Сформованості умінь планувати експериментальне дослідження.
  • Користуватись лабораторним обладнанням.
  • Спостерігати перебіг процесу й пояснювати бачене.

Використання персонального комп’ютера, прикладного програмного забезпечення, віртуальної лабораторії може бути задіяне не тільки при викладанні фізики але і будь-яких дисциплін природничо-наукового циклу (біології, хімії, анатомії людини), де викладач повинен проявити творчість і ентузіазм. Як приклад можна продемонструвати  віртуальне зображення великого кола кровообігу людини.

Дякую за увагу!

docx
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку