Використання інтерактивних технологій на інтегрованих уроках. Тип уроку: урок формування практичних умінь та навичок
Використання інтерактивних технологій на інтегрованих уроках
Тип уроку: урок формування практичних умінь та навичок.
№ |
Етапи інтегрованого уроку |
Рекомендовані інтерактивні технології |
1. |
Організація класу |
|
2. |
Мотивація навчальної діяльності |
«Мозковий штурм». «Мікрофон», «Криголам», «Незакінчене речення» |
3. |
Визначення меж застосування цих знань, що з їх допомогою можна визначити, де застосувати |
Робота в парах. Ротаційні (змінювані) трійки. «Карусель». «Мозковий штурм». |
4. |
Актуалізація опорних знань |
«Мозковий штурм». «Карусель». Коло ідей. |
5. |
Пробне застосування знань |
Робота в парах. Ротаційні (змінювані) трійки. |
6. |
Вправи за зразком і в подібних умовах з метою вироблення вмінь безпомилкового застосування знань |
«Навчаючи - учусь»(«Кожен учить кожного», «Броунівський рух»).«Ажурна пилка»(«Мозаїка», «Джиг-со»). «Карусель». Робота в парах. «Ротаційні (змінювані) трійки». «Два – чотири – всі разом». Робота в малих групах. Діалог. Синтез думок. Спільній проект. Пошук інформац. Симуляції, або імітаційні ігри. Розігрування |
7. |
Вправи з перенесення знань у нові умови |
Робота в парах. Ротаційні (змінювані) трійки. Симуляції, або імітаційні ігри. Розігрування . Аналіз ситуації . Вирішення проблем. Дерево рішень. |
8. |
Підбиття підсумків уроку. Рефлексія. |
«Так – ні». «Прес». «Займи позицію». «Карусель». «Мікрофон». Тест. Експрес-опитування. Розширене опитування. Творче завдання. Спостереження. Самооцінка. «Дельта-плюс». Оцінювання знань. Оцінювання навичок мислення. Презентація думок. Лист оцінювання. Есе. |
9. |
Інформація про домашнє завдання |
Творче завдання. Знайди завдання. Вибери сам. Кубик. Одне завдання на двох. Заздалегідь. Ярмарок-продаж. |