Використання інтерактивних вправ на уроках історії та громадянської освіти під час дистанційного навчання для активізації пізнавальної діяльності учнів

Про матеріал
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається шляхом освітнього діалогу, активного обговорення, свободи вибору, створення ситуації успіху та зворотного зв’язку. Реалізувати це можна виконуючи інтерактивні вправи.
Перегляд файлу

Тема «Використання інтерактивних вправ  на уроках історії та громадянської освіти  під час дистанційного навчання  для активізації пізнавальної діяльності учнів»

      Існує думка, що дистанційне навчання – новий освітній досвід, що з'явився в Україні зовсім недавно. Це не так, тому, що перша форма  дистанційного навчання з’явилася в Європі  починаючи  з XVIII століття, з розвитком поштової  служби. Дистанційне навчання проводилося по листуванню поштовими листами. В наш час дистанційне навчання набуває нових можливостей, створюються нові платформи. Треба мати час та бажання опанувати їх та використовувати на уроці для активізації пізнавальної діяльності учнів.

         Мої уроки проходять   у вигляді відеоконференції в «прямому ефірі» в meet, де   використовую презентації та відеоролики;

         використовую  системи дистанційного навчання Google Classroom,  «Microsoft Teams»;

         програму для стоврення ментальних карт Freemind.  (Клацніть посилання https://sourceforge.net/projects/freemind/ щоб відкрити ресурс.

         Онлайн сервіс для створення стрічки часу "Таймлайн" - Time. Graphics    (Клацніть посилання https://time.graphics/ru/ щоб відкрити ресурс.)

         Онлайн сервіс для створення стрічки часу SutoriURL

 (Клацніть посилання https://www.sutori.com щоб відкрити ресурс.)

                 Створюю  презентацій  на платформі canva  https://www.canva.com/ 

                 Для тестування та контролю знань використовуються олайн-тести на платформі «на Урок» та  створюю тести в Google Forms.

                 Для спільної групової роботи  та проведення «мозкового штурму» використовую Google Jamboard,  для організація групової взаємодії використовую  Linoit (http://linoit.com/) та Scrumblr (http://scrumblr.ca/)

                 Сервіси для онлайн-опитувань, а саме онлайн-сервіс Mentimeter (https://www.mentimeter.com/), сервіси для формувального опитування Kahoot (https://kahoot.com/),  сервіс для підтримки процесів навчання та викладання LearningApps (https://learningapps.org/), Wordwall (https://wordwall.net/)

 

      Наприклад, на уроці громадянської освіти, 10 кл., тема «Життєві цінності й пріоритети» Вправа "Цінності" на платформі (learningapps.org)  https://learningapps.org/view28476201. На уроці вступ до історії України та громадянської освіти, 5 клас, тема «Спеціальні історичні дисципліни»,  можна виконати інтерактивну вправу https://learningapps.org/watch?v=pw2aztr3t23  

  

     Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається  шляхом  освітнього діалогу, активного обговорення, сво­боди вибору, створення ситуації успіху та зворотного зв’язку. Реалізувати це можна виконуючи інтерактивні вправи.

 

 

Література

     1.Мультимедійні технології та засоби навчання : навчальний посібник / А. М. Гуржій, Р. С. Гуревич, Л. Л. Коношевський, О. Л. Коношевський; за ред. академіка НАПН України Гуржія А. М. Вінниця : Нілан-ЛТД, 2017. 556 с.

     2.  Сіленко А. О., Крук Н. В. Дистанційна освіта: альтернатива чи додаткові можливості для традиційної освіти? Актуальні проблеми політики : зб. наук. пр. / редкол.: С. В. Ківалов, Л. І. Кормич, І. М. Милосердна та ін. НУ «ОЮА», Південноукр. центр гендер. проблем. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2022. – Вип. 69. – С. 94-100

     3. Швачич Г.Г., Толстой В.В., Петречук Л.М., Іващенко Ю.С., Гуляєва О.А., Соболенко О.В. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології: Навчальний посібник. Дніпро: НМетАУ, 2017. 230 с.

 

doc
Додано
2 червня
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку