ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Про матеріал
Про важливість використання інтеренет - ресурсів при вивченні англійської мови
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

У сучасному глобалізованому світі необхідно володіти, окрім рідної, ще хоча б однією іноземною мовою. У такому випадку англійська стає допоміжною як у повсякденному спілкуванні, так і в професійній сфері. Використання інформаційних технологій значно урізноманітнює методи і форми проведення уроку та активізує мотивацію до навчання.

Проблема інтеграції інформаційних технологій на сучасному етапі розвитку освіти та її реалізація у навчальному процесі під час вивчення іноземної мови є актуальною, що і зумовлює аналіз способів використання ресурсів всесвітньої мережі Інтернет, як допоміжного засобу активізації навчальної діяльності на уроках іноземної мови.

Ми поділяємо погляди відомого українського методиста С. С. Якименко,який досліджує застосування інноваційних технологій в освіті та поділяє їх використання на такі типи, як: проектна робота, застосування комп’ютерних і мультимедійних програмам, дистанційні технології, створення презентацій у програмному середовищі Microsoft PowerPoint та використання ресурсів всесвітньої мережі Інтернет.

Звертаючись до його досліджень, можна виділити наступні три способи використання ресурсів всесвітньої мережі Інтернет для вивчення англійської мови.

Згідно з першим, можливим варіантом, побудова всього уроку здійснюється на основі роботи у мережі Інтернет і полягає у використанні певних освітніх та інформаційних програмам. Подібна форма проведення навчального процесу є ефективною для викладу нового матеріалу чи під час вивчення окремих тем. Наприклад: створення віртуальних подорожей у англомовні країни, проведення спільних проектів з іншими навчальними закладами, безпосереднє спілкування з носіями мови через різноманітні форуми, конференції, платформи чи програми. Плануючи такий інтерактивний тип уроку, вчителю потрібно чітко окреслити завдання для навчання, розвитку та виховання учнів, а також впевнитись у справності технічного забезпечення та доступі до самої мережі. 

Якісно іншим є використання Інтернет-ресурсів як структурного елементу уроку, зокрема: використання електронної пошти (E-mail), яку застосовують під час спілкування з друзями з англомовних країн, перегляд відеофільмів англійською мовою, розв’язування тестів, ребусів, кросвордів та різноманітних завдань для закріплення мовленнєвих умінь, знань та навичок школяра. Вчитель може повторно застосовувати окремі види роботи як під час окремого уроку, так і протягом вивчення певної теми або контролю знань учнів.

Останній варіант – це застосування мережі Інтернет у самостійній роботі школярів. Саме у цьому разі використання інтернет-ресурсів є найбільш ефективним засобом у освітніх цілях, адже учень, перш за все, проявляє свою творчість, яка і активізує його для подальшого виконання завдань і вдома, і на уроці. Відповідний такому типові урок включає в себе попередню підготовку домашніх завдань у вигляді проектів, наприклад: презентація про рідне місто чи село, визначну особистість, улюбленого письменника чи музиканта, пошук та підбір відеофільмів та цікавої інформації на запропоновану тематику, написання есе з певного питання. Завдання можуть бути як індивідуальними, так і колективними. Попередньо вчитель надає методичні поради учням щодо виконання цієї роботи, тобто виокремлює основні освітні сайти, з якими будуть працювати учні.

Отже, сучасний урок англійської мови має забезпечити розкриття творчих можливостей учнів та активізувати їх навчальну діяльність. Досягнення позитивного результату можливе за умови застосування комп’ютерних технологій на запропонованих трьох типах уроків, які стимулюють розвиток пізнавального інтересу учнів до вивчення іноземної мови, пробуджують у них мотивацію, навчають самостійно та критично мислити, бути творчими та активними. Таким чином, використання інтернет-ресурсів при вивченні англійської мови є одним із шляхів підвищення результативності уроку та складовою сучасних інноваційних технологій в освіті.

 

 

 

Вчитель англійської мови

Хмельницького

 навчально-виховного комплексу № 4

 Кримська І.І.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

2021

 

docx
Додано
30 червня 2021
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку