«Використання комп’ютерних технологій – один з методів навчання іноземним мовам.»

Про матеріал

В останні роки все частіше піднімається питання про застосування нових інноваційних технологій у навчальних закладах. Це не тільки нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання. Основною метою навчання іноземним мовам є формування і розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному оволодінню іноземною мовою.

На заняттях з англійської мови за допомогою комп'ютера можна вирішувати цілий ряд дидактичних задач: формувати навички й уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови студентів; поповнювати словниковий запас студентів; формувати в студентів стійку мотивацію до вивчення англійської мови [2].

Таким чином, актуальність даної теми може бути аргументована важливістю проблеми у той же час її недостатньою розробленістю як засобу формування мотивації навчання, бо саме інноваційні технології сприяють посиленню навчальної мотивації вивчення іноземних мов й удосконалюванню знань студентів.

Перегляд файлу

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НОВГОРОД  -  СІВЕРСЬКЕ МЕДИЧНЕ УЧИЛИЩЕ

 

 

МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ


«Використання комп’ютерних технологій – один з методів навчання іноземним мовам.»

 

Підготувала викладач

іноземних мов

Довгорук Л.П.

 

 

 

 

 

 

2018

 

План

Вступ  ……………………………………………………………………………..3

 

Розділ I. Теоретичні основи використання нових інноваційних

             технологій у навчальному процесі.      

      1.1. Комп’ютерні технології в навчанні іншомовного спілкування……5

          1.2. Нові комп’ютерні технології в навчанні англійської мови. ……….7

 

Розділ II. Практичне застосування нових комп’ютерних технологій    у            навчальному процесі при вивченні нової лексики.                                                                                                2.1. Форми роботи з комп’ютерними навчальними програмами на      уроках англійської мови. ………………………………………………...10                                                                                            

2.2. Застосування інноваційних технологій  у навчальному

процесі………………………………….. ………………………………..14

 

 Висновок ……………………………………………………………………….15

 

 Список використаної та рекомендованої літератури …………………….17


Вступ

В останні роки все частіше піднімається питання про застосування нових інноваційних технологій у навчальних закладах. Це не тільки нові технічні засоби, але і нові форми і методи викладання, новий підхід до процесу навчання. Основною метою навчання іноземним мовам є формування і розвиток комунікативної культури студентів, навчання практичному оволодінню іноземною мовою.

На думку Є. С. Полат завдання викладача полягає в тому, щоб створити умови практичного оволодіння мовою для кожного студента, вибрати такі методи навчання, що дозволили б кожному студенту виявити свою активність, свою творчість. Завдання викладача - активізувати пізнавальну діяльність студента в процесі навчання іноземним мовам. Сучасні педагогічні технології такі, як навчання в співробітництві, проектна методика, використання нових комп’ютерних технологій, Інтернет - ресурсів допомагають реалізувати особисто-орієнтований підхід у навчанні, забезпечують індивідуалізацію і диференціацію навчання з урахуванням здібностей студентів, їхнього рівня навченості, схильностей і т.д.[8].

Змістовна основа масової комп’ютеризації в освіті, безумовно, зв’язана з тим, що сучасний комп’ютер являє собою ефективний засіб оптимізації умов розумової праці взагалі, у будь-якому його прояві. Р. Вільямс і К. Маклі пишуть: “Є одна особливість комп’ютера, що розкривається при використанні його як пристрою для навчання інших, і як помічника в придбанні знань, це його бездушність. Машина може “дружелюбно ” спілкуватися з користувачем і в якісь моменти “підтримувати ” його, однак вона ніколи не виявить ознак дратівливості і не дасть відчути, що їй стало нудно. У цьому змісті застосування комп’ютерів є, можливо, найбільш корисним при індивідуалізації визначених аспектів викладання ” [1].

Форми роботи з комп’ютерними навчальними програмами на заняттях іноземної мови включають:

  • вивчення лексики;
  • відпрацьовування вимови;
  • навчання діалогічної і монологічної мови;
  • навчання листу;
  • відпрацьовування граматичних явищ.

На заняттях з англійської мови за допомогою комп’ютера можна вирішувати цілий ряд дидактичних задач: формувати навички й уміння читання, використовуючи матеріали глобальної мережі; удосконалювати уміння письмової мови студентів; поповнювати словниковий запас студентів; формувати в студентів стійку мотивацію до вивчення англійської мови [2].

Таким чином, актуальність даної теми може бути аргументована важливістю проблеми у той же час її недостатньою розробленістю як засобу формування мотивації навчання, бо саме інноваційні технології сприяють посиленню навчальної мотивації вивчення іноземних мов й удосконалюванню знань студентів.


Розділ I. Теоретичні основи використання нових інноваційних технологій у навчальному процесі.

1.1. Інноваційні технології в навчанні іншомовного спілкування.

Сучасний період розвитку цивілізованого суспільства характеризує процес інновації.

Інновація суспільства – це глобальний соціальний процес, особливість якого полягає в тому, що домінуючим видом діяльності в сфері суспільного виробництва є збір, нагромадження, продукування, обробка, збереження, передача і використання інформації, здійснювані на основі сучасних засобів мікропроцесорної й обчислювальної техніки, а також на базі різноманітних засобів інформаційного обміну. Інновація суспільства забезпечує:

  • активне використання постійного інтелектуального потенціалу суспільства, що розширюється, сконцентрованого в друкованому фонді, і науковому, виробничому й іншому видах діяльності його членів.
  • інтеграцію інноваційних технологій з наукового, виробничого, ініціюючого розвитку усіх сфер суспільного виробництва, інтелектуалізацію трудової діяльності; [5].

Одним із пріоритетних напрямків процесу інновації сучасного суспільства є інноватизація освіти – впровадження засобів нових інноваційних технологій у систему освіти. Це уможливить:

  • удосконалювання механізмів керування системою освіти на основі використання автоматизованих банків даних науково-педагогічної інформації, інноваційно-методичних матеріалів, а також комунікаційних мереж;
  • удосконалювання методології і стратегії добору змісту, методів і організаційних форм навчання, що відповідають задачам розвитку особистості того, якого навчають, у сучасних умовах інновації суспільства;
  • створення методичних систем навчання, орієнтованих на розвиток інтелектуального потенціалу того, якого навчають, на формування умінь самостійно здобувати знання, здійснювати інноваційно-навчальну, експериментально-дослідницьку діяльність, різноманітні види самостійної діяльності по обробці інформації;
  • створення і використання комп’ютерних тестуючих, діагностуючих, контролюючих і оціночних систем.

Телекомунікаційний зв’язок дозволяє в найкоротший термін тиражувати передові педагогічні технології, сприяє загальному розвитку особи, яку  навчають [4].

Нова технологія неконтактної інформаційної взаємодії, що реалізує ілюзію безпосереднього входження і присутності в реальному часі в стереоскопічно представленому „екранному світі” - система „Віртуальна реальність”.

Використання цієї системи дозволяє забезпечити аудіовізуальний і тактильний контакт між користувачем і стереоскопічно представленими об’єктами віртуальної реальності при наявності зворотного зв’язку і використанні засобів керування.

Перспективами використання системи „Віртуальна реальність ” у сфері освіти є: професійна підготовка майбутніх фахівців в  різних областях, де головна увага робиться на розвиток наочно-образних, наочно-діючих, інтуїтивних, творчих видів мислення [6].

Процес інноватизації освіти і зв’язане з цим використання можливостей сучасних інформаційних технологій у процесі навчання приводить не тільки до зміни організаційних форм і методів навчання, але і до виникнення нових методів навчання [3].

Зміна змісту і структури освіти, представлень про організаційні форми, методи навчання і контролю за його результатами приводить до зміни приватних методик викладання.

Реалізація можливостей сучасних інноваційних технологій у процесі навчання і зв’язане з цим розширення спектра видів навчальної діяльності приводять до якісної зміни дидактичних вимог до засобів навчання.


1.2. Нові комп’ютерні технології в навчанні англійської мови

В даний час значні перетворення в області освіти торкнулися і навчання англійської мови в навчальних закладах. Зокрема стали інтенсивно впроваджуватися в навчальний процес нові інноваційні технології, такі як використання Інтернет-ресурсів, навчаючі комп’ютерні програми і т.п.

Розробкою і впровадженням у навчальний процес нових інноваційних технологій активно займаються такі дослідники як Дмитрєєва Є. І.,

Новиков С. У., Полат Є. С., Поліпова Т.А., Цвєткова Л. А. і т. д..

Так О.І. Руденко-Моргун у своїй статті „Комп’ютерні технології як нова форма навчання пише: "Ми живемо в столітті інформаційної, комп’ютерної революції, що почалася в середині 80-х років і дотепер продовжує нарощувати темпи. От її основні віхи: поява персонального комп’ютера, винахід технології мультимедіа, впровадження в наше життя глобальної інформаційної комп’ютерної мережі Інтернет. Усі ці нововведення легко і непомітно ввійшли в життя: вони широко використовуються майже у всіх професійних сферах і в побуті" [10].

Комп’ютерні навчальні програми в навчанні англійської мови, вважає Є.Л. Носенко, стали використовуватися з 80-х рр. XX в. Говорилося про те, що автоматизовані навчальні системи (АОС) відносяться до так названих комбінованих технічних засобів навчання [2].

«Про те, що комп’ютери стрімко ввійшли в наше життя й у процес навчання англійській мові, трохи потіснивши традиційні методики і змусивши викладачів іноземних мов вирішувати проблеми, про існування яких кілька десятків років тому жоден лінгвіст навіть не підозрював» пише С.В. Фадєєв [11]. Немає нічого дивного в тім, що не усі викладачі виявилися готовими до широкого впровадження комп’ютерів у таку нетрадиційну сферу, як навчання іноземним мовам.

Необхідно, щоб кожен викладач зрозумів просту думку: комп’ютер у навчальному процесі – не механічний педагог, чи заступник аналог викладача, а засіб при навчанні студентів, що підсилює і розширює можливості його навчальної діяльності. Те, що викладач бажає одержати в результаті використання машини, у неї необхідно запрограмувати [7].

Таким чином, комп’ютер бере на себе левину частку рутинної роботи викладача, вивільняючи йому час для творчої діяльності, що на сучасному рівні розвитку техніки не може бути віддана комп’ютеру [11].

Як відомо, придатність технічних засобів навчання і контролю для використання на заняттях з іноземної мови визначається за наступними критеріями:

по-перше, вони повинні сприяти підвищенню продуктивності праці й ефективності навчального процесу;

по-друге, забезпечувати негайне і постійне  підкріплення правильності навчальних дій кожного студента;

по-третє, підвищувати свідомість і інтерес до вивчення мови;

по-четверте, забезпечувати оперативний зворотний зв’язок і поопераційний контроль дій усіх тих, яких навчають;

по-п’яте, мати можливість швидкого уведення відповідей без тривалого їхнього кодування і шифрування.

Як показує практика,  з усіх існуючих засобів навчання комп’ютери щонайкраще „вписуються ” у структуру навчального процесу, найбільше повно задовольняють дидактичним вимогам і максимально наближають процес навчання англійської мови до реальних умов. Комп’ютери можуть сприймати нову інформацію, певним чином обробляти її і приймати рішення, можуть запам’ятовувати необхідні дані, відтворювати зображення, що рухаються, контролювати роботу таких технічних засобів навчання, як синтезатори мови, відеомагнітофони, магнітофони. Комп’ютери істотно розширюють можливості викладачів по індивідуалізації навчання й активізації пізнавальної діяльності  студентів у навчанні англійської мови, дозволяють максимально адаптувати процес навчання до індивідуальних особливостей студентів [7].

Застосування комп’ютерів на заняттях англійської мови значно підвищує інтенсивність навчального процесу. При комп’ютерному навчанні засвоюється набагато більша кількість матеріалу, чим це робилося за той самий час в умовах традиційного навчання. Крім того, матеріал при використанні комп’ютера краще засвоюється  [9].

Комп’ютер забезпечує і всебічний (поточний, рубіжний, підсумковий) контроль навчального процесу. Контроль, як відомо, є невід’ємною частиною навчального процесу і виконує функцію зворотного зв’язку між студентом і викладачем. При використанні комп’ютера для контролю якості знань студентів досягається і велика об’єктивність оцінки. Крім того, комп’ютерний контроль дозволяє значно заощадити навчальний час, тому що здійснюється одночасна перевірка знань всіх студентів. Це дає можливість викладачу приділити більше уваги творчим аспектам роботи зі студентами.

Необхідно відзначити, що комп’ютер знімає такий негативний психологічний фактор, як «страх». Під час традиційних аудиторних занять різні фактори (дефекти вимови, страх припуститися помилки, невміння уголос формулювати свої думки і т.п.) не дозволяють багатьом  студентам показати свої реальні знання. Залишаючись „наодинці ” з дисплеєм, студент, як правило, не почуває скутості і намагається виявити максимум своїх знань.

Уже на першому етапі навчання англійської мови, у процесі постановки цілей і задач майбутньої пізнавальної діяльності студентів викладач бере участь опосередковано. Безпосереднє пред’явлення завдань учню здійснює комп’ютер. Звичайно, викладач повинен приймати саму активну участь у складанні навчальних програм, що визначають послідовність дій студента в рішенні тієї чи іншої задачі. Але в реалізації найважливішої психолого-педагогічної функції навчання – пред’явленні і прийнятті студентами цілей і задач в учбово-пізнавальній діяльності – в умовах комп’ютеризації можливий гострий дефіцит безпосереднього спілкування викладача  й студента, живого слова викладача.

 

 

 

 

Глава II. Практичне застосування нових комп’ютерних технологій    у навчальному процесі при вивчені нової лексики.

2.1 Форми роботи з комп’ютерними навчальними програмами на уроках іноземної мови при вивчені лексики.

Існує безліч комп’ютерних програм, що допомагають викладачу англійської мови й студентам при оволодінні англійською мовою.

Комп’ютерні навчальні програми мають багато переваг перед традиційними методами навчання. Вони дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних комбінаціях, допомагають усвідомити мовні явища, сформувати лінгвістичні здібності, створити комунікативні ситуації, автоматизувати мовні дії, а також забезпечують можливість обліку ведучої репрезентативної системи, реалізацію індивідуального підходу й інтенсифікацію самостійної роботи студента.

Проаналізуємо деякі з них.

а) Вивчення лексики.

При введенні і відпрацьовуванні тематичної лексики, наприклад біографія студента,подорожі,моя майбутня  професія, мій медичний коледж,і т.д., можна використовувати комп’ютерні програми “Triple play plus in English”, “English on holidays”, “English Gold’ і інші. Етапи роботи з комп’ютерними програмами наступні: демонстрація, закріплення, контроль.

На прикладі комп’ютерної програми „English on holidays” розглянемо ці етапи.

На I-м етапі - уведення лексики, наприклад, по темі „Біографія студента ”. Використовуючи демонстраційний комп’ютер, викладач вибирає автоматичний режим: на екрані з’являються картинки, що зображують риси характеру: to be pretty( to be handsome) – бути гарненькою( гарненьким); to be lazy – бути ледачим; to be optimistic – бути оптимістичним; to be kindhearted – бути доброзичливим; інші. Потім випливають фрази:

  •                  To be fond of…… - захоплюватися….
  •                  To be interested….- цікавитися…….
  •                  To take an active part in…..- приймати активну участь……
  •                  To be born on the …..- Народитися…….
  •                  To descend from the family of…..- Походити з родини….
  •                  During free time…..  У вільний час……

Студенти дивляться і слухають. Час роботи - приблизно 1 хвилина.

На II-м етапі йде робота з відпрацьовування вимови і закріплення лексики. Викладач переключає програму з автоматичного режиму в звичайний, клацає мишкою вказуючи стрілкою на потрібне слово чи фразу. Студенти повторюють за диктором хором. При наявності в групі декількох комп’ютерів, студенти працюють індивідуально чи парами, використовуючи навушники і мікрофон. Час роботи - приблизно  5 - 10 хвилин, він залежить від кількості слів досліджуваної теми.

На III-м етапі проводиться контроль вивченої лексики. Студенти вибирають завдання, що містить різну кількість питань по темі: 10, 20, 30. По закінченні складання іспиту на екрані з’являється таблиця результатів у відсотках. Звичайно, кожен  студент прагне домогтися кращих результатів.

Якщо в групі тільки один комп’ютер, він використовується як демонстраційний при введенні і фронтальному закріпленні лексики. Контроль тематичної лексики можна здійснювати індивідуально використовуючи роздавальний матеріал - картки. Завдання на картках можуть бути аналогічні завданням комп’ютерної програми, наприклад:

  •                  Укажіть правильний варіант перекладу
  •                  Яке з написаних слів  зайвим за змістом тощо.

Комп’ютерна програма „English on holidays” охоплює лексичний матеріал по темі „Місто” і дозволяє контролювати лексику відразу по всіх розділах теми. У цьому випадку пропонується більша кількість питань: 60, 90, 120.

Комп’ютерну програму „English on holidays” можна використовувати і для проведення фонетично – мовленнєвої розминки. Наприклад, розмовляючи про погоду.

Використовуючи комп’ютер, викладач  демонструє фрази:

  •                  What a beautiful day! - Який прекрасний день!
  •                  What awful weather! - Яка жахлива погода!
  •                  Is it usually as hot as this? - Тут завжди так пекуче?
  •                  Whаt’s the forecast for tomorrow? - Який прогноз погоди на завтра?
  •                  Іt’s windy! - Дує сильний вітер!
  •                  It’s raining - йде дощ

 

б) Відпрацьовування вимови.

Багато навчальних програм передбачають режим роботи з мікрофоном. Після прослуховування слова чи фрази студент повторює за диктором і на екрані з’являється графічне зображення звуку диктора й студента, при порівнянні яких  видно всі недоліки. Студент прагне домогтися графічного зображення вимовленого звуку максимально наближеного до зразка.

в) Навчання діалогічної мови.

Приклад роботи з діалогами комп’ютерної програми „Triple play plus in English”. З запропонованих 12 діалогів, вибирається один. На екрані з’являються кілька картинок - сцен даного діалогу.

I - етап - знайомство з діалогом.

II - етап - розучування діалогу.

При наявності декількох комп’ютерів у  групі студенти працюють парами чи групами по 3 чоловіка. Вони повторюють за диктором фрази, тут же може бути використаний режим роботи з мікрофоном. Студенти можуть виконувати вправи на складання даних речень із групи слів, наприклад: like, what, you, would. Cтудент наводить стрілку на потрібне слово, клацає мишкою, щоб скласти речення What would you like? і т.д. Кількість вірних речень відбивається на екрані. Таким чином, студенти в ігровій формі освоюють правопис і розучують діалог.

III - етап - інсценування діалогу.

Студенти відтворюють діалог спочатку з опорою на картинки, потім інсценують його самостійно.

Наступний етап - це контроль діалогічної мови після вивчення всіх 12-ти діалогів. Студенти вибирають картку з завданням (викладач сам готує картки з описом ситуації) і складають свій діалог, використовуючи лексику даної програми і виявляючи свою фантазію.

г) Відпрацьовування граматичних явищ.

Усі навчальні комп’ютерні програми так чи інакше передбачають відпрацьовування визначених граматичних структур. У програмі „Bridge to English” 20 занять, і в кожному занятті відпрацьовуються свої граматичні явища: стверджувальні, негативні і питальні речення, ступені порівняння прикметників, дієприкметник, займенники sоме, any, структури there is / there are, прийменники і т.д. Усі види роботи одного заняття спрямовані на відпрацьовування визначеного граматичного явища.

У розділі „Граматика” програми „Професор Хіггінс” існує два розділи -теоретичний і практичний. Перевіряючи знання студентів програма відзначає його успіхи, при необхідності підказує.

Програма „English Gold” („Deutsch Gold”) містить 144 мікродіалоги, кожний з яких відпрацьовує визначену граматичну структуру, наприклад, Present Continuous використовується в багатьох діалогах. Після прослуховування діалогу студенти відтворюють його з опорою на картинку, потім самостійно.

Складання тестів по граматиці, використовуючи комп’ютер, допомагає учням краще освоїти граматичний матеріал. Студенти можуть розробити свої комп’ютерні програми на перевірку лексичних і граматичних знань.

 

2.2. Застосування інноваційних технологій  у навчальному процесі.

Сучасні студенти виростають у середовищі постійного використання технологій.   Для них є цілком природним застосовувати їх у повсякденному житті. Навчання упродовж життя стає необхідним для кожного з нас. Серед компетенцій, без яких важко уявити сучасного спеціаліста, провідними є володіння іноземними мовами та комп’ютерними технологіями.  Викладачі іноземної мови  на сучасному етапі розвитку освіти просто не можуть обійтися без використання комп’ютерних технологій.

Одним із основних завдань даних технологій у навчальному закладі є допомога в організації роботи студентам за спеціально розробленими комп’ютерними навчальними програмами, які повинні відповідати сучасним вимогам та методиці викладання навчальних дисциплін.[14]

Використання КНП на занятті потребує від викладача досконалого вміння роботи з даним засобом:

  • ознайомитися з програмою, інструкцією до роботи;
  • продумати, на якому етапі уроку доцільно використати той чи інший елемент програми;
  • усунути труднощі перед початком роботи (подати студентам детальні інструкції щодо роботи з програмою);
  • спостерігати за учнями під час роботи, надавати необхідну допомогу (деякі студенти не мають практичних навичок роботи з комп’ютером);
  • стимулювати та заохочувати.

 

 

 

 

 

 

Висновок

Сучасність пред’являє усе більш високі вимоги до навчання практичному володінню іноземною мовою в повсякденному спілкуванні і професійній сфері. Обсяги інформації ростуть і часто рутинні способи її передачі, збереження й обробки є неефективними. Використання інноваційних технологій розкриває величезні можливості комп’ютера як засобу навчання. Комп’ютерні навчальні програми мають багато переваг перед традиційними методами навчання. Вони дозволяють тренувати різні види мовної діяльності і сполучити їх у різних комбінаціях, допомагають усвідомити мовні явища, сформувати лінгвістичні здібності, створювати комунікативні ситуації, автоматизувати мовні і мовні дії, а також забезпечують можливість обліку ведучої репрезентативної системи, реалізацію індивідуального підходу й інтенсифікацію самостійної роботи студента.

Отже, в доповіді ми розглянули сутність використання інноваційних технологій на заняттях англійської мови, розкрили можливості текстових редакторів у навчанні англійській мові, опрацювали науково-методичну та фахову літературу, продемонстрували ефективність застосування спеціальних навчальних мультимедійних програм.

У мультимедійних навчальних програмах з англійської мови використовуються різні методичні прийоми, що дозволяють проводити ознайомлення, тренування і контроль.

Окрім використання мультимедійних навчальних програм, комп’ютер є незамінним помічником для підготовки і проведення тестування, моніторингу навчального процесу, власного інформаційного наповнення інструментальних середовищ для розробки комп’ютерних занять , підготовки дидактичних матеріалів, використання ресурсів і послуг Інтернету для аудиторної і самостійної роботи, а також проектної діяльності студентів.

У висновку необхідно підкреслити, що впровадження  в навчальний процес використання мультимедійних програм зовсім не виключає традиційні методи навчання, а гармонійно сполучається з ними на всіх етапах навчання: ознайомлення, тренування, застосування, контроль. Але використання комп’ютера дозволяє не тільки багаторазово підвищити ефективність навчання, але і стимулювати студентів до подальшого самостійного вивчення англійської мови, що і було доведено в ході експерименту.

У такий спосіб використання нових інноваційних технологій, зокрема, комп’ютера в навчальних закладах є ефективним:

  • Воно створило комфортні умови для проведення процесу навчання.
  • Сприяло підвищенню інформаційної культури  студентів.
  • Розширило їх мовну і соціокультурну компетенції.
  • Змінило в позитивну сторону мотиви вивчення англійської мови.

Застосування комп’ютера допомагає вирішити наступні навчальні задачі:

  • осмислення мовленнєвих явищ;
  • формування лінгвістичних навичок;
  • автоматизація мовних і мовленнєвих дій;
  • створення різноманітних ситуацій спілкування.

Комп’ютерні програми можна використовувати:

  • під час аудиторних занять;
  • на факультативних заняттях;
  • на додаткових заняттях з невстигаючими студентами;
  • для самостійної роботи студентів.

Всі перераховані можливості навчальних програм допомагають вирішити основну задачу мовної освіти - формування у студентів комунікативної компетенції. Вирішальним фактором успішного впровадження нових інноваційних технологій у навчальний процес є готовність і здатність викладачів оволодіти новими інноваційними засобами і запропонувати нові методики навчання з використанням цих засобів.

 

 

Список використаної та рекомендованої літератури

1. Вільямс Р., Маклі К., «Комп’ютер  у школі».-К.:Вища школа, 2005.-267с.

2. Владимирова Л. П. Нові інформаційні технології в навчанні іноземним мовам. Електронний ресурс.

3.Зимова І. А., «Психологічні аспекти навчання говорінню іноземною мовою   4. Каспин І. В., Сегаль М. М.. Нові технології в навчанні іноземним мовам. Електронний ресурс. Режим доступу». - М.:Освіта, 1978.-245с.

5. Качалова К. Н. «Практична граматика англ. мови». - К.:Вища школа, 2005.-210с.

6.Новиков С. В. «Принципи розробки Інтернет - підручників» //Іноземні мови в школі. - 2002.- №7.- С 8-9

7. Носенко Є. Л. «Застосування ІТ в освіті» //Іноземні мови в школі. - 2004.- №6. - С 9-11

8. Полат Є. С. «Інтернет на уроках іноземної мови». //Іноземні мови в школі. - 2001.- № 3.- С 16-17

9. Полат Є. С. «Інтернет на уроках іноземної мови». //Іноземні мови в школі. - 2001.- № 5.- С 23-24

10. Фадєєв С. В. « Про питання застосування комп’ютера в навчанні ІМ» //Іноземні мови в школі. - 2003.- №5.- С 15-17

11. Цвєткова Л. А. «Використання комп’ютера при навчанні лексиці в початковій школі» //Іноземні мови в школі. - 2002.- №2.- С 14-15

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горбенко Олена
    Дякую колезі за цікавий матеріал, знайшла для себе багато цікавого. Бажаю успіхів!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 травня 2018
Переглядів
7281
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку