Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Використання квест-технологій в освітньому процесі

Про матеріал
Квест дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме - вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці в нестандартних ситуаціях
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“Використання квест-технологій в освітньому процесі”

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Класифікація за Сокол І.         1. За формою проведення:-  комп’ютерні ігри - веб-квести- QR-квести - медіа квести- квести на природі- city-квестикомбіновані 2. За режимом проведення:в реальному режимі у віртуальному режимі у комбінованому режимі        

Номер слайду 4

   3. За терміном реалізації: - короткострокові, довгострокові         4. За формою роботи: групові індивідуальні         5. За предметним змістом:моноквест міжпредметний6. За структурою сюжетів: - лінійні - нелінійніКільцеві        7. За інформаційним освітнім середовищем:  традиційне віртуальне        

Номер слайду 5

   3. За терміном реалізації: - короткострокові, довгострокові         4. За формою роботи: групові індивідуальні         5. За предметним змістом:моноквест міжпредметний6. За структурою сюжетів: - лінійні - нелінійніКільцеві        7. За інформаційним освітнім середовищем: традиційне віртуальне        

Номер слайду 6

          8. За технічною платформою:- віртуальні щоденники та журналисайти форуми Вікі-сторінки Google-групи соціальні мережі9. За домінувальною діяльністю учнів: - дослідницький-інформаційнийтворчий пошуковий ігровий рольовий тематичний                 

Номер слайду 7

  10. За характером контактів: -учні одного класу чи школиучні одного району учні однієї країни учні з різних країн         11. За рівнем складності завдань:- репродуктивні - репродуктивно-когнітивні- когнітивні - когнітивно-креативні- креативні.         12. За типом завдань. Джерело: Сокол І. М. Класифікація квестів / І. М. Сокол // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: Т. І. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 36 (89). – С. 369-375.        

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Плюси та мінуси квестів5 ТОП плюсів:- підвищує мотивацію до навчання розширює кругозір учнів розвиває творче і критичне мислення- формує навички пошукової та дослідницької діяльностідає можливість організувати дистанційне навчання. Які мінуси можна перетворити на плюси?- погане матеріальне забезпечення - стимул до оновлень- недостатня комп'ютерна грамотність - стимул до самоосвіти (як для вчителів, так і для учнів)- сервіси англійською мовою - стимул до вивчення англійської мови- трудомістке заняття - в ході створення квесту можна черпати матеріал на майбутнє

Номер слайду 10

Структура квесту. Елементи квесту Вступ (формулювання теми, опис головних ролей учасників, сценарій квесту, план роботи або огляд усного квесту)Центральне завдання (завдання, питання, на які учасники мають найти відповідь в межах самостійного дослідження, який підсумковий результат має бути досягнутий)Список інформаційних ресурсів, які можна використати під час досліджень, у тому числі ресурси Інтернет. Опис основних етапів роботи, керівництво до дії;Висновок (підсумки дослідження, питання для подальшого розвитку теми).

Номер слайду 11

Етапи квесту: Визначення теми. Вчитель задає тему й створює проблемну ситуацію. Це найбільш відповідальний момент, тому що необхідно досить чітко й доступно визначити ролі учасників. Вербалізація завдання.  Вчитель вербалізує конкретне завдання в рамках обраної теми, яке є зрозумілим, цікавим і здійсненним. При цьому він чітко визначає підсумковий результат роботи учнів. Підбір інтернет-ресурсів. Вчитель заздалегідь підбирає та пропонує учням список посилань на інтернет-ресурси (назви веб-сайтів із вказаними адресами та короткою анотацією).

Номер слайду 12

Пошук інформації. Учні починають сам процес пошуку необхідної інформації в Інтернеті, користуючись при цьому описом процедури роботи (методичні рекомендації, розроблені викладачем), яку необхідно виконати кожному студентові самостійно. Презентація. Після цього учні повинні підготувати презентацію веб-квесту (результат – локальний веб-сайт на сервері навчального закладу чи Інтернет- сторінка), де доцільно повідомити тему, мету, засоби створення, використані інтернет-ресурси, перспективні напрями роботи над темою. Оцінка виконаної роботи. Критерії оцінки можуть бути різними (наприклад, за часом підготовки чи перегляду презентації, оригінальністю, інноваційністю і т.п.).

Номер слайду 13

Загальні етапи квесту:1 етап:  Вступ. Визначення:- теми,- категорії учасників, - типу квесту, - часу проведення, - платформи для проведення (якщо створюється веб-квест)2 етап: Сюжет.3 етап: Створення пошуково-творчих завдань відповідно до сюжету.4 етап: Створення критеріїв оцінювання відповідно до завдань.

Номер слайду 14

5 етап: Розробка додаткових документів (за необхідністю): інструкції, список Інтернет-посилань, рекомендації, маршрутний лист, анкети реєстрації та ін.6 етап: Створення та заповнення платформи (якщо створюється веб-квест).7 етап: Реалізація квесту.8 етап: Висновок. Підведення підсумків, нагородження та ін.

Номер слайду 15

Сюжет квесту. При виборі сюжету необхідно враховувати:- цікавість та оригінальність сюжет визначається цілями квесту: навчальними та виховнимивік учнівпсихологічні особливості групи / класу- умови проведення квесту та ін.

Номер слайду 16

Завдання квесту. Завдання квесту повинні:- продовжувати обраний сюжет- починатись з цікавої розповіді- розвивати логічне та критичне мислення,- бути цікавими,- відповідаючи на поставлене питання/завдання учні повинні дізнаватись про щось нове, отримувати нові навички тощо,- розвивати навички: аналізу, синтезу та оцінювання інформації- бути пошуковими. 

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Правила гри. Кожна команда отримує маршрутний лист, де позначені станції. Учасники пересуваються від станції до станції, на яких їх чекають чергові по станції із завданнями. На станціях команди виконують завдання. Чергові по станції слідкують за правильністю виконання і виставляють бали в маршрутний лист. Закінчується гра, коли всі команди пройдуть всі станції. Ведучий та його асистенти визначають переможця гри. Переможцем вважається команда, яка отримала максимальну кількість балів, а також додаються 5 балів команді, що прийшла першою.

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 червня 2019
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку