У 90-х роках ХХ століття ейдетика зацікавила російського вченого, доктора педагогічних наук І. Ю. Матюгіна, який з групою дослідників вивчив накопичений людством досвід ефективного запам’ятовування і розробив 27 методів образного розвитку уваги та пам’яті. Ця методика спирається на вміння людини уявляти і фантазувати за допомогою зорових уявлень й відчуттів (тактильних, нюхових, смакових тощо).
Метод асоціативного оживлення. Парні дзвінкі та глухі приголосні звуки. Баба Параска, дід Тимофій зебру смішили, жирафу шукали, джмелям і чайкам дзвеніли цвяшком, гукали ховраха, ґелґотали крокодилу. Вживання м’якого знака. Де ти з’їси ці лини?Написання слів іншомовного походження. Де ти з’їси цю чашу жиру?
Поради і рекомендації від «Школи ейдетики»: - фантазуйте; - усе, що хочете запам’ятати,- уявляйте! - не удавайтеся до слів, міркуйте образами; - пам’ятайте: усе, що бачите, чуєте, - відчуваєте - уже запам’яталося; - не уявляйте себе в бляклих тонах; - невдача- це привід для роздумів, а не діагноз; - пам’ять не замінить розуму.