Використання методу асоціативних символів при проведенні фізкультхвилинки в учнів молодшого шкільного віку.

Про матеріал
В той час, коли обсяг навчального матеріалу все збільшується і не завжди є можливість принести іграшки ,предмети, малюнки, допоможе МАС. Дітям це легко зробити, коли працювати з уявними предметами, тобто з образами, показ яких супроводжується мімікою, жестами чи рухами. Ці елементи жестової мови ефективно засвоюються, коли ми проводимо фізкультхвилинку. Наприклад: уявляємо, що плаваємо в басейні, активно розводячи руки в сторони (swim) та додаючи зображення квадрату (pool), двома пальчиками показуємо кроки (walk),розминаємо пальці, кисті рук, імітуємо біг, працюючи руками та ногами, виконуємо різноманітні дії та накази. Проводячи фізкультхвилинку методом асоціативних символів, ми повинні дотримуватися певної послідовності: 1)домовляємось з дітьми, як ми будемо зображати той чи інший рух; 2)повторюємо та перевіряємо чи запам’ятали ці образи діти; 3)озвучуємо та демонструємо ці образи.
docx
Додано
25 серпня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку