2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Використання можливостей онлайн-сервісів на уроках у початковій школі

Про матеріал
Методичну розробку використовую для формування фахових компетентностей, студентам педагогічного коледжу на заняттях інтегрованого курсу "Інформатика" (інтеграція з методикою навчання інформатики).
Перегляд файлу

Практична робота №5

Тема: Використання можливостей онлайн-сервісів на уроках у початковій школі

Мета: ознайомити та сформувати навики використання онлайн-сервісів для організації освітнього процесу у початковій школі, навчитись створювати навчально-тренувальні завдання за поданим планом, розвивати інформаційну культуру, інформативну компетентність.

Корисні посилання: https://nus.org.ua/articles/10-onlajn-resursiv-shho-znadoblyatsya-na-urokah/,https://osvitanova.com.ua/posts/2937-4-onlain-servisy-dlia-efektyvnoi-vzaiemodii-vchytelia-ta-shkoliariv

 

Теоретичний матеріал: Діти з особливим захопленням зустрічають всі новинки технологічного прогресу. Тому дуже важливо використовувати допитливість і високу пізнавальну активність учнів для цілеспрямованого розвитку їх особистості. Саме на уроках під керівництвом педагога школярі можуть навчитися використовувати комп'ютерні технології в освітніх цілях, оволодіти способами отримання інформації для вирішення навчальних, а згодом і більш широкого кола завдань, придбати навички, що забезпечують можливість продовжувати освіту протягом усього життя.

Усі онлайн-ресурси можна розділити на категорії для зручності використання в роботі. Сервіси для тестування, вікторини, опитування, квест-ігри, ресурси для збору і систематізації інформації, оцінювання результату, зворотнього зв'язку з учнями та батьками та багато іншого.

Хід роботи

  1. Перейдіть за посиланням на ресурс https://learning.ua/, зареєструйтесь як вчитель, розгляньте та опишіть можливості, призначення даного ресурсу, до якої категорії належить, у звіті.
  2. Перейдіть за посиланням на ресурс https://learningapps.org/, зареєструйтесь, розгляньте та опишіть можливості, призначення даного ресурсу у звіті.
  3. Пройдіть 2-3 вправи з різних предметів (інформатика, математика).
  4. Створіть кросворд або вікторину з інформатики з теми: «Складові комп’ютера», «Інформація та її види», «Комп’ютер твій помічник», «Комп’ютери бувають різні».
  5. Розмістіть у звіті відповідні скріншоти виконаних завдань.
  6. Перейдіть за посиланням на ресурс https://naurok.com.ua/conference/internet, розгляньте та опишіть можливості, призначення даного ресурсу у звіті.
  7. Перейдіть за посиланням на ресурс https://childdevelop.com.ua/
  •     мета та завдання створеного ресурсу;
  •     чи корисними будуть завдання для підготовки уроків інформатики;
  •     які розділи ресурсу привернули вашу увагу найбільше і чому;
  1. Ознайомтеся з ресурсом http://rebus1.com/ua/index.php?item=rules, а саме: з історією виникнення та правилами складання ребусів, довідником.
  2. Створіть 2-3 ребуси на

 

Завдання для самостійної роботи: Розмістіть звіт на електронній дошці, у відповідній колонці з підписом автора документу https://padlet.com/olenakov102/gfg2mhku6qq9

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку