ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАГАДОК НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (ІІ).

Про матеріал
РОЗДІЛ I. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН (до параграфу 3-4).
Перегляд файлу

ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАГАДОК НА УРОКАХ ІСТОРІЇ (ІІ).

(Автор Н.О. Хоменко)

 

До підручників:

1.О.В. Гісем, О.О. Мартинюк, «Всесвітня історія» 8 клас, Ранок, Харків, 2016

2. Н.М. Сорочинська, О.О. Мартинюк, О.О. Гісем, «Всесвітня історія» 8 клас, Богдан, Тернопіль, 2016.

Метою авторської роботи є використання навчально-виховних можливостей загадок:

- у формуванні мовленнєвої культури школярів;

- у розвитку уважності, кмітливості та дитячої фантазії;

- у випробуванні розумових здібностей школярів та закріпленні вивченого матеріалу.

РОЗДІЛ I. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА  СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН (до параграфу 3-4).

До параграфу 3. Матеріальний світ і суспільство.

          Велике виробництво, хоч праця тут ручна,

          У кожного з працюючих операція одна,

          В робітники йдуть і жінка,  і дитина

          За декілька годин – готова одежина.

               (Мануфактура)

          Оце так дивина – шоб гроші підростали як на лугах трава,

          Вкладає, чуєш, суму ти одну,

          А забираєш, бачиш – он яку!

          Ти ніби витрачаєш, та дива,

          Бо повертається із надлишком вона.

                (Прибуток)

          Колись вони займались фехтуванням та війною,

          А зараз все торгівлею, землею,

          Все, що зростає, виробляє господарство,

          Вони розпродають й живуть в достатку.

          За титул чи посаду не воюють,

         А просто певну суму «подарують»

              (Нові дворяни)

         Селяни безземельні, ченці з монастиря,

         Ремісники голодні – роботи їм нема,

         Куди піти, де долю пошукати,

         А може новим станом стати.

         То подивись навкруг, Нові часи:

  • Капіталісте, ти зарплату нам даси?

(Наймані працівники)

         Ці люди всі освіту здобули,

         Дипломи мають, учнів і пости,

         Одні із них будують ще й мости,

         А інші – вчать із розумом рости,

         Бажання третіх – щоб здорові всі були

         Та об’єднати їх всіх разом ми змогли.

              (Інтелігенція)

 

До параграфу 4. Повсякденне життя Західної Європи.

         Вона мінлива є вередлива пані,

         Купці її примхам завжди раді:

         Учора сукні з шовку, ще й червоні, гарні,

         Сьогодні в чорному з’явитися на параді.

               (Мода)

 

         Сьогодні слово це уже не новина,

         Бо із часів Нових до нас прийшла вона.

         Це поєднання парфумів та кремів,

         Який в той час не всяк купити вмів.

               (Косметика)

 

         Страшні хвороби не потрібні новій знаті,

         То ж у будинках їхніх є нові кімнати,

         Що вдало замінили лазні їм міські,

         Де рівень гігієни був низьким.

               (Ванна кімната)

 

         Нові часи – нові шляхи роботи із металом –

         Отримання вже чавуну та сталі.

         Дрова тут у пригоді не ставали,

         У неї кам’яне вугілля закидали.

                (Доменна піч)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
27 липня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку