Використання платформи Classtime на уроках фізики, математики

Про матеріал
Classtime — це онлайн-помічник вчителя, що збагачує процес навчання інтерактивним зв’язком з учнями та миттєвою візуалізацією прогресу усього класу в живому часі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання платформи Classtime на уроках Підготувала вчитель фізики та астрономії СЗШ І-ІІІ ст. с. Куна Гайсинський р-н. Когут Л. В.

Номер слайду 2

Classtime — це онлайн-помічник вчителя, що збагачує процес навчання інтерактивним зв’язком з учнями та миттєвою візуалізацією прогресу усього класу в живому часі. Тестування учнів. Навчальні матеріали. Активності з технологіями в класі

Номер слайду 3

Classtime - дуже цікавий цифровий інструмент формуючого оцінювання, який створений порівняно недавно компанією Pollock Technologies.

Номер слайду 4

Онлайн-сервіс для миттєвих тестів, які можна проводити як під час уроку, так і давати для домашнього завдання.

Номер слайду 5

Для роботи з сервісом вчителю необхідно завести свій акаунт. Це займе буквально кілька хвилин.

Номер слайду 6

Існує відкрита бібліотека ЗНО, яка дозволяє використовувати готові запитання й зменшити час на створення своїх.

Номер слайду 7

Має велику кількість інструментів тестування учнів. Конструктор дозволяє вводити в завдання зображення як з комп'ютера, так і по посиланню з інтернету, а також відео з каналу You. Tube.

Номер слайду 8

Серед завдань, крім звичайних тестів з вибором однієї або кількох правильних відповідей, «так-ні» залучають такі завдання, які не зустрічаються в інших сервісах або виглядають інакше.

Номер слайду 9

Тест по фізиці

Номер слайду 10

Як приєднати учнів до сесії?

Номер слайду 11

Як приєднати учнів до сесії?

Номер слайду 12

Після виконання сесії, результати можна експортувати. Доступними є варіанти: PDF експорт із загальною аналітикою,що дає загальну картинку результатів класу й інформацію пронайпоширеніші помилки, допущені в класі, та Excel експорт іздетальною аналітикою.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Командні ігри. Командні ігри - це динамічні історії, що проектуються в класі, та являють собою проблему, яку учні вирішують відповідаючи на Ваші питання з власних девайсів.

Номер слайду 15

Вимоги Для використання в класі, потрібний Інтернет, комп’ютер/ ноутбук/планшет у вчителя та ноутбук/планшет/смартфон в учнів.

Номер слайду 16

Classtime можна використовувати по-різному: закріплення вивченого, підсумкове оцінювання, домашні завдання.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Переваги– Компактність і простота інтерфейсу. Опитування можна створити швидко.– Доступ до загальної бібліотеки тестів.– Налаштування тестів: перемішування запитань, обмеження часу, кількість балів за завдання, кількість спроб.– Здійснення безпаперової взаємодії між учасниками освітнього процесу, що робить його зручним для використання.– Широкий вибір типів завдань, можливість завантаження медіафайлів.– Зберігання результатів в хмарному сервісі. Вчитель постійно має доступ до їх результатів – це спрощує роботу при перенесенні оцінок у журнал.– Використання сервісу на різних етапах навчального процесу: для тренування, діагностики і контролю.– Миттєвий зворотній зв’язок. .– Командні ігри.

Номер слайду 19

Недоліки. Підключення до інтернету Наявність гаджетів: комп’ютер, планшет, смартфон. Авторизація лише через Google/Microsoft (Преміум)Наявність мультимедійної дошки та проектора(якщо працюємо в класі)Створення командних ігор (Преміум)Обмеження в часі (Преміум)

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Інші матеріали
Додано
16 березня 2021
Переглядів
1403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку