Використання сервісу Go Pollock в навчальній діяльності вчителя

Про матеріал

Дана стаття допоможе вчителям ознайомитися з сервісом Go Pollock та отримати практичні навички у його застосуванні для проведення різного виду опитуваннь учнів, надасть практичну інформацію щодо особливостей організації навчальної діяльності вчителя.

Перегляд файлу

Склярова Іванна Василівна

вчитель української мови та літератури

Великоглибочецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Ярослава Стецька 

«спеціаліст першої кваліфікаційної категорії»

 

Використання сервісу Go Pollock в навчальній діяльності вчителя

 

Мета: надати практичну інформацію щодо можливості застосування сервісу Go Pollock в навчальній діяльності вчителя.

 

Go Pollock - це онлайн сервіс, який є помічником вчителя, що дозволяє збагатити урок миттєвою візуалізацією рівня розуміння та спостерігати прогрес усього класу в реальному часі.

Однією із переваг вказаного сервісу є його україномовний інтерфейс. На відміну від інших програм такого типу (Kahoot, EasyTestMaker, Poll-maker), він дозволяє створити тести традиційного типу (одна чи кілька правильних відповідей, вірно-невірно) і питання відкритого типу, коли учень повинен ввести відповідь самостійно. 

Go Pollock дозволяє здійснювати тестування учнів під час уроку і вдома, відповіді вчитель отримує в режимі реального часу - це дозволяє адаптувати урок на основі інформації про типові помилки учнів. Учитель може в процесі пояснення матеріалу визначити, які питання потребують додаткового пояснення з його сторони.

Сервіс Go Pollock має такі переваги:

1.                  Простий у використанні, що робить його ідеальним для педагогів будьякого рівня ІТ-компетентності. 

2.                  Економія часу. Учні за допомогою тестів, які забезпечує даний сервіс, виявляють рівень своїх знань стосовно обраної теми. Для тестування (яке проводиться на персональному комп’ютері або планшеті) завдання завантажуються з «Бібліотеки». Вчителі можуть оцінювати учнів  безпосередньо під час сесії, здійснюється безпаперова взаємодія між учасниками освітнього процесу, що робить його зручним для щоденного використання.

3.                  Завдання зберігаються в хмарному сервісі «Бібліотека», до якого вчитель має доступ і може постійно їх поповнювати. 

4.                  Результати сесії учнів також зберігаються в хмарному сервісі. Вчитель постійно має доступ до їх результатів – це спрощує роботу при перенесенні оцінок у журнал. 

5.                  Одночасність сесії. При проведенні тестування немає обмежень на кількість учнів. 

Для використання сервісу Go Pollock у навчальному класі чи аудиторії необхідно передбачити наявність Інтернету, а також під’єднаних до мережі комп’ютерів чи планшетів у вчителя та учнів.

Сервіс є новим, зараз проводиться навчання з вчителями України по впровадженню в навчальний процес. Для його успішного використання мною розроблено інструкцію по роботі з ним.

Крок 1. Для початку необхідно перейти на офіційну сторінку Go Pollock за вказаним посиланням https://www.gopollock.com/uk/ та натиснути на кнопку “Вхід вчителя”. 

 

 

Крок 2. Здійснити реєстрацію в сервісі. Для цього натиснути на поле

“Зареєструйтесь”.

 

 

Крок 3. Обрати один із запропонованих варіантів реєстрації (зареєстрований акаунт Facebook чи Google, або через власну електронну пошту).

 

Крок 4. Після реєстрації вчитель переходить в свою «Бібліотеку», де може створити запитання, які використовуються для тестування учнів. Для цього потрібно натиснути поле «+Нова група питань».

 

Крок 5. При цьому відкривається нове вікно в «Бібліотеці», якому потрібно дати назву, що відповідатиме назві тесту (сесії).

 

 

 

Нижче приведено вікно зі створеною сесією «Дієприслівник». 

 

 

 

Крок 6. На цьому етапі потрібно ввести саме запитання та додаткові деталі (завантажити зображення або вставити URL зображення), якщо потрібно.

 

 

Крок 7. До набраного запитання необхідно вибрати тип відповіді (Одна правильна відповідь, Кілька правильних відповідей, Правда/Неправда, Текст та Встановити відповідність). В Go Pollock також можуть використовуватись математичні формули, які створюються за допомогою мови розмітки LaTeX.

 

 

Крок 8. На даному етапі потрібно ввести варіанти відповідей та вказати, яка з них правильна. Після цього натиснути «Створити питання» і перейти до введення наступного. Цей крок повторяється стільки разів, скільки запитань в тесті.

 

Крок 9. Після того як всі запитання введені, слід натиснути на «Почати

Нову Сесію» і перейти безпосередньо до проведення сесії на уроці.

 

 

Крок 10. На даному етапі в лівій стороні вікна висвітлюється оригінальний код сесії, за яким учні можуть приєднуватися до тестування. В правій стороні вікна є кнопка копіювати, яка дозволяє зберегти в буфері обміну посилання на сесію.

 

Крок 11. Для проведення тесту необхідно вибрати та активувати всі чи окремі питання, які входять до сесії.

 

 

 

Якщо якісь запитання потрібно вилучити із тесту, то слід натиснути кнопку

«Деактивувати усі питання». Після цього знову слід вибрати питання для тесту.

 

 

Крок 12. Наступний етап – проведення сесії. Учні повинні приєднатися до сесії за вказаним кодом.

 

 

Приклад того, що бачать учні.

 

 

Крок 13. Проведення сесії, після чого вчитель має змогу в режимі реального часу переглянути результати.

 

 

Зазвичай Go Pollock автоматично перевіряє відповіді учнів (Одна правильна відповідь, Кілька правильних відповідей, Правда/Неправда).

Однак, якщо використовується під час сесії тип питання Текст, тоді вчителю необхідно самостійно здійснити перевірку відповідей учнів. Для цього потрібно натиснути на жовті клітинки з іконкою у вигляді ока в таблиці heatmap.

З інструкцією для учнів можна ознайомитися за посиланням: http://ivannasite.in.ua/tsikavi-vpravy-7-klas/997-servis-go-pollock-instruktsiya-dlya-uchniv.

Висновок. Сервіс Go Pollock доцільно використовувати в освітньому процесі, він може стати надійним інструментом в навчальній діяльності вчителя, урізноманітнює форми співробітництва і комунікації, оптимізує часові ресурси та витратні матеріали.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербакова Наталія Олександрівна
    Дякую, дуже цікаво, обов’язково спробую в роботі.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
2393
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку