Доповідь на тему:
Використання Штучного Інтелекту на уроках англійської мови в НУШ в умовах дистанційного навчання
Шановні колеги,
Сьогодні ми розглянемо тему використання штучного інтелекту (ШІ) на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання в рамках Нової української школи (НУШ). У сучасних реаліях дистанційне навчання стає дедалі популярнішим, і ШІ може значно підвищити ефективність уроків, мотивувати учнів і забезпечити індивідуальний підхід.
1. Роль ШІ в дистанційному навчанні
ШІ може автоматично адаптувати завдання до рівня учнів, пропонувати інтерактивні завдання та забезпечувати миттєвий зворотний зв’язок. Використання ШІ особливо корисне в умовах дистанційного навчання, коли вчитель обмежений у часі для кожного учня. Сервіси на основі ШІ допомагають автоматизувати процес перевірки робіт, створювати завдання для аудіювання та читання, а також забезпечують цікаві формати, які залучають учнів.
2. Приклади використання ШІ на уроках англійської мови
Дозвольте навести кілька конкретних прикладів того, як ШІ можна використовувати на уроках англійської мови:
3. Інтерактивні завдання з ШІ для вдосконалення вимови та аудіювання
У дистанційному навчанні особливо важливо забезпечити учнів можливістю слухати різні акценти, темпи мовлення та тренувати свою вимову. ШІ може значно допомогти в цьому:
4. Розробка словникових вправ за допомогою генерації тексту
За допомогою сервісів на базі ШІ, таких як ChatGPT, вчитель може створювати тексти, вправи або навіть ілюстрації, які пояснюють значення нових слів. Наприклад, вчитель може задати ШІ створити коротку історію або опис ситуації, в якому використовується певний набір слів. Учні потім можуть читати текст, знаходити нові слова і тренуватися використовувати їх в різних контекстах.
5. Ігрові елементи для підвищення мотивації
Інтерактивні платформи з ігровими елементами, як Kahoot! та Quizlet, використовують ШІ для створення адаптивних вікторин і тестів. Учні можуть відчувати інтерес до навчання, коли завдання подаються у формі гри. Також це підвищує мотивацію, оскільки учні можуть змагатися між собою в результатах тестів.
6. Переваги та виклики використання ШІ на уроках англійської мови
Висновок
Підсумовуючи, використання штучного інтелекту на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання створює нові можливості для розвитку учнів. ШІ допомагає забезпечити персоналізований підхід, підтримує практику у всіх мовних навичках та зменшує навантаження на вчителя, дозволяючи зосередитись на індивідуальних потребах кожного учня. Однак необхідно враховувати технічні та організаційні аспекти для того, щоб ШІ приносив максимальну користь у навчальному процесі.