Використання Штучного Інтелекту на уроках англійської мови в НУШ в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
Використання Штучного Інтелекту на уроках англійської мови в НУШ в умовах дистанційного навчання
Перегляд файлу

Доповідь на тему:

 

Використання Штучного Інтелекту на уроках англійської мови в НУШ в умовах дистанційного навчання

 

Шановні колеги,

Сьогодні ми розглянемо тему використання штучного інтелекту (ШІ) на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання в рамках Нової української школи (НУШ). У сучасних реаліях дистанційне навчання стає дедалі популярнішим, і ШІ може значно підвищити ефективність уроків, мотивувати учнів і забезпечити індивідуальний підхід.

1. Роль ШІ в дистанційному навчанні

ШІ може автоматично адаптувати завдання до рівня учнів, пропонувати інтерактивні завдання та забезпечувати миттєвий зворотний зв’язок. Використання ШІ особливо корисне в умовах дистанційного навчання, коли вчитель обмежений у часі для кожного учня. Сервіси на основі ШІ допомагають автоматизувати процес перевірки робіт, створювати завдання для аудіювання та читання, а також забезпечують цікаві формати, які залучають учнів.

2. Приклади використання ШІ на уроках англійської мови

Дозвольте навести кілька конкретних прикладів того, як ШІ можна використовувати на уроках англійської мови:

  • Індивідуальні платформи для вивчення мови (Duolingo, Rosetta Stone): Ці платформи дозволяють учням вивчати англійську за індивідуальною програмою. ШІ адаптує завдання, аналізуючи сильні та слабкі сторони кожного учня. Наприклад, учні, які мають труднощі з граматикою, отримують більше завдань, спрямованих на засвоєння граматичних правил.
  • Чат-боти для діалогів та практики говоріння: Використання чат-ботів на базі ChatGPT може значно розширити можливості учнів для практики англійської мови. Наприклад, учень може вести діалог з чат-ботом на задану тему, відпрацьовуючи свої навички діалогу і збагачуючи словниковий запас. У дистанційному форматі це може замінити живе спілкування з учителем і партнерами.
  • Перевірка письмових робіт за допомогою Grammarly: Grammarly використовує ШІ для перевірки орфографії, граматики, стилю і пунктуації в текстах англійською мовою. Під час дистанційного навчання учні можуть самостійно отримати зворотний зв’язок щодо своїх творів чи листів, а вчитель економить час на перевірці завдань.

3. Інтерактивні завдання з ШІ для вдосконалення вимови та аудіювання

У дистанційному навчанні особливо важливо забезпечити учнів можливістю слухати різні акценти, темпи мовлення та тренувати свою вимову. ШІ може значно допомогти в цьому:

  • ELSA Speak для тренування вимови: ELSA Speak аналізує вимову учня і надає рекомендації, як покращити акцент і вимову. Учні можуть використовувати цей інструмент самостійно, що дає їм змогу практикуватися, коли вони не мають можливості поговорити з учителем.
  • Інтерактивні відеоуроки на Edpuzzle: Edpuzzle дозволяє вчителю створювати інтерактивні відео із завданнями на основі ШІ. Під час перегляду відео учні відповідають на запитання, що забезпечує кращу взаємодію з навчальним матеріалом. Завдяки цьому інструменту можна оцінити рівень розуміння учнів одразу після перегляду.

4. Розробка словникових вправ за допомогою генерації тексту

За допомогою сервісів на базі ШІ, таких як ChatGPT, вчитель може створювати тексти, вправи або навіть ілюстрації, які пояснюють значення нових слів. Наприклад, вчитель може задати ШІ створити коротку історію або опис ситуації, в якому використовується певний набір слів. Учні потім можуть читати текст, знаходити нові слова і тренуватися використовувати їх в різних контекстах.

5. Ігрові елементи для підвищення мотивації

Інтерактивні платформи з ігровими елементами, як Kahoot! та Quizlet, використовують ШІ для створення адаптивних вікторин і тестів. Учні можуть відчувати інтерес до навчання, коли завдання подаються у формі гри. Також це підвищує мотивацію, оскільки учні можуть змагатися між собою в результатах тестів.

6. Переваги та виклики використання ШІ на уроках англійської мови

  • Переваги: ШІ забезпечує персоналізацію навчання, знижує навантаження на вчителя, забезпечує миттєвий зворотний зв’язок і підвищує інтерес учнів до навчання.
  • Виклики: Недостатня цифрова грамотність, ризик втрати індивідуального підходу при автоматизації завдань, а також обмеження в доступі до техніки і програмного забезпечення в деяких учнів.

Висновок

Підсумовуючи, використання штучного інтелекту на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання створює нові можливості для розвитку учнів. ШІ допомагає забезпечити персоналізований підхід, підтримує практику у всіх мовних навичках та зменшує навантаження на вчителя, дозволяючи зосередитись на індивідуальних потребах кожного учня. Однак необхідно враховувати технічні та організаційні аспекти для того, щоб ШІ приносив максимальну користь у навчальному процесі.

 

docx
Додано
2 листопада
Переглядів
180
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку