На сьогоднішньому етапі розвитку суспільства важлива роль в імплементації принципів академічної доброчесності належить молодим викладачам, які повинні бути еталоном впровадження етичних ідеалів та моральних стандартів в українському медичному освітньому просторі.
Академічна доброчесність нерідко впливає на те, як молодь виховується у даному суспільстві, чи існують у студентів медичних вузів мотивація до самостійного вивчення матеріалу, а потім до його відтворення в усній формі, у вигляді тестових завдань чи виконання вузькоспрямованих практичних навичок адже в майбутньому їм бути лікарями. Самостійність у навчанні – це важка і наполеглива праця, яка допомагає досягати успіхів не тільки окремому індивіду, так і країні в цілому, адже обман, шахрайство часто стають нормою академічних відносин, що відтворює рівень розвитку держави.
Забезпечення якісної освіти в Україні потребує залучення додаткових ефективних засобів та інструментів. Проте, в сучасних умовах нівелюються основні вихідні принципи, на яких базується українська освіта. До таких принципів відносимо і академічну доброчесність. За сучасних умов розвитку сучасного суспільства проблема академічної доброчесності в освітньо-науковому економічному середовищі відіграє вагоме значення. Основоположними принципами академічної порядності має бути чесність, довіра, повага, справедливість та відповідальність, яких слід дотримуватись усім учасникам.
Академічна доброчесність полягає у відсутності плагіату та обману в науковій, навчальній і дослідницькій діяльності. Це означає, що я повинен дбати про те, щоб усі ідеї, інформація і текстові матеріали, які я використовую, були коректно цитовані та вказані джерела. Порушення академічної доброчесності – це не лише порушення правил, але і підрив довіри інших до моєї праці та інтегритету академічної спільноти в цілому. Для мене академічна доброчесність також означає чесність і відкритість у спілкуванні з колегами і науковими партнерами. Я завжди готовий ділитися своїми знаннями і дослідженнями, а також вислуховувати інші точки зору. Ця взаємодія допомагає збагачувати нашу загальну базу знань та сприяє досягненню нових наукових досягнень. це найважливіший принцип, який визначає мою освітню та наукову діяльність. Для мене ця концепція означає не лише дотримання правил інтелектуальної чесності, але й вищі моральні цінності, які лежать в основі нашої академічної спільноти. вона безпосередньо впливає на те, яку молодь виховує система вищої освіти в країні, які цінності закладаються під час навчання в університеті та яким є «секрет успіху» в суспільстві. Чи це важка і наполеглива праця, яка допомагає досягати успіхів як окремому індивіду, так і країні в цілому, чи це обман, шахрайство та сумнівна спритність, які потім стають нормами суспільних відносин і тягнуть країну на дно.
Академічна доброчесність – це для мене не просто набір правил, а моральна засада інтелектуальної чесності і співпраці, яка допомагає зберігати і розвивати цінності академічної спільноти.