Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень

Про матеріал
Тема: Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень. Мета: вправляти учнів у розпізнанні, утворенні та використанні дієслів у мовленні; закріплювати вміння учнів читати за ролями; удосконалювати навички пошуку інформації в різних джерелах; розвивати зв’язне мовлення, формувати комунікативну, інформаційну, математичну компетентності; компетентність спілкування рідною мовою, виховувати взаємодопомогу, уміння працювати в команді.
Перегляд файлу

Тема:  Використовую дієслова в мовленні. Читання в ролях. Квиток на атракціон. Доповнення речень.

Мета: вправляти учнів у розпізнанні, утворенні та використанні дієслів у мовленні; закріплювати вміння учнів читати за ролями; удосконалювати навички пошуку інформації в різних джерелах; розвивати зв’язне мовлення, формувати комунікативну, інформаційну, математичну компетентності; компетентність спілкування рідною мовою, виховувати взаємодопомогу, уміння працювати в команді.

Обладнання: мультимедійний комплекс, картинки з зображенням тварин.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

                                         Зміст уроку

І. Організація класу

1. Психологічний настрій.

У наш клас завітали гості. Діти, ви любите, коли до вас приходять гості? А який у вас настрій, коли приходять гості? Що треба зробити, що у всіх був гарний настрій? ( тож подаруйте усмішку гостям і один одному)

ІІ. Повторення і актуалізація опорних знань.

  1. Мозковий штурм.

Прочитайте слова - анограми

Ятисміся        сміятися

Гойсядати       гойдатися

Бастрити         стрибати

Ватипла           плавати

-Що називають ці слова?  (дію предмета)

Яку частину мови ми вивчаємо?(дієслово)

Що таке дієслово?

На які питання відповідають дієслова?

ІІІ. Повідомлення теми уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо продовжувати досліджувати дієслова, вчитися використовувати їх у мовленні, доповнювати речення та шукати цікаву інформацію.

4 . Вивчення нового матеріалу.

- Діти, відкрийте зошити , запишіть число та класна робота

1. Каліграфічна хвилинка (Буква Д д)

2. Робота з прислів’ям . (слайд 1)

Де з охотою працюють, там усе встигають.

Прочитайте уважно прислів’я . Як ви його розумієте?

Перепишіть собі в зошит. Знайдіть дієслова, підкресліть їх.

На яке питання вони відповідають?

3.Робота в парах

Гра «Хто що робить, або голоса тварин»

На екрані з’являються картинки з тваринами(діти називають дію, або голос тварини)

4.Робота з дошкою (слайд 2.)

-Діти, Читалочка пропонує вам речення і просить вас доповнити їх дієсловами.

У парку люди (що роблять?) …….

Узоопарку тварини (що роблять?)…….

У луна-парку діти (що роблять?)……….

-         Чи знаєте ви, що таке луна-парк?

-         Хто з вас був у луна-парку?

-         Давайте подивимось який чудовий луна-парк є в нас в Україні в місті Коблево .(Відео)

-         Тепер скажіть , що роблять діти в луна-парку? (розважаються)

-         Перевірте за словничком, чи правильно ви думаєте.

-         Запишіть речення собі в зошит.

5.Робота з підручником.

Вправа 1, 2 сторінка 89

-Діти, наші друзі також побували в луна-парку, давайте прочитаємо їхні спогади в ролях.

  6.  Фізкультхвилинка.

Робота над вправою 4 усно

-         Діти, скажіть, що треба мати,щоб потрапити в луна-парк?

-         Розгляньте квиток, розкажіть, яку інформацію він містить?

-         Кому він належить?

-         Запишіть, вправа 5 і таке речення

Квиток на атракціон «Оглядове колесо» належить Родзинці.

Уявіть, що ми потрапили до луна-парку і у вас є 100 гривень.

Робота над вправою 6.

Запишіть речення (Я обираю атракціон «…….» і «……». Вони коштують 100 гривень.

Робота в парах( поспілкуйтеся з однокласником про луна-парк, поділися своїми враженнями, розкажи, де мрієш побувати, напишіть про це 2-3 речення)

7. Рефлексія

Метод «МІКРОФОН»

А зараз я буду журналістом і візьму у вас інтерв’ю

-         На уроці мені сподобалось…….

-         Я дізнався…..

-         Я навчився……

-         Про що я хочу ще дізнатися…….

-         Дякую , за урок, ви були молодці.

8. Домашне завдання: виконати вправу 9, сторінка 90.

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

                                                 

 

.

 

docx
Додано
6 березня
Переглядів
156
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку