У текстовому документі відтворено 6 етапів гри-вікторини із зарубіжної літератури для учнів 5 класу НУШ. Мета - повторення вивченого матеріалу протягом І семестру.
Гра-вікторина ля учнів 5 класів НУШ
«Читання, як повітря»
Мета: повторити та закріпити знання учнів із зарубіжної літератури за І семестр, ознайомити з цікавими моментами творчості світових письменників та народів світу; виховувати любов до поезії та літератури.
Обладнання: ноутбук, проектор-екран або телевізор, реквізити для гри.
Правила гри : у змаганні беруть участь дві або три команди учнів, виконуючи завдання кожного етапу гри учасники накопичують бали, за кількістю яких обирається команда-переможців.
Хід гри
Учитель
Добрий день, дорогі учні! Сьогодні ви позмагаєтесь у знаннях із зарубіжної літератури команди класів сформовано, капітанів визначено, тож (до залу) підтримаємо їх оплесками!
Представлення команд (назва,емблема,девіз).
Після оголошення запитання дається одна хвилина на обговорення, право відповідати першим має команда, яка швидше натискає на іграшку-пищалку. Якщо відповідь неправильна, шанс відповісти надається іншій команді.
І етап «Упізнай героя казки»
1 Баба спекла хлопцеві найбільших у Японії смачних коржів, а дід подарував йому хустину — зав'язувати голову, щоб піт не стікав на чоло, шаровари і меч.( Момотаро)
2 Брама відчинилась, і тільки–но дівчина ступила на поріг, линув золотий дощ, і все золото приставало до неї, аж нарешті вся вона вкрилася золотом.
– Це тобі за те, що ти у всьому старанна була, – сказала стара і віддала їй також і починок, що впав у колодязь. (Падчерка)
3 ,,Тоді вона скинула свої червоні черевички, найдорожчу річ, яка в неї була, і кинула їх у річку. ” (Герда)
4 Себе ж любив, і часто влітку, коли стояли тихі сонячні дні, він лежав у священиковому садку біля кринички і посміхався собі з утіхи, милуючись своєю вродою.
ІІ етап «Упізнай письменника»
1 Геніальний казкар народився в Данії. Створив понад 150 казок. Йому довелося навчатися із другокласниками, молодшими від нього на шість років! (Ганс Крістіан Андерсен)
2 Талановитий ірландець. Здобув чудову освіту в найкращих навчальних закладах Англії. Збірка ,,Гранатовий будиночок”. Зображував у своїх творах КРАСУ. (Оскар Вайльд)
3 Відомий канадський митець. Здобув мистецьку освіту. Його увагу привернув світ тварин. Допомагав по господарству, мав свою корову. Анімаліст. (Ернест Сетон-Томпсон)
ІІІ етап «Щасливці на шоколадній фабриці»
Ім'я героя твору «Чарлі і шоколадна фабрика» |
Уподобання/хобі |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
ІV етап «У світі тварин»
1 Поезія землі не вмре ніколи,
Опівдні, як мовчать серед гілок
Птахи в гаю, невтомний голосок
Обнизує покоси й частоколи.
(Дж.Кітс «Про коника та цвіркуна»)
2 Він боявся лише вогнепальної зброї. Знав, що усі тутешні чоловіки носять із собою рушниці, тим-то ніколи не нападав на людину й всіляко уникав зустрічі з нею. (Е.С.Томпсон «Лобо-володар Курумпо»)
3 - Твоя правда, він стане в пригоді скрутної хвилини, бо ніхто не може увесь вік бути на чолі Зграї,- зауважила Багіра. (Р.Кіплінг «Із Книги Джунглів»)
4 Я зібрав з усього краю капкани-сто тридцять міцних сталевих вовчих пасток – і поставив їх по чотири вздовж усіх стежок, які вели в ущелину. (Е.С.Томпсон «Лобо-володар Курумпо»)
5 - Бандар-Логи подалися на нові місця,- промовив пітон. - Коли я сьогодні виповз на сонце, чув їхні крики на верхівках дерев.
V етап “Чорна скриня»
1 ЙОГО винайшли давні індіанці.
Не існує людини, яка б не куштувала ЙОГО.
У світі існують музеї ЦЬОГО.
ВІН на святах символізує радість і затишок.
Про НЬОГО ми читали повість.
Про НЬОГО знятий фільм, у головній ролі.
Підбиття підсумків. Оголошення результатів. Нагородження команд.