Вікторина "Історико-правова вікторина "Україна-правова держава"

Про матеріал

План-конспект уроку допоможе викладачам предмету Історія України узагальнити знання здобувачів освіти з тем "Початок Української революції (1917 — квітень 1918 рр.)" та "Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності".

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

Історико-правова вікторина на тему: «Україна – правова держава»

 

Дата: 20.12.2019

Група 11 група

Тривалість заняття: 45 хв.

Час проведення: 10:45 – 11:30

Мета:

Навчальнаактивізація знань з правознавства, громадянської освіти та історії України, уміння працювати з джерелами інформації та інтерпретувати зміст джерел (інформаційна компетентність);

Розвивальна – розвивати увагу, пам’ять, мислення, культуру спілкування, вміння узагальнювати та аргументувати власні висновки;

Виховнаформувати правові погляди, почуття патріотизму та правової культури.

Практичнарозвивати вміння студентів аналізувати, логічно мислити, робити висновки й узагальнення; виробляти практику участі в обговоренні, дискусії на задану тему.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Форма проведення уроку: вікторина

Технічні засоби навчання: роздатковий матеріал, гаджети учнів.

Хід заняття:

I. Організаційна частина (2 - 3 хв.)

- привітання викладача з учнями;

- виявлення відсутніх;

- перевірка підготовленості групи.

II. Мотивація та стимулювання діяльності студентів (до 3 хв.)

- Повідомлення теми, мети заходу.

У нас з Вами сьогодні урок повторювання з тем, які ми вивчали протягом І семестру. За допомогою вікторини Ви зможете використати всі знання, які Ви отримали з правознавства і історії України. А вікторина допоможе узагальнити їх у ігровій формі.

III. Виклад основного змісту ( 30 хв.)

Викладач. Привітання команд (назва, дивіз).

Отже, ми з Вами зануримося у історико-правовий світ під назвою «Україна – правова держава». Вікторина буде складатися з 4 турів, з умовами кожного з них я буду вас знайомити. Оцінювати кожний тур буде журі. Учасники брейн-рингу 2 команди.

Уважно слухайте запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Відповідь повинна бути чітка, лаконічна. Відповідає та команда, яка першою підніме руку.

Тур І

Брейн-ринг (5 хв.)

 

1. Основний документ громадянина? (Паспорт)

2. Головний правовий документ для країни (Конституція)

3.Назвіть міста України, що мають спеціальний статус. (Київ, Севастополь)

4. У Фінляндїї – Сенат, в Польщі – Сейм, в Україні – …(Парламент)

5. Люди, які пов’язали свою професійну діяльність із правом... (Юрист)

6. Право, яке визначає види суспільно небезпечних діянь (злочинів) і покарання, що застосовуються до осіб, які їх вчинили. (Кримінальне право)

7. Кількість депутатів у Верховній Раді? ( 450)

8. Людина, яка бачила злочин? (Свідок)

9. Як можна стати громадянином України?

10. З якого віку дитина може обирати з ким їй жити? ( з14 років)

11. Основні ознаки держави ….(верховенство, легітимність, загальність, суверенітет, публічність, універсальність)

12. Який це вид правопорушення, якщо громадянин запізнився на роботу на три години без поважних причин (порушення трудової дисципліни)

Добре, ми трішки з Вами згадали основні поняття правознавства, теперь слід перейти до зародків створення нашої держави. Ми з Вами вивчили за І семестр дві теми, які присвячені становленю України як самостійної держави. Свої знання нам продемонструють у ІІ турі капітани команд. Кожна правильна вілповідь оцінюється ві 1 бал.

Тур ІІ

Конкурс капітанів (5 хв.)

  1. Назвіть дату створення Центральної Ради. (04 (17) березня 1917 р.)
  2. Хто був головою УЦР? (М.Грушевський)
  3. Мета діяльності УЦР… (автономія України у складі демократичної федеративної Росії)
  4. Універсал сучасною мовою це…(Закон)
  5. Що проголошував ІІІ Універсал? (створення УНР)
  6. Що проголошував ІV Універсал? (самостійність і незалежність УНР)
  7. 29 квітня 1918 р. УНР змінила назву на… (Українську державу)
  8. Очолював цю державу…(П. Скоропадський)
  9. Яка форма правління нашої держави? (парламентсько-президентська республіка)
  10. На якій банкноті зображений Михайло Грушевський? (50 грн)
  11. В якому місті розташовувалась УЦР? (Київ)
  12. Чи існує зараз будинок в якому діяла УЦР? (Так)

 

Тур ІІІ

Практичні завдання (7 хв.)

Викладач. Робота над розгадуванням ребусів. Колективна справа всієї команди. Запропановані ребуси заповнити правильними відповідями.

Вам дається 7 хвилин, хто швидше й якісно впорається з завданням отримає за кожну правильну відповідь 3 бали.

 

 


І команда

  1. Держава
  2. Школа
  3. Україна
  4. Конституція
  5. Паспорт
  6. Громадянин
  7. Злочин

 

 

 

ІІ команда

  1. Право
  2. Дитина
  3. Президент
  4. Парламент
  5. Прапор
  6. Держава
  7. Закон

Тур ІV (10 хв.)

Робота з відео-матеріалами «Юний історик»

 

Написати 5-8 тез до відео, захисти кожної з них. Роздати QR-коди командам.

Відео для І команди: https://www.youtube.com/watch?v=CyDWFVVaLWQ

Відео для ІІ команди: https://www.youtube.com/watch?v=z853ufoS-Ec  

Слово журі. Результати гри (3 хв.)      

ІV. Підведення підсумків заняття (до 4 хв.)

  • Підведення підсумків.
  •  Нагородження команд.
  • Рефлексія команд.

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ:


 

 

 

 

 

 

 

 

Для І команди:

 

IV тур

 

 

1 ком.png

 

Для ІІ команди:

 

IV тур

 

 

2 ком.png

 

 

docx
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку