Вікиорина, яка стосувалась історії рідного села по прикладу "Найрозумніший". Колеги можуть використати кістяк прир плануванні своїх вікторин чи виховної роботи.
Правила гри!
Всі питання вікторини будуть пов`язані з історією села Борисівка та Нікопольського району.
І тур
Дванадцятьом гравцям задаються питання з чотирма варіантами відповіді, з яких один вірний. Завдання - дати найбільшу кількість правильних відповідей. Всього задається 10 основних питань.
За підсумками першого раунду визначаються шість півфіналістів.
Якщо неможливо виявити шість кращих гравців, задаються додаткові питання. Ті гравці, які пройшли до другого туру на основних питаннях, на них не відповідають. Після кожного додаткового питання перевіряється, чи визначилися вже лідери. Всього може бути задано до 5 додаткових питань.
Якщо шістка гравців не визначена після додаткових питань, проводиться додатковий конкурс між гравцями, що мають найбільше балів серед решти. По закінченню І туру бланки з відповідями передаються журі, які перевіряють правильність відповідей.
ІІ тур
ІІ тур починається з конкурсу «Дешифратор», який повинен розмістити порядок для участі у наступному конкурсі.
Питання розміщуються в полі з 36 кліток(6 на 6).
При правильній відповіді учень отримує 2 бали.
За результатами конкурсу виявляється переможець конкурсу.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
«Дешефратор»
Учасникам вікторини буде запропоновано зашифроване слово розгадка до якого буде слугувати клавіатурна розкладка Т9.