Вікторина "Щасливий випадок"

Про матеріал

Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі до перемоги.

Перегляд файлу

Вікторина «Щасливий випадок»

(для учнів 6 класу)

Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі  до перемоги.

 

Учитель.

Турнір інформатичний – лише гра,

А скільки пристрасті й бажання!

Вже перемога ніби і близька, -

Все ж неможливо вгамувати хвилювання.

Ця гра захоплює усіх,

Хто інтелектом вирізняється високим

та інформатику – найкращу із утіх –

Штурмує вперто з кожним кроком.

 

Сьогодні ми спробуємо визначити, чи є серед нас знавці інформатики. Ми відкриваємо  інформатичний «Щасливий випадок».

 

І гейм.

Визначення права першої гри у Гонці за лідером. Хто швидше правильно складе анаграми

 

ТЙАС

РОНІМТО

ТІЛАКОЙБ

ОСЦПРОЕР

АКППА

ИНЕРПТР

СКЕАТДИ

ЖОЙДТИСК

ДОМЕМ

АИНТІСУВР

 

Відповіді: сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, дискета, джойстик, модем, антивірус.

 

ІІ гейм. Гонка за лідером.

Хто більше відповідей дасть на питання за 3 хвилини.

 

Питання для І команди

  1.               Як називається найменший елемент зображення на екрані монітора (піксель).
  2.               Пристрій для виведення звукової інформації (колонки)
  3.               Вона буває і комп’ютерна, і жива (миша).
  4.               Програма для перегляду інтернет-документів (браузер)
  5.               Пристрій, за допомогою якого можна ввести в комп’ютер малюнки, фотографії, текст (сканер)
  6.               Новини, повідомлення, відомості представлені у різних видах (інформація)
  7.               Пристрій, який використовують для зв’язку між комп’ютерами та для виходу в Інтернет (модем)
  8.               Переміщення об’єктів на екрані (анімація)
  9.               Складова частина презентації (слайд)
  10.          Змінювання зовнішнього вигляду тексту (форматування).
  11.          Презентація, створена у програмі PowerPoint, має розширення … (ppt)

 

Питання для ІІ команди

  1.               Файл, створений у середовищі Скретч (проект).
  2.               Посилання на певний об’єкт операційної системи (ярлик)
  3.               Електронний документ називають (файлом).
  4.               Текстовий документ, створений у Word, має розширення … (doc)
  5.               Властивість сторінки, що може бути альбомною чи книжкоковю (орієнтація).
  6.               Клавіша для вмикання та вимикання прописних літер (CapsLock)
  7.               При введенні тексту між словами ставиться один … (пропуск)
  8.               Внесення змін у текст (редагування).
  9.               Блимаюча вертикальна позначка, що вказує на поточне місце в документі (курсор).
  10.          В перекладі означає мережа мереж (Інтернет).
  11.          Група веб-сторінок, пов’язаних гіперпосиланнями та спільною тематикою (веб-сайт)

 

ІІІ гейм. Заморочки із бочки (запитання за номерами, які учні витягують із горщика)

Презентація

Результат пошуку зображень за запитом "векторна графіка"
Завдання для вболівальників (робота за комп’ютерами) – за допомогою векторного редактора, вбудованого у Word) виконати малюнок за зразком (оцінює журі 1-3 бали)

 

 

ІV гейм. Конкурс капітанів.

Графічний диктант. Капітан робить окремо, команда окремо, якщо правильно виконали і капітан і команда – 3 бали, якщо тільки команда – 2 бали, якщо тільки капітан – 1 бал.

- так     -  ні

Питання:

  1. З англійської мови Windows перекладається як вікна. (Так)
  2. Програми  Блокнот, Word Pad, Microsoft Word є тестовими редакторами. (Так)
  3. Пристрій для підключення до мережі Internet називається принтер. (Ні)
  4. Ярлик — це об’єкт призначений для зберігання вилучених об’єктів. (Ні)
  5. Редагування тексту – це змінювання зовнішнього вигляду тексту. (Ні)
  6. Перед розділовими знаками завжди ставимо пропуск (ні)
  7. Алгоритм – це будь-яка послідовність команд для розв’язання задачі (ні)
  8. Під час виступу з презентацією НЕ використовуються плакати (Так)
  9. Перехід до наступного абзацу здійснюється за допомогою клавіші Enter (Так)
  10.  Портативні комп’ютери – це ті, що куплені в порту (Ні)
  11. На слайді презентації має бути від 1 до 4 зображень (Так)

 



 

Завдання для вболівальників

Знайди 10 слів. Слова можна читати по вертикалі і по горизонталі як згори донизу, так і знизу догори. Кожна команда отримує картку із таблицею, що зображена нижче, на якій закреслює знайдені слова.

А

С

К

А

Н

Е

Р

Е

Л

С

Р

І

Л

К

О

П

Ь

Т

А

А

Ь

Н

А

М

О

Н

І

Т

О

Р

Т

Т

В

Ж

И

Н

Г

А

Р

О

Я

Е

І

Ф

Я

С

Т

Ч

Я

Т

М

Р

А

Ш

И

М

Н

П

В

К

А

Н

Т

Л

Д

Ф

А

А

Р

А

П

Е

У

Н

У

Ц

Ш

Д

Г

Д

К

Т

Р

Е

Т

Н

И

Р

П

Е

Л

К

А

Б

Е

Л

Ь

Й

В

Р

 

 

V гейм. «Вправний язичок».

Команда обирає одного учасника, який встає обличчям до команди і спиною до екрану. На екрані висвітлюється малюнок (слайди 36-51). Учасник задає запитання для команди (напр., це пристрій введення інформації?), при чому вони можуть відповідати лише «так» або «ні».

 

 

Підведення підсумків. Оголошення результатів гри.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Вікторина{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АВСД1234525147101316281114173691215181920 Наступний конкурс

Номер слайду 3

Питання1 Який периферійний пристрій допоможе отримати електронну копію фотографії Сканер

Номер слайду 4

Питання 2 Окрема вказівка для виконавця. Команда

Номер слайду 5

Питання 3 Скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до розв'язання поставленої задачіАлгоритм

Номер слайду 6

Питання 4 Набір правил і засобів, які забезпечують обмін повідомленнями між користувачем і комп'ютеромІнтерфейс

Номер слайду 7

Питання 5 Папка, у якій зберігаються тимчасово видалені з комп’ютера об’єкти. Кошик

Номер слайду 8

Питання 6Ім'я диска, на якому, як правило, встановлюється операційна система. С:

Номер слайду 9

Питання 7 Малюнок, фотографія, схема/діаграма в текстовому документі - це. Графічні об’єкти

Номер слайду 10

Питання 8 Сайти, які містять довідкові матеріали з різних галузей знаньІнтернет-енциклопедії

Номер слайду 11

Питання 9 Допомагає здійснювати автоматичний переклад з однієї мови на іншу. Онлайн-перекладач

Номер слайду 12

Питання 10 Допомагають перевірити правопис, знайти тлумачення або переклад слів Онлайн-словники

Номер слайду 13

Питання 11 У ньому розташовані пам’ять, процесор, материнська плата та інше. Системний блок

Номер слайду 14

Питання 12 Файл, створений у середовищі Power. Point. Презентація

Номер слайду 15

Питання 13 Клавіша переміщення курсора на кінець рядка. End

Номер слайду 16

Питання 14 Зразок для створення презентаціїШаблон

Номер слайду 17

Питання 15 Додати графічні об’єкти можна за допомогою інструментів, які знаходяться на вкладціВставлення

Номер слайду 18

Питання 16 Пристрій для підключення комп’ютера до мережі Інтернет. Модем

Номер слайду 19

Питання 17 Графіка, яку доцільно використовувати для зберігання креслень, схем, діаграм, шрифтів, рисунків з чіткими контурами. Векторна

Номер слайду 20

Питання 18 Обмежена рамкою область екрана. Робочий стіл

Номер слайду 21

Питання 19 За натискування на яку кнопку відкривається Головне меню?Пуск

Номер слайду 22

Питання 20 Об’єкт, здатний виконати команди алгоритму. Виконавець

Номер слайду 23

Конкурс капітанів так - ні

Номер слайду 24

«ВПРАВНИЙ ЯЗИЧОК»

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Підведення підсумків гри

Перегляд файлу

 

Перегляд файлу

Завдання для вболівальників

Знайди 10 слів. Слова можна читати по вертикалі і по горизонталі як згори донизу, так і знизу догори. Кожна команда отримує картку із таблицею, що зображена нижче, на якій закреслює знайдені слова.

 

А

С

К

А

Н

Е

Р

Е

Л

С

Р

І

Л

К

О

П

Ь

Т

А

А

Ь

Н

А

М

О

Н

І

Т

О

Р

Т

Т

В

Ж

И

Н

Г

А

Р

О

Я

Е

І

Ф

Я

С

Т

Ч

Я

Т

М

Р

А

Ш

И

М

Н

П

В

К

А

Н

Т

Л

Д

Ф

А

А

Р

А

П

Е

У

Н

У

Ц

Ш

Д

Г

Д

К

Т

Р

Е

Т

Н

И

Р

П

Е

Л

К

А

Б

Е

Л

Ь

Й

В

Р

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Аліна Казанська
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горбатюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
28 липня 2018
Переглядів
3343
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку