Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі до перемоги.
Вікторина «Щасливий випадок»
(для учнів 6 класу)
Мета: повторення і закріплення навчального матеріалу в нестандартній формі, розвиток інтересу до інформатики, формування творчої особистості, комунікативної компетентності, розширення кругозору учнів, виховання поваги до суперників, стійкості, волі до перемоги.
Учитель.
Турнір інформатичний – лише гра,
А скільки пристрасті й бажання!
Вже перемога ніби і близька, -
Все ж неможливо вгамувати хвилювання.
Ця гра захоплює усіх,
Хто інтелектом вирізняється високим
та інформатику – найкращу із утіх –
Штурмує вперто з кожним кроком.
Сьогодні ми спробуємо визначити, чи є серед нас знавці інформатики. Ми відкриваємо інформатичний «Щасливий випадок».
І гейм.
Визначення права першої гри у Гонці за лідером. Хто швидше правильно складе анаграми
ТЙАС |
РОНІМТО |
ТІЛАКОЙБ |
ОСЦПРОЕР |
АКППА |
ИНЕРПТР |
СКЕАТДИ |
ЖОЙДТИСК |
ДОМЕМ |
АИНТІСУВР |
Відповіді: сайт, монітор, кілобайт, процесор, папка, принтер, дискета, джойстик, модем, антивірус.
ІІ гейм. Гонка за лідером.
Хто більше відповідей дасть на питання за 3 хвилини.
Питання для І команди
Питання для ІІ команди
ІІІ гейм. Заморочки із бочки (запитання за номерами, які учні витягують із горщика)
Презентація
Завдання для вболівальників (робота за комп’ютерами) – за допомогою векторного редактора, вбудованого у Word) виконати малюнок за зразком (оцінює журі 1-3 бали)
ІV гейм. Конкурс капітанів.
Графічний диктант. Капітан робить окремо, команда окремо, якщо правильно виконали і капітан і команда – 3 бали, якщо тільки команда – 2 бали, якщо тільки капітан – 1 бал.
- так - ні
Питання:
Завдання для вболівальників
Знайди 10 слів. Слова можна читати по вертикалі і по горизонталі як згори донизу, так і знизу догори. Кожна команда отримує картку із таблицею, що зображена нижче, на якій закреслює знайдені слова.
А |
С |
К |
А |
Н |
Е |
Р |
Е |
Л |
С |
Р |
І |
Л |
К |
О |
П |
Ь |
Т |
А |
А |
Ь |
Н |
А |
М |
О |
Н |
І |
Т |
О |
Р |
Т |
Т |
В |
Ж |
И |
Н |
Г |
А |
Р |
О |
Я |
Е |
І |
Ф |
Я |
С |
Т |
Ч |
Я |
Т |
М |
Р |
А |
Ш |
И |
М |
Н |
П |
В |
К |
А |
Н |
Т |
Л |
Д |
Ф |
А |
А |
Р |
А |
П |
Е |
У |
Н |
У |
Ц |
Ш |
Д |
Г |
Д |
К |
Т |
Р |
Е |
Т |
Н |
И |
Р |
П |
Е |
Л |
К |
А |
Б |
Е |
Л |
Ь |
Й |
В |
Р |
V гейм. «Вправний язичок».
Команда обирає одного учасника, який встає обличчям до команди і спиною до екрану. На екрані висвітлюється малюнок (слайди 36-51). Учасник задає запитання для команди (напр., це пристрій введення інформації?), при чому вони можуть відповідати лише «так» або «ні».
Підведення підсумків. Оголошення результатів гри.
Завдання для вболівальників
Знайди 10 слів. Слова можна читати по вертикалі і по горизонталі як згори донизу, так і знизу догори. Кожна команда отримує картку із таблицею, що зображена нижче, на якій закреслює знайдені слова.
А |
С |
К |
А |
Н |
Е |
Р |
Е |
Л |
С |
Р |
І |
Л |
К |
О |
П |
Ь |
Т |
А |
А |
Ь |
Н |
А |
М |
О |
Н |
І |
Т |
О |
Р |
Т |
Т |
В |
Ж |
И |
Н |
Г |
А |
Р |
О |
Я |
Е |
І |
Ф |
Я |
С |
Т |
Ч |
Я |
Т |
М |
Р |
А |
Ш |
И |
М |
Н |
П |
В |
К |
А |
Н |
Т |
Л |
Д |
Ф |
А |
А |
Р |
А |
П |
Е |
У |
Н |
У |
Ц |
Ш |
Д |
Г |
Д |
К |
Т |
Р |
Е |
Т |
Н |
И |
Р |
П |
Е |
Л |
К |
А |
Б |
Е |
Л |
Ь |
Й |
В |
Р |