Quiz: Are you good at English?
Цілі заходу:
1. активізація лексики за темами «Тварини», «Кольори», «Частини тіла», «Числа від 1 до 20»;
2. активізації навичок аудіювання, усного мовлення та читання;
3. розвиток інтересу до предмета і до досліджуваної мови.
Обладнання:
1. Вікторина.
2. Аудіозапис для фізкультхвилинки та звуки тварин.
3.Роздатковий матеріал для конкурсів.
Хід заходу.
I. Вступна частина
- Today we have unusual lesson. We are going to have a quiz “Are you good at English?” Today we have 5 lessons. Listen and guess these subjects. At the end of the lesson we’ll choose the winner.
- Сьогодні у нас незвичайний урок це урок вікторина. І називається він «Чи добре ти знаєш англійську?» Наш урок буде складатися з п'яти маленьких уроків. Давайте відгадаємо загадки і дізнаємося, які ж це уроки?
- За кожну правильну відповідь ви будете отримувати бали, а в кінці уроку ми підрахуємо їх та визначимо переможців вікторини.
- Look at the timetable. These subjects are English, Maths, PE, Art, Nature Study.
II. Our 1st lesson is English
(учні знаходять протилежні за значенням слова і
переміщують їх на потрібне місце; читають і перекладають).
1) Yes - father
2) Mother – no
3) Sister – brother
4) Hello – day
5) White – black
6) Night – good-bye
7) Cat – girl
8) Boy – dog
9) Big – can’t
10) Can – small
(учні читають і виконують завдання, згідно написаній інструкції)
Завдання складається з двох частин.
III. Our 2nd lesson is Maths.
- Listen to the task. Read and do sums.
(учні читають написані приклади і вирішують їх,
відповіді записують цифрами)
IV. Our 3rd lesson is PE
- Ви вже, мабуть, всі втомилися, тому ми зараз проведемо фізхвилинку “Hockey Pockey”.
(діти слухають пісню, співають і виконують рухи, почуті у пісні)
V. Our 4th lesson is Art
(вчитель читає опис робота, діти малюють його з даного опису)
It’s got a big white head.
It’s got two eyes, one nose, one mouth and two ears.
It’s got short hair. Its hair is black.
It’s got a big blue body.
It’s got two long arms. They are red.
It’s got two yellow hands.
It’s got three short legs. They are green.
It’s got three black feet.
VI. Our 5th lesson is Nature Study
(учні слухають загадки і вгадують тварин, учитель показує малюнки і перевіряє)
(діти слухають голоси тварин і вгадують, яка це тварина)
(відгадки: кішка, собака, лев, мавпа, слон)
(діти вставляють пропущені букви в слова)
1. H…ll…w… …n.
2. …ct…b…r.
3. W…tch.
4. Gh…st.
5. D…rk.
6. M…nst…r.
7. Ch…ldr…n.
8. G…bl…n
(діти розставляють слова в алфавітному порядку)
Monster, witch, costume, dark, hobo, ghost, haunt, weird, mask, skeleton, devil, goblin, clown, scary.
(учні відновлюють слова, пишуть слова в правильному порядку)
radk – …
ctiwh – …
msak – …
soghts – …
emutsoc – …
kpinpum – …
olewnleHa – …
(учні відгадують кросворд і закодоване слово)
Відповіді: 1– broom, 2 – orange, 3 – moon, 4 – spider, 5 – treat, 6 – white, 7 – red
Закодоване слово – monster.
(учні читають слова з колонки на правій стороні і доповнюють кросворд)
(учні відгадують загадки)
1. I flight at night because I don't like light (Bat)
2. I'm scary and white. I come out at night. Who am I? (Ghost)
3. I've got soft black fur. When you hold me I purr. Who am I? (Cat)
5. I've got a black cat and a big pointed hat. Who am I? (Witch)
6. I’m yellow or white. I smile on Halloween night. Who am I? (Moon)
Знайдіть слова, які дані. Вони йдуть у двох напрямках.
(учні читають і знаходять слова, які йдуть у двох напрямках)
(учні повинні розкласти алфавіт у правильному порядку)
VII. Підведення підсумків.
- That’s all. Well. I thank you all the participants for taking part in this lesson. You were very nice, clever and cheerful. Our lesson is over. Let’s choose the best team. We have some winners. They are …
(Оцінки учням виставляються за кількістю набраних балів)