Вікторина з української літератури для учнів 6 класу
«Пригоди і романтика» (за творами В.Нестайка "Тореодори з Васюківки" та Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера")
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із вивченої теми, закріпити їх; розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, увагу, спостережливість, пам'ять; уміння акумулювати здобуті знання, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір учнів; виховувати наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність; відповідальність.
Вікторина з української літератури для учнів 6 класу
«Пригоди і романтика»
Мета: виявити рівень знань, умінь та навичок учнів із вивченої теми, закріпити їх; розвивати творчі здібності учнів, логічне мислення, увагу, спостережливість, пам’ять; уміння акумулювати здобуті знання, раціонально використовувати навчальний час; формувати кругозір учнів; виховувати наполегливість і працьовитість, інтерес до наслідків власної праці; пунктуальність; відповідальність.
Тип уроку: урок узагальнення здобутих знань.
Обладнання: картки з прислів'ями, реквізити для театральних сценок, презентація, музика.
Перебіг уроку
Вчитель: Хто не любить пригоди? Власне, у кого їх не було? У тім то й річ, що в кожного – і не одна! Пригоди бувають різними: приємними і прикрими. Несподіваними й пердбачуваними. Але обов’язково – романтичними: яка ж пригода без романтики? Романтика – це незвичайність, казковість, це те, що викликає емоційну піднесенність.
На уроках світової літератури вам уже полюбилися пригодницькі твори Даніеля Дефо, Жуля Верна, Джека Лондона та інших письменників.
Герої українських пригодницьких творів, з якими ми знайомилися впродовж двох місяців, ким тільки не були: і тореадорами, і рятувальниками, й кмітливими винахідниками.
Тож наскільки вам запамяталися ці твори, і як ви знаєте зміст цих творів покаже наша вікторина.
Участь у вікторині беруть учні 6 класу. Вікторина складається із 7 завдань.
1. Знайомство з командами.
2. Назви письменника.
3. Театральний конкурс (домашнє завдання).
4. Бліц-опитування.
5. Упізнай героя.
6. Ерудити.
1 завдання (5 хв.). Знайомство з командами (назви, девізи, капітани).
2 завдання(3 хв.). Назви письменника (портрети зображені на слайдах)
3 завдання (20 хв.). Театральний конкурс – домашнє завдання. Команди повинні були підготувати інсценізацію уривків з прочитаних повістей.
4 завдання (7 хв.). «Бліц-опитування». Кожна команда отримує запитання (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал)
5 завдання (5 хв.). Упізнай героя. На слайді уривок із твору з пропущеним іменем, треба його назвати.
6 конкурс (5 хв.). «Ерудити» - команди розгадують кросворд, для гостей загадки, прислів'я.
Загадки.
А вечір настане – тоді перестане. (Муха)
2. Не мотор, а гуде,
Не пілот, а летить,
Не гадюка, а жалить. (Бджола)
3. Цей дім на ніжках
Внизу віконце,
Дім багатоквартирний ,
Лише зверху мирний. (Вулик)
Довговухий, та не заєць,
З копитами , та не кінь. (Осел)
По воді шугає,
Рибок шукає. (Щука)
Кросворд
|
|
Підсумок
|
1. Головний герой трилогії В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»
|
|
|
до стіни лежить.
до стіни лежить.
1