Вимоги до забезпечення пожежної безпеки при підготовці вагонів у рейс.

Про матеріал

Вимоги до забезпечення пожежної безпеки при підготовці вагонів у рейс. Вимоги до забезпечення пожежної безпеки при підготовці вагонів у рейс.

Перегляд файлу

Вимоги до забезпечення пожежної безпеки при підготовці вагонів у рейс.

Контролюючими особами з пожежної безпеки здійснюється перевірка якості підготовки вагонів у рейс. При цьому перевіряють таке обладнання вагонів:

  • апарати пультів керування електрообладнанням;
  • споживачі  електроенергії;
  • вимикачі та світильники;
  • огородження електричних печей опалення  та заземлювальних пристроїв;
  • ущільнення в підвагонних  ящиках з електроапаратурою та акумуляторними  батареями, стан вентиляційного каналу;
  • апаратуру в підвагонних  ящиках та акумуляторні батареї;
  • внутрішньопоїзний зв’язок (провідник – начальник  поїзда – машиніст  локомотива), радіозв’язок поїзного пункту радіомовлення та стан установки пожежної сигналізації (УПС);
  • наявність та стан первинних засобів пожежогасіння.

При виявленні в пультах керування електрообладнання вагонів слабо  затягнених контактів, що мають підвищене нагрівання, надривів ізоляції й обриву проводів електричних апаратів, а також виявленні методом вибіркового контролю невідповідності номіналу плавких вставок запобіжників роблять повторне технічне обслуговування усього внутрішнього обладнання.

Працездатність споживачів електроенергії перевіряється шляхом включення та відключення їх з пульта  керування. При цьому  перевіряється справність перемикачів і тумблерів, а також контролюється за амперметром струм, який споживається.

Перевіряються міжвагонні електричні з’єднання. Забороняється залишати міжвагонні електричні з’єднання (штепселі, головки) неприбраними в холості розетки й захисні коробки. В опалювальний період року високовольтна магістраль опалення між вагонами та локомотивом повинна бути з’єднана відповідно до вимог.

Оглядаються електричні  печі опалення. Кожухи електропечей повинні бути надійно закріплені та заземлені.

Оглядаються опалювальні установки, кип’ятильники. У доступних місцях оглядаються протипожежні роздільники. Перевіряється  стан топок, запірних механізмів дверцят, колосникових решіток, витяжних труб, флюгарок і наявність полум’явідбивачів.

У приміщеннях вагона, котельному відділенні, біля плитки для готування їжі, ніші для установлення кип’ятильника, у шафах з електрообладнанням перевіряється відсутність сторонніх предметів.

Усі електроустановки вагона повинні бути оснащенні апаратами захисту від струмів короткого замикання й інших аварійних режимів, що можуть призвести до пожежі. Плавкі вставки запобіжників повинні бути калібровані й мати клейма із зазначенням номінального струму вставки, що відповідає номінальним значенням електричного кола, яке захищається. Електродвигуни, світильники, проводи, пульти керування електрообладнанням, димовитяжні  труби котлів, титанів повинні очищатися від пилу не рідше двох разів на місяць.

Забороняється відправляти в рейс вагони з такими несправностями або порушеннями вимог пожежної безпеки:

  • Із несправною установкою пожежної сигналізації чи пожежогасіння;
  • Із не повністю укомплектованими первинними засобами пожежогасіння;
  • Із несправними аварійними виходами при їхній наявності у вагонах;
  • зі зниженим опором ізоляції електричних ланцюгів;
  • Із незакріпленими килимовими доріжками у коридорах.

 

docx
Додано
22 жовтня 2023
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку