Тема уроку. Випадкова подія. Ймовірність випадкової події.
Мета уроку: закріпити знання учнів про зміст понять випадкова подія, неможлива подія, вірогідна подія, а також про зміст поняття ймовірності випадкової події та формули її обчислення. Закріпити вміння: класифікувати події, а також застосовувати формулу обчислення ймовірності випадкової події при розв'язуванні відповідних задач. Продовжити роботу з відпрацювання навичок виконання відсоткових розрахунків.
Тип уроку: закріплення знань, відпрацювання вмінь та навичок.
Наочність та обладнання: опорний конспект № 25.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. Перевірка домашнього завдання
Для усвідомленої роботи учнів на цьому етапі уроку можна провести роботу з перевірки виконання вправ домашнього завдання за зразком.
Інший варіант проведення цього етапу уроку — виконання тестових завдань [9, тест 16] з наступною перевіркою та обговоренням результатів їх виконання.
ІІІ. Формулювання мети і завдань уроку.
Мотивація навчальної діяльності учнів
Оскільки на попередньому уроці учням було надано досить великий обсяг навчального матеріалу, то основна мета даного уроку полягає в закріпленні вивченого матеріалу та подальшому формуванню в учнів сталих умінь і навичок використання цього матеріалу для розв'язування задач на обчислення ймовірності випадкових подій, а також для розв'язування вправ, що передбачають обчислення ймовірності в ситуаціях, більш складних, ніж ті, що були розглянуті на попередньому уроці.
IV. Відтворення опорних знань учнів
Усні вправи
1) випадкової події; 2) неможливої події; 3) вірогідної події.
V. Відпрацювання вмінь
Письмові вправи
Зміст письмових вправ уроку може бути таким:
Методичний коментар
Зміст вправ та мета їх розв'язування такі самі, як і на попередньому уроці (якщо дозволяють успіхи учнів, підвищується рівень складності задач за рахунок задач на застосування найпростіших формул комбінаторики): відпрацьовуємо зміст понять випадкових, вірогідних, неможливих подій, а також класичну формулу обчислення ймовірності.
VI. Підсумки уроку
Учитель проводить контрольне опитування учнів за запитаннями, аналогічними за змістом контрольним запитанням попереднього уроку.
V. Домашнє завдання
Самостійна робота
Варіант 1
Варіант 2