Вирази на дві дії. Побудова відрізків.

Про матеріал
розглянути всі варіанти складу числа 10; вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання в межах 10; доповнювати рівності; порівнювати числа в межах 10; розвивати мислення. навички каліграфічного письма; вміння працювати в групах; виховувати старанність.
Перегляд файлу

Тема. Вирази на дві дії. Побудова відрізків.

Мета: розглянути всі варіанти складу числа 10; вправляти учнів у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання в межах 10; доповнювати рівності; порівнювати числа в межах 10; розвивати мислення. навички каліграфічного письма; виховувати старанність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

(перевірка готовності учнів до уроку)

ІІ. Повторення вивченого матеріалу

1. Гра «Мовчанка»

- Покажіть відповідь розв’язуваного прикладу за допомогою лічильного матеріалу.

1 + 3 4 + 2 5 + 3 6 + 3 7 + 2 4 + 1

2. Весела лічба

До зайчика на обід

Завітав дружок сусід.

Зайченята поруч сіли

Та по п’ять морквинок з’їли.

Хто з вас вміє рахувать?

Скільки буде пять та п ять?

3. Каліграфічна хвилинка. «Конкурс красунь»

- Запишіть за порядком числа 7, 8. Читаю задачі, діти записують відповідь в зошит.


1) Посадили ми в гайочку

Вісім кленів і дубочок.

Скільки всіх дерев?

2) Посадили ми в гайочку

Сім беріз і два кленочки.

Скільки всіх дерев?

3) Посадили ми в гайочку

 Шість дубків і три кленочки.

Скільки всех дерев?

4) Посадили ми в гайочку

Лип чотири й п’ять дубочків.

Скільки всіх дерев?


- Обміняйтеся зошитом із сусідом по парті. Олівцем намалюйте корону над тією цифрою, яку ви вважаєте написаною найкаліграфічніше.

4. Робота в групах

На столах кожної групи лежать вирази з пропущеними цифрами. Діти в групах записують відповідь і презентують відповіді.

 Гра-естафета «Число загубилося»

3 + … = 6  8 + … = 9  4 + … = 5            5+….=7

… + 1 = 8  … + 1 = 2  … + 1 = 7            ….+2=6

5 + … = 6  3 + … = 5  2 + … = 5            4+…=8

…+… = 4  …+… = 9  …+… = 8           …+…=6

 

ІІІ. Ознайомлення з новим матеріалом.

1. Практична робота «Виміряй довжину відрізка » Підручник  Математика   с.70 № 1, 2,6

Фізхвилинка

 

IV. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Продовження роботи з підручником та зошитом (звичайних)
  • Робота над задачею №3(1)
  • Давайте за допомогою малюнка складемо умову задачі.
  • Що на вашу думку лежить в портфелі? (В портфелі лежало ; підручники, а на столі 3.)
  • На малюнку зображена фігурна дужка і після неї знак питання. Яке запитання буде в задачі? (Скільки всього книг є у учня?) Що означає число 4,що означає число3. Яку дію ви оберети ,щоб дати відповідь на запитання? (Щоб взнати скільки всього книг потрібно додати  - 4+3=7 (підручн.)
  • Який це тип задачі? (на знаходження суми)

Записуємо в зошит запис задачі повний.

фізхвилинка

  1. Робота над задачею №3 (2)
  • Давайте за допомогою малюнка і скороченого запису складемо задачу.
  • В саду діти зірвали 8 груш. З’їли – 3 груші. Скільки груш залишилось?
  • Що озн.число 8 (кількість груш, яку зірвали.) Що озн. Число 3? (кількість що з'їли)\
  • Який тип задачі просить знайти скільки залишилось? (на знаходження остачі)
  • Яку дію вибираємо?.......8-3=5 (груш залишилось)
  1. Гра «З’єднай вирази»

Кожні групі роздається завдання на роздрукованому листочку. Діти в групах вибирають правильний вираз. Презентують.

- Поєднайте вирази, що мають значення 10.

6 + 3   3 + 7

8 + 2   4 + 5

9 + 1       10    6 + 4

5 + 5   5 + 4

2 + 7   1 + 8

V. Підсумок уроку

- Які назви завдань сьогодні на уроці ми вчилися виконувати?

- Яке завдання сподобалось найбільше?

- Яке завдання було важко виконувати?

Всі старалися, всі сьогодні порозумнішали

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 січня 2019
Переглядів
3790
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку