« Світ почуттів»
Вірші від вчителя-логопеда Баєвої С. В.
для збагачення чуттєвої сфери дітей з особливостями психофізичного розвитку на заняттях з логоритміки
Я складаю віршики, що розвивають у дітей з особливостями психофізичного розвитку вміння розуміти емоційний стан персонажів, емоційно забарвлено реагувати на ту чи іншу ситуацію, збагачуючи свою чуттєву сферу.
Після з’ясовування, чи зрозуміли діти, про що йдеться, доцільно супроводжувати ці віршики рухами та мімічними вправами. А завдання: відшукати потайний зміст – розвиває логічне мислення.
Не в гуморі
Хмарка сонечко сховала, Лєна щічки надувала,
Відкопилила губу - і давай: бу – бу – бу – бу.
А щоб не вередувала – мама віршика читала:
Як в лисички лисеня усміхається щодня. (Баєва С.В.)
Вчити чи читати?
Завтра Олі на концерті треба виступати.
Хвилювалась дуже Оля, а ще мама й тато.
Мило
Катя ручки вимивала, на підлогу мило впало.
Послизнулась, … що робити?
Схожий на тата
Марк обличчя витирає, у люстерко зазирає:
Марк щоденника ховає – татка в школу визивають:
Ох і Катя!
Відшукала косметичку
Катя – Валіна сестричка.
Вії собі фарбувала…
Кого Валя відмивала? ( Баєва С.В.)
Малий
Я на брата дуже злий.
Каже він, що я малий.
Не второпаю – це як?
Я ж на зріст такий як брат. ( Баєва С.В.)
Смаколики
Таня сдобу смакувала,
І тістечка вподобала,
А ще любить булку з маком.
Тільки важить Таня… з гаком. ( Баєва С.В.)
Кошеня
Зірки в небі спалахнули – всі про кошеня забули.
Тільки дітки сплять вже міцно.
Ми пограємося зранку? ( Баєва С.В.)
Майбутня продавчиня
Катя ляльку обирала. Щойно вподобала,
Як вже іншу продавчиня чемна подавала.
Сукня гарна, і волосся… як їх залишати?
Треба швидше підростати, щоб тут працювати. ( Баєва С.В.)
Загубив голос
На музичному занятті ми пісні співали.
Вадік, Льоша, Стас і я голосно кричали.
Зранку рота я відкрив – щось не розмовляю.
Піду знову на заняття – голос пошукаю. ( Баєва С.В.)
Як вмовити Мурчика
Вантажівкою керувати
Хочу Мурчика обрати.
Я коли його спіймаю
Все навчаю і вмовляю.
І чого він так не хоче?
Хомка керував охоче! ( Баєва С.В.)