Віршики для збагачення чуттєвої сфери у дітей з особливостями психофізичного розвитку на заняттях з логоритміки

Про матеріал
5. Баєва С. В. Віршики для збагачення чуттєвої сфери у дітей з особливостями психофізичного розвитку на заняттях з логопедичної ритміки
Перегляд файлу

                               « Світ почуттів» 

Вірші від вчителя-логопеда  Баєвої С. В.

для збагачення чуттєвої сфери дітей з особливостями психофізичного розвитку на заняттях з логоритміки

Я складаю віршики, що розвивають у дітей з особливостями психофізичного розвитку вміння розуміти емоційний стан персонажів, емоційно забарвлено реагувати на ту чи іншу ситуацію, збагачуючи свою чуттєву сферу.

    Після з’ясовування, чи зрозуміли діти, про що йдеться, доцільно супроводжувати ці віршики рухами та мімічними вправами.  А завдання: відшукати потайний зміст – розвиває логічне мислення.

                                     Не в гуморі

Хмарка сонечко сховала, Лєна щічки надувала,

Відкопилила губу - і давай: бу – бу – бу – бу.

А щоб не вередувала – мама віршика читала:

Як в лисички лисеня усміхається щодня.       (Баєва С.В.)

 

                           Вчити чи читати?

Завтра Олі на концерті треба виступати.

Хвилювалась дуже Оля, а ще мама й тато.

  • Ну, давай, розказуй, Олю,- публіка гукала.
  • Ой, а віршик я не вчила, я його читала.     ( Баєва С.В.)

 

                          Мило

Катя ручки вимивала, на підлогу мило впало.

Послизнулась, … що робити?

  • Треба знову ручки мити.                             ( Баєва С.В.)

          

 

                         Схожий на тата

Марк обличчя витирає, у люстерко зазирає:

  • Брови чорні, ніс кирпатий, – дуже схожий я на тата.

Марк щоденника ховає – татка в школу визивають:

  • Може зав’яжу краватку, … і скажу, що, ось я – татко?   ( Баєва С.В.)

 

               Ох і Катя!

Відшукала косметичку

Катя – Валіна сестричка.

Вії собі фарбувала…

Кого Валя відмивала?      ( Баєва С.В.)

 

         Малий

Я на брата дуже злий.

Каже він, що я малий.

Не второпаю – це як?

Я ж на зріст такий як брат.    ( Баєва С.В.)

 

      Смаколики

Таня сдобу смакувала,

І тістечка вподобала,

А ще любить булку з маком.

Тільки важить Таня… з гаком.  ( Баєва С.В.)

 

                     Кошеня

Зірки в небі спалахнули – всі про кошеня забули.

  • Няв  - няв, плаче, хоче істи,

Тільки дітки сплять вже міцно.

  • Няв, чекатиму на ганку.

Ми пограємося зранку?       ( Баєва С.В.)

                       

                    Майбутня продавчиня

Катя ляльку обирала. Щойно вподобала,

Як вже іншу продавчиня чемна подавала.

Сукня гарна, і волосся… як їх залишати?

Треба швидше підростати, щоб тут працювати.   ( Баєва С.В.)

 

                    Загубив  голос

На музичному занятті ми пісні співали.

Вадік, Льоша, Стас і я голосно кричали.

Зранку рота я відкрив – щось не розмовляю.

Піду знову на заняття – голос пошукаю.      ( Баєва С.В.)

 

Як вмовити Мурчика

Вантажівкою керувати

Хочу Мурчика обрати.

Я коли його спіймаю

Все навчаю і вмовляю.

І чого він так не хоче?

Хомка керував охоче!    ( Баєва С.В.)

 

 

    

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
25 березня 2020
Переглядів
1503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку