Презентація "пальчикові вправи"

Про матеріал
Добре розвинена мова - найважливіша умова всебічного повноцінного розвитку дітей. Чим багатша і правильніша у дитини мова, тим легше їй висловлювати свої думки, тим ширше її можливості в пізнанні навколишньої дійсності, набагато змістовніші і повноцінніші стосунки з однолітками і дорослими, тим активніше здійснюється її психічний розвиток. Але останнім часом спостерігається зростання числа дітей, що мають порушення загальної, дрібної моторики і мовленнєвого розвитку. Тому так важливо дбати про формування мови дітей.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПАЛЬЧИВОВІ ВПРАВИ

Номер слайду 2

Добре розвинена мова - найважливіша умова всебічного повноцінного розвитку дітей. Чим багатша і правильніша у дитини мова, тим легше їй висловлювати свої думки, тим ширше її можливості в пізнанні навколишньої дійсності, набагато змістовніші і повноцінніші стосунки з однолітками і дорослими, тим активніше здійснюється її психічний розвиток. Але останнім часом спостерігається зростання числа дітей, що мають порушення загальної, дрібної моторики і мовленнєвого розвитку. Тому так важливо дбати про формування мови дітей.

Номер слайду 3

Перший пальчик - наш дiдycь,Другий пальчик - то бабуся,Третій пальчик - наш татусь,А четвертий - то матуся,А мізинчик - наш малюк,Biн сховався тут.(Показуємо на пальчик та кажемо: „перший пальчик...", i продовжуємо гру, загинаючи кожен пальчик).

Номер слайду 4

ПТАШЕНЯТА В ГНIЗДIПолетіла пташка-мати. Малюкам жуків шукати. А малята не літають -Із гніздечка виглядають.(Bci пальці правої руки обхопити долонею. Утворити „гніздо". Коли ворушити пальцями правої руки, створюється враження, що у „гнiздi" живі пташенята)

Номер слайду 5

ГУСИСірі гуси налетіли (поворушити пальчиками у повітрі)І на лузі тихо сіли.(Покласти долоні на стіл.)Походили, походили, («ходити» пальчиками по столу)Попоїли, попоїли,(стукати пальчиками по столу)Знялися і полетіли.(Поворушити пальчиками у повітрі.)

Номер слайду 6

ГРИБДиб-диб-диб,(постукати кулачками по столу) Диб-диб-диб,(постукати пальчиками по столу) Біля пенька гриб —(малювати одночасно пальчиками обох рук контур гриба) Отакий товстезний,(великими і вказівними пальцями обох рук утворити кільце) Отакий грубезний, (стиснути кулачки) Бриль на голові.(Одночасно пальчиками обох рук малювати шапочку гриба.)

Номер слайду 7

ВІТЕР Налетів з-за лісу вітер,(помахати руками у напрямку до обличчя)Та сердитий і рвучкий,(стиснути кулачки)Покрутив в садку нам квіти,(колові рухи кулачками)Розгойдав усі гілки.(Поворушити пальчиками у повітрі.)У вікно, у двері грюкнув,(поплескати в долоні)Розстелив по хаті дим,(руки вперед, поворушити пальчиками)Впав на шлях і мчить на луки.(Руки покласти долонями вниз,поворушити пальчиками.)Я — наввипередки з ним.

Номер слайду 8

РИБКИРибки весело пірнали. В чистій, свіженькій воді,(руки над столом, долоні вниз,торкнутися кожним пальчиком столу)То зіжмуться, розіжмуться,(руки стиснути в кулачки)То зариються на дні.(Струснути кистями рук.)

Номер слайду 9

СОНЕЧКОПрилетіло сонечко(руки поставити на парту, загинати пальці)На мою долонечку,(показати долоні, потягнути)Крильця червоненькі, (поворушити пальчиками)Цяточки чорненькі.(Натиснути пальчиками на парту.)По всіх пальчиках ходило,(пальчики «ходять» по парті)З мізинчика полетіло. (Показати мізинчики )

Номер слайду 10

Пальчик-пальчик, де ти був? Я з цим братом в ліс ходив, А з цим братом борщ варив, З цим я кашки скуштував, А з найменшим заспівав.

Номер слайду 11

КОШИК Білочка просить нас приготувати для грибів незвичайний кошик. Його треба зобразити пальцями рук. До лісу кошик я беру І гриби туди кладу. Долоні повернені на себе, пальці сплетені лікті розведені в сторону. Долоні ніби – то роз'їжджаються, і між пальцями утворюються зазори. Великі пальці зображують ручку кошика

Номер слайду 12

Жук. Чорний жук очима блима. Чує кроки за плечима. Дуже хороше йому По землі ходити, Він не хоче,Чуєш, хлопче,У коробці жити! Пальці в кулачок. Вказівний та мізинчик розведені в сторони , дитина рухає ними, просуваючи руку по парті вперед

Номер слайду 13

НОЖИЦІ. Пальці правої руки стиснути в кулак, виставити вперед вказівний і середній і середній. Рухати ними, імітуючи різання ножицями

Номер слайду 14

Нам треба завести мотор у машини і мерщій вирушати в путь. Мчить машина за машинами, Шелестить машина шинами. Пальці рук, крім великих, зціплюються в замок. Це мотор. Великими пальцям роби­мо обертові рухи. Спочатку «мотор» працює швидко, потім поступово оберти сповільнюються.

Номер слайду 15

Мудра Сова питає, чи знаєте ви, чому вона не любить сонце?Що воно за дивна птиця?Світла денного боїться, дзьоб гачком, великі очі, і не спиться їй щоночі. Руки стиснуті в кулачки, пальці при­тиснуті, великі пальці заокруглені вгорі, вказівні разом посунуті вперед.

Номер слайду 16

На сонечко я схожий І сонечко люблю. За сонцем повертаю Голівоньку свою. Руки перехрещені тильною стороною долоней до себе. Пальці-пелюстки розкриті. Руки повертаються вправо-вліво. Соняшник

Номер слайду 17

ДЕРЕВОМає стовбур дерево, Багато гілочок. Листячком зеленим Бавить діточок. Притиснути руки тильною стороною одну до одної. Пальці розчепірити і підняти вгору. Ворушити кистями й пальцями

Номер слайду 18

ЗАЙЧИКДовгі вуха, куций хвіст, Моркву і капусту їсть. В сніжну зиму залюбки Обгризає яблуньки. Пальці стиснути в кулачок. Виставити вгору вказівний і середній пальці. Ворушити ними, повертаючи руку в різні боки

Номер слайду 19

БАРАБАНБарабанчик бухав, бухав, Барабанив я і слухав. Уявіть собі, що зайчик б'є по ба­рабану. Складіть пальці в кулачок. Вказівний і середній пальці вгору, вони притиснуті. Безіменний і мізин­чик стукають по великому пальцю.

Номер слайду 20

ЦУЦЕНЯПриніс учора татко Воно із нами грається. Маленьке цуценятко. І зовсім не кусається. Долоню на ребро, на себе. Великий палець угору, вказівний — зігнути, середній та безіменний — разом, мізинець опускається та підіймається. У кінці вірша підставити вільну долоньку, як миску, погладити «цуценя» по голівці.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Михайленко Оксана Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Матеріали до уроків
Інкл
Додано
26 березня 2020
Переглядів
1543
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку