Віртуальна екскурсія до Единбурзького замку – дивовижного замку Шотландії (8 клас)

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією Единбурзького замку, що знаходиться у Шотландії; Тип уроку: комбінований урок Наочність: презентація Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити; Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія; Структура уроку І. Організаційний момент 1 хв. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв. ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв. IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв. V.Вивчення нового матеріалу 10 хв. VI.Закріплення нових знань 5 хв. VII.Творче завдання 10 хв. IX.Заключна частина 5 хв.
Перегляд файлу

Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Единбурзького замку – дивовижного замку Шотландії (8 клас)

Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією Единбурзького замку, що знаходиться у Шотландії;

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: презентація

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити;

Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія;

Структура уроку

І. Організаційний момент 1 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв.

V.Вивчення нового матеріалу 10 хв.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

VII.Творче завдання 10 хв.

IX.Заключна частина 5 хв.

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання;

2. Перевірка присутності учнів за журналом;

3. Ознайомлення учнів з планом уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Актуалізація проводиться у формі беіди:

  1.               Що таке замок?
  2.               Для чого будували замки?
  3.               Які найвідоміші замки ви знаєте?

 ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми матимемо змогу поринути віртуально до Единбурзького замку, побачимо велич і  цієї споруди, дізнаємось історію збудування та сучасну історію споруди;

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема: Віртуальна екскурсія до Единбурзького замку – дивовижного замку Шотландії

Завдання уроку: познайомитися  з історією створення та сучасною історією Единбурзького замку, що знаходиться у Шотландії;

V. Вивчення нового матеріалу

Використовуємо презентацію для розповіді.

Единбурзький замок, найголовніша пам'ятка столиці Шотландії, розташовано на вершині базальтової скелі, утвореної з лави згаслого вулкана. Краса і монументальність стародавнього замку приваблює в Единбург безліч туристів, охочих на власні очі побачити обитель правителів Шотландії, символ стійкості й непокори незалежного народу. В Единбурзькому замку зберігаються корона, меч і скіпетр – регалії шотландських королів, а також прославлений Камінь долі, священна реліквія Шотландії.

Історики і археологи висувають чимало версій про виникнення Единбурзького замку і про те, звідки пішла його назва. В ході розкопок на вершині Замкової скелі в кінці 20 століття були знайдені докази того, що невелике укріплене поселення існувало тут ще в бронзовому столітті. Про фортецю Дін Ейдін, засновану кельтським плем'ям Вотадін, існує згадка в бриттському епосі, датованому початком 7 століття. У 630-х роках землі південного сходу Шотландії стали заселяти жителі англосаксонського королівства Нортумбрия, яким керував король Едвін Святий. Від фортеці тієї епохи до наших днів дійшла тільки назва Едвінбург – фортеця Едвіна, яка з часом трансформувалося в Единбург.

Нортумбрійці прожили в цій місцевості близько трьох століть, але поступово королівство втратило самостійність, постраждавши спочатку від набігів вікінгів, а потім від завоювань королів Альби (Шотландії). У 960-х роках в результаті перемоги короля Індальфа над вікінгами і англами Единбург став власністю Шотландського королівства. Перше будова, що належала шотландським монархам, з'явилася на вершині скелі в 1070 році, коли король Малькольм III вирішив, що одного королівського замку в Дамфермлайні йому не достатньо.

На території Единбурзького замку зосереджено чимало історичних будівель і музеїв, які представляють інтерес для туристів: Королівський палац, казарми і арсенал, Будинок коменданта, приміщення колишньої в'язниці, найстаріша в Единбурзі будівля – каплиця Св. Маргарити і багато-багато інших споруд. Шлях у цю стародавню фортецю, як і колись, лежить тільки лише по східній стороні Замковій скелі. Крута дорога, що отримала назву «Королівська миля», є частиною популярного у туристів маршруту і пов'язує Единбурзький замок з Холірудським палацом, який відкритий для екскурсій, якщо в ньому в цей момент не проживають члени королівської родини.

У військово-морському музеї представлені великі колекції зброї та інших предметів, що стосуються історії Шотландії за останні кілька століть. А на потужних стінах фортеці встановлені різні артилерійські знаряддя, серед яких велику популярність придбала Годинна гармата, названа так за те, що щодня рівно о першій годині дня вона виробляє постріл. Вихідний день для гармати, яка колись подавала сигнал для суден у гавані Единбурга, тепер влаштовують по неділях, у Страсну П'ятницю і на Різдво.

Величезною популярністю у туристів з різних країн користується фестиваль військових оркестрів, який проводиться у серпні на Еспланаді, перед Единбурзьким замком. Його історія починалася з військового параду, але за кілька десятиліть цей захід знайшов небачену популярність і став воістину феєричним видовищем, яке транслюється в 30 країнах світу і нараховує близько 100 мільйонів глядацької аудиторії. Кульмінацією свята стає виступ самотнього волинщика на зубчастій стіні старовинного замку, який грає мелодію на честь полеглих шотландських воїнів різних епох.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

Закріплення нових знань у формі бесіди:

  1.               Що вам запам’яталося?
  2.               Що найбільше сподобалося у вигляді замку?
  3.               Чи хотіли б ви там побувати?

VII.Творче завдання 10 хв.

Завдання для учнів: описати свою  улюблену  памятку в Україні чи за її межами (учні можуть користуватися мережею Інтернет)

IX.Заключна частина 5 хв.

  1.               Вчитель повідомляє про досягнення цілей уроку
  2.               Домашнє завдання: зробити презентацію про свою улюблену пам’ятку історії,архітектури чи мистецтва (на вибір учня)

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку