Віртуальна екскурсія до Замку Нойшванштайн – дивовижного замку у Німеччині (8 клас)

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку, що знаходиться у Німеччині; Тип уроку: комбінований урок Наочність: презентація Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити; Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія; Структура уроку І. Організаційний момент 1 хв. ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв. ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв. IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв. V.Вивчення нового матеріалу 10 хв. VI.Закріплення нових знань 5 хв. VII.Творче завдання 10 хв. IX.Заключна частина 5 хв.
Перегляд файлу

Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Замку Нойшванштайн – дивовижного замку у Німеччині (8 клас)

Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку, що знаходиться у Німеччині;

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: презентація

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити;

Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія;

Структура уроку

І. Організаційний момент 1 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв.

V.Вивчення нового матеріалу 10 хв.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

VII.Творче завдання 10 хв.

IX.Заключна частина 5 хв.

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання;

2. Перевірка присутності учнів за журналом;

3. Ознайомлення учнів з планом уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Актуалізація проводиться у формі беіди:

  1.               Що таке замок?
  2.               Для чого будували замки?
  3.               Які найвідоміші замки ви знаєте?

 ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми матимемо змогу поринути віртуально до Замку Нойшванштайн, побачимо велич і  цієї споруди, дізнаємось історію збудування та сучасну історію споруди;

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема: Віртуальна екскурсія до Замку Нойшванштайн – дивовижного замку у Німеччині.

Завдання уроку: познайомитися з історією створення та сучасною історією замку, що знаходиться у Німеччині;

V. Вивчення нового матеріалу

Використовуємо презентацію для розповіді.

При першому погляді на цей замок здається, що хтось загубив тут свої іграшки – настільки нереальними здаються вежі Нойшванштайн кольору слонової кістки, що видніють здаля на тлі темно-зелених ялин. Хоча, якщо підійти ближче – відчуття казковості навряд чи зникне, тому, що стануть видимими ще сотні дрібниць, що абсолютно не вписуються в реальність альпійських схилів, що додають фон цій німецькій казці …

Замок Нойшванштайн (нім. Schloß Neuschwanstein, буквально «Новий лебединий камінь») розташований у Німеччині, поблизу містечка Фюссен (нім. Fussen). Він був побудований в 1869-1891 роках королем Людвігом II, Баварським. Замок – один із найгарніших у світі і є місцем паломництва туристів зі всього світу, відноситься до розряду замків «must see». Це навіть не стільки замок у звичному розумінні цього слова людей X-XIII століть – це палац, «палац мрії» його творця, який йому так і не вдалося побачити в повній своїй розкоші.

Про створення цього замку подбав баварський король Людовик II. Його світогляд, химерні фантазії та мрії з допомогою Крістіана Янка (театрального художника), знайшли своє втілення в дизайні інтер’єру, архітектурі і ландшафтній композиції замку. Той факт, що замок був споруджений далеко від галасливих міст і строкатих доріг, пояснює відлюдкуватість у характері Людовика II. Будівництво замку тривало протягом 17-ти років. Постійно змінюючись і вдосконалюючись Нойшванштайн, так і не був закінчений під час перебування Людовика II на троні. Сам король весь час знаходився поруч – в замку Хохеншванг, розташованому на сусідній горі.

Популярність замку Нойшванштайн виправдана його чудовим зовнішнім і внутрішнім оформленням. Замком можна бродити цілими годинами, милуючись його чудовими кімнатами-шедеврами. Але велика кількість туристів (а в день буває по 5-6 тисяч відвідувачів) не дає можливості довго перебувати всередині.

Є серед кімнат Нойшванштайн ще один дивовижний шедевр – Грот – зразок дивної фантазії Людовики ІІ. Знаходиться ця кімната на третьому поверсі замку. Переступивши її поріг, ви відразу потрапляєте в казкову печеру. Звичайні стіни тут перетворені в скелі, в яких знаходиться невеликий водоспад. Крім того, Людовик II розпорядився, щоб ця кімната була з’єднана слуховим ходом з Залом співаків.

Саме оформлення замку Нойшванштайн викликає у відвідувачів почуття фантасмагорії, чогось дивного і досі небаченого. Замок здається казковим будиночком, який загубився в таємничих лісах навколишніх гір. Той, хто хоч раз побував у цьому чудовому куточку, захоче відвідати його знову і знову.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

Закріплення нових знань у формі бесіди:

  1.               Що вам запам’яталося?
  2.               Що найбільше сподобалося у вигляді замку?
  3.               Чи хотіли б ви там побувати?

VII.Творче завдання 10 хв.

Завдання для учнів: описати свою  улюблену  памятку в Україні чи за її межами (учні можуть користуватися мережею Інтернет)

IX.Заключна частина 5 хв.

  1.               Вчитель повідомляє про досягнення цілей уроку
  2.               Домашнє завдання: зробити презентацію про свою улюблену пам’ятку історії,архітектури чи мистецтва (на вибір учня)

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку