Віртуальна екскурсія до Золочівського замку– дивовижного замку у Україні. (8 клас)

Про матеріал
Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку у Золочеві, що знаходиться у Львівській області області, Україна; Тип уроку: комбінований урок Наочність: презентація Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити; Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія;
Перегляд файлу

Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Золочівського замку– дивовижного замку у  Україні. (8 клас)

Мета уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку у Золочеві, що знаходиться  у Львівській області області, Україна;

Тип уроку: комбінований урок

Наочність: презентація

Обладнання: комп’ютер, проектор, екран, ґаджети з виходом до мережі Інтернет, зошити;

Міжпредметні зв’язки: всесвітня історія; художня культура; географія;

Структура уроку

І. Організаційний момент 1 хв.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності 4 хв.

IV. Повідомлення теми та завдань уроку 3 хв.

V.Вивчення нового матеріалу 10 хв.

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

VII.Творче завдання 10 хв.

IX.Заключна частина 5 хв.

Хід і зміст уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання;

2. Перевірка присутності учнів за журналом;

3. Ознайомлення учнів з планом уроку;

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь

Актуалізація проводиться у формі беіди:

  1.               Що таке замок?
  2.               Для чого будували замки?
  3.               Які найвідоміші замки ви знаєте?

 ІІІ. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

На сьогоднішньому уроці ми матимемо змогу поринути віртуально до Золочівського замку, побачимо велич і  цієї споруди, дізнаємось історію збудування та сучасну історію споруди;

IV. Повідомлення теми та завдань уроку

Тема: Віртуальна екскурсія до Золочівського замку– дивовижного замку у  Україні.

Завдання уроку: познайомити учнів з історією створення та сучасною історією замку у Золочеві, що знаходиться  у Львівській області області, Україна;

V. Вивчення нового матеріалу

Використовуємо презентацію для розповіді.

 Золочівській замок збудований у першій половині XVII століття. Замок представляє неоголандський тип оборонних споруд і належить до пам'яток типу "palazzo in fortezzo", тобто поєднує функції оборони і житла. Оборонні споруди Золочівського замку - це вали, бастіони, надбрамна вежа, міст і равелін. З часів заснування збереглися вали, бастіони, частково надбрамний корпус, а равелін і міст - це реконструкція. 

Замок Якуба Собєського побудований за проектом невідомого архітектора. У 1686 р. на замовлення короля Яна ІІІ Собєського був відновлений і оздоблений творами мистецтва.  Від багатого спадку у 1801 році залишилось небагато – лише невеликі землі з замком. Відтоді кілька разів змінювались власники, поки замок не став власністю держави. У замковому дворі збереглися донині лише Китайський палац, великий житловий палац і значно перебудована у кінці XIX століття надбрамна вежа.

Китайський палац у Золочівськомй замку збудовано в кінці XVII століття. Спочатку це була так звана галерея - ротонда з вісьмома колонами зі сторони головного фасаду і балконом довкола. На другий поверх вхід був через міст з валу. У XVIII столітті добудовують бічні прибудови і називають будівлю Китайським палацом. рельєфи над дверима і вікнами другого поверху ротонди збережені. Вдалося відтворити і внутрішню забудову. У відреставрованому Китайському палаці Золочівського замку 21 травня 2004 року відкрито Музей східних культур. У центральній двоповерховій частині Китайського палацу  - ротонді - інтер'єрна частина і чайний зал. 

Одним з найцікавіших експонатів у Золочівському замку є камені з зашифрованими написами. Написи датові кінцем XIV - поч. XV століття, не мають аналогів, поки що не відчитані. Камені привезли з околиці Золочева - села Новосілки. 

VI.Закріплення нових знань 5 хв.

Закріплення нових знань у формі бесіди:

  1.               Що вам запам’яталося?
  2.               Що найбільше сподобалося у вигляді замку?
  3.               Чи хотіли б ви там побувати?

VII.Творче завдання 10 хв.

Завдання для учнів: описати свою  улюблену  памятку в Україні чи за її межами (учні можуть користуватися мережею Інтернет)

IX.Заключна частина 5 хв.

  1.               Вчитель повідомляє про досягнення цілей уроку
  2.               Домашнє завдання: зробити презентацію про свою улюблену пам’ятку історії,архітектури чи мистецтва (на вибір учня)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Історія України 8 клас (Сорочанська Н.М., Гісем О.О.)
Додано
10 листопада 2020
Переглядів
519
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку