Підготувала викладач математики Наталія ГРУДКОВА віртуальний математичний квест
Номер слайду 2
ГІМНАСТИКА ДЛЯ РОЗУМУ
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ЖИТТЯ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАТЕМАТИКИ
Номер слайду 5
ЗАШИФРОВАНА РЕАЛЬНІСТЬМаксимальна кількість символів, які вміщаються в один QR-код:цифри – 7089;цифри і букви (включаючи кирилицю) – 4296;двійковий код - 2953 байт;ієрогліфи – 1817. Найменший QR-код (версія 1) має розмір 21×21 піксель (без урахування полів), найбільший (версія 40) - 177×177 пікселів.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
ПРАВИЛА ГРИ
Номер слайду 8
МАТЕМАТИЧНА КОЛЕГІЯ
Номер слайду 9
ПЕРШЕ ПОБАЧЕННЯ
Номер слайду 10
ПЕРША СПРОБА
Номер слайду 11
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ12345
Номер слайду 12
ПЕРШИЙ УРОК
Номер слайду 13
ПЕРШИЙ УРОК
Номер слайду 14
Термінологічна розминка
Номер слайду 15
ТЕРМІНОЛОГІЧНА РОЗМИНКАІз запропонованих букв скласти якомога більше математичних термінів. А, О, У, І, Е, И, Т, Р, М,П, Ф, В, Д, Н, Б, Ц, С
Номер слайду 16
Математичні перегони. ПЕРЕРВА
Номер слайду 17
МАТЕМАТИЧНІ ПЕРЕГОНИЗапишіть математичний вираз на віднімання, доповнивши прислів’я числами, скажіть відповідь.(_______) одного не чекають. Заблукав поміж (________) сосен.(______) у полі не воїн.
Номер слайду 18
ДРУГИЙ УРОК
Номер слайду 19
ДРУГИЙ УРОК
Номер слайду 20
Професійний коктейль. Варіант 1 Варіант 2
Номер слайду 21
Професійний коктейль. Варіант 1 Варіант 2 Ми знаємо, що для отримання фарби використовують оліфу і сухий пігмент. Частка сухого пігменту становить 15%. Яку масу сухого пігменту треба взяти, щоб отримати 10 кг фарби?Ми знаємо, що для отримання вапняного молока використовують воду і гідравлічне вапно. Частка гідравлічного вапна становить 30%. Яку масу гідравлічного вапно треба взяти, щоб отримати 10 кг вапняного молока?
Номер слайду 22
Математичні перегони. ПЕРЕРВА
Номер слайду 23
МАТЕМАТИЧНІ ПЕРЕГОНИЧому дорівнює значення виразу?…𝟏
МАТЕМАТИЧНІ ПЕРЕГОНИЯка цифра в перекладі з латинської означає «ніяка»?
Номер слайду 33
ЧЕТВЕРТИЙ УРОК
Номер слайду 34
ЧЕТВЕРТИЙ УРОК
Номер слайду 35
Задачі з виробничим змістом. Варіант 1 Варіант 2
Номер слайду 36
Задачі з виробничим змістом. Варіант 1 Варіант 2 На стіні зображено мозаїку, розмірами 200 см×200 см. Розрахуйте, скільки фарби піде на оформлення такої мозаїки, якщо на 1 м2 йде 0,33 л фарби. Прямокутну стіну, роміром 250 см×400 см, необхідно оздобити шпалерами. Розрахуйте, скільки шпалер піде на оформлення цієї стіни, якщо 1 рулон шпалер має роміри 10 м×0,5 м.
Номер слайду 37
Математичні перегони. ПЕРЕРВА
Номер слайду 38
МАТЕМАТИЧНІ ПЕРЕГОНИСкладіть вираз на віднімання, порахуйте результат, відгадавши загадки.1) У батька 5 дочок і кожна має брата. Скільки дітей у батька?2) Скільки потрібно зробити розрізів, щоб розрізати батон на шість частин?ХYC-=