Вісник "Територія "НІ неповазі!"

Про матеріал
Комунікація – це складний процесс. Комунікація – це процес, за допомогою якого люди передають один одному інформацію, ідеї, думки і душевний стан. Жодні відносини довго не протрималися б без ефективного спілкування. Які ж секрети успішного спілкування? Давайте розглянемо дві основні проблеми, що виникають у процесі спілкування, і розберемося, як їх можна розв’язати!
Перегляд файлу

 

Територія

«Ні – неповазі!»

 

 

 

Мова дала змогу людській істоті,

єдиній з усіх тварин,

переступати через кордон біологічної еволюції.

 

Якщо біологічна еволюція відбувається тільки через гени, то культурна еволюція відбувається

шляхом вербальної передачі інформації.

Комунікація – це складний процесс.

 

Комунікація – це процес,

за допомогою якого люди передають один одному інформацію, ідеї, думки і душевний стан.

Жодні відносини довго не протрималися б

без ефективного спілкування.

Які ж секрети успішного спілкування?

 

Давайте розглянемо дві основні проблеми,

що виникають у процесі спілкування,

і розберемося, як їх можна розв’язати!

 

 

Перша проблема:

ми завжди, з усіма і всюди хочемо відстояти свою правоту (навіть коли ми неправі).

Перш ніж ви зможете успішно спілкуватися,

вам необхідно усвідомити мету,

з якою ви плануєте поспілкуватися,

і визначитись, чого ж ви хочете досягти.

Ви плануєте поговорити з метою бути зрозумілим, отримати те, чого хочете,

чи за вашими словами ховаються зовсім інші наміри?

 

 

 

Приміром, деякі партнери спілкуються

лише з метою довести, що вони праві,

а їх опоненти зовсім не праві.

Комунікація такого плану подібна до війни,

і слова сповнені гнівом і звинуваченнями.

Такі слова змушують іншу людину почуватися пригніченою і принижениою.

В такому виді комунікації слова не доходять о того,

хто говорить.

Єдине, що отримує від такого спілкування співрозмовник, – очевидний гнів, роздратування і «правоту».

Щоб покласти край такому виду комунікації, прийміть рішення про те, що ви обоє відмовитесь від взаємних обвинувачень і дасте одне одному шанс бути зрозумілими (почутими). висновок скажіть собі, що вам не потрібно нічого доводити одне одному, а необхідно побудувати такий собі міст взаєморозуміння.

Друга проблема:

ми нездатні почути іншу людину.

Запам’ятайте, що спілкування складається

не тільки із самої розмови (говоріння),

а й із слухання і чуття

(розуміння того, що нам хотіли сказати).

 

 

Необхідно усвідомити одну просту річ:

якщо ми насправді хочемо зрозуміти іншу людину,

її почуття, думки, переживання,

ми повинні абстрагуватися на даний момент

від власної точки зору, думок, почуттів і переживань. Лише тоді ми дійсно зрозуміємо співрозмовника.

Це не так легко зробити!

Всі ми схильні перебільшувати деякі речі, втрачати інформацію або ж перекручувати факти.

Іноді прикидаємося, що уважно слухаємо,

а самі в цей час зосереджені на розв’язанні

якоїсь важливої для себе проблеми.

 

 

 

Вихід із ситуації може бути такий:

повторіть співрозмовнику кілька разів те,

що ви зрозуміли із його розмови, і перепитайте,

чи правильно ви його зрозуміли.

 

І, зрештою, ми просто повинні прагнути зрозуміти те,

що нам планують повідомити.

Для успішного діалогу необхідно навчитися слухати і чути, а не оцінювати отримувану інформацію.

Таким чином, можна помітити,

що необхідність загальних, розвинених навичок комунікації формує адекватне спілкування між людьми.

 

 

Проблеми комунікації найчастіше призводять

до появи більш примітивних форм спілкування,

таких як агресія і підкорення.

 

1

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
31 травня 2022
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку