Виступ асистента вчителя на атистацію

Про матеріал
Презентація до атестації на тему:Робота асистента вчителя з дитиною з ООП(з досвіду)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо асистента вчителя. Книш Людмили Анатоліївни. Роменська ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

Номер слайду 2

Книш Людмила Анатоліївна. Рік народження: 28.03.1993 р. Освіта: неповна вища. Посада: асистент вчителя Педагогічний стаж –9р.7м. Стаж на посаді:1р.4м. Спеціальність:вчитель початкових класів. Професійна кваліфікація:спеціаліст

Номер слайду 3

ДИПЛОМИ ПРО ОСВІТУ

Номер слайду 4

Підвищення кваліфікаціїОнлайн-курси

Номер слайду 5

«Віра в людину, в кожну дитину, віра в саму себе»Педагогічне кредо. Життєве кредо«Не зупиняйся на досягнутому, допомагай людям; все, що робиться, робиться до кращого»

Номер слайду 6

Мої цінностіРодина. Усі відносини – і сімейні, і професійні - можуть розвиватися тільки на їх основіРозвиток. Свобода. Повага. Дружба

Номер слайду 7

Мій учень. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я допомагаю своїм дітям тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими і творчими, здатними утверджувати і примножувати добро. Я вірю в своїх учнів !!!Репа Захар 6-Г КЛАС

Номер слайду 8

Тема виступу: Робота асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням.

Номер слайду 9

Колись і глухота , і сліпота, і розумова відсталість будуть подолані медично і біологічно, але ще раніше педагогічно та психологічно.                                                        (Л. С. Виготський)Саме для цього і введеноІнклюзивну освіту («inclusion» – включення)Це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в спеціально створених умовах навчального закладу.

Номер слайду 10

Інклюзивна освіта – перспектива нова. Хоч різні можливості – рівні права! Кожна дитина – це цілий світ, Освіта, повага і рівність для всіх! 

Номер слайду 11

ДІТИ З ООП        1. Діти, які мають труднощі у навчанні       2. Діти із затримкою психічного розвитку       3. Діти із порушенням зору       4. Діти із порушенням слуху       5. Діти із порушенням опорно-рухового апарату       6. Діти із гіперактивністю та дефіцитом уваги       7. Діти з раннім дитячим аутизмом        8. Психічний інфантилізм       9. Діти з мінімальною мозковою дисфункцією (ММД)

Номер слайду 12

Принципи інклюзивної освіти. Цінність людини не залежить від її здібностей і досягнень. Кожна людина здатна відчувати і думати. Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою. Усі люди потребують один одного. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин. Усі люди потребують підтримки і дружби ровесників. Для всіх учнів досягнення прогресу настане швидше в тому, що вони можуть робити, ніж в тому, що не можуть. Різноманітність підсилює всі сторони життя людини. Принципи інклюзивної освіти

Номер слайду 13

процеси, що відбуваються у школах і підтверджені результатамирозвиток позитивного ставленняполітика і лідерство, спрямовані на надання підтримкигнучкі навчальні програми і викладаннязалучення громадизмістовна рефлексіянеобхідне навчання та ресурси

Номер слайду 14

Складові моделі інклюзивної освіти. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективіКомандний підхід. Співпраця з батьками. Задоволення індивідуальних потреб дітей

Номер слайду 15

Зміст навчання для дітей із порушеннями зору має бути таким самим, як для дітей, які добре бачать. Жодних винятків! Ми маємо пам’ятати, що в таких дітей основний засіб компенсації – не слух, не зір, не дотик, а мислення. Якщо ми навчимо дитину користуватися іншими способами отримання інформації і ввімкнемо потужний механізм компенсації, то дитині все вдаватиметься

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Навчання відбувається в певному колі

Номер слайду 18

… Особистість з об’єктивного погляду є не що інше, як самодіяльна особа зі своїм психічним складом та індивідуальним ставленням до навколишнього світу. В. М. Бехтерєв, 1923 Цілі асистента вчителя з дитиною ООП(порушення зору):1. Засвоєння програмового матеріалу з використанням карток.2. Збільшення шрифту на роздатковому матеріалі.3. Замість друкованого матеріалу що надрукований в підручнику,подавати аудікниги  для прослуховування творів з української літератури.4. До уроків з природознавства  та географії подавати матеріал у форматі відеоуроків ,перевірка знань у форматі тестування. 5. Надавати перевагу індивідуальним заняттям . 6. Постійний зв’язок з учнем та його батьками.

Номер слайду 19

Методи, форми та прийомів роботи, які є найефективнішими:1. Встановлення контакту та довірливих стосунків з дитиною.2. Постійна співпраця всіх учасників інклюзивного навчання (команди супроводу).3. Систематична співпраця з батьками.4. Мотивація навчання (орієнтація навчального процесу на сильні сторони дитини). 5. Поступовість, покроковість та порційність навчального матеріалу.6. Систематичне повторення  попереднього матеріалу .7. Багаторазове повторення на уроці.8. Позитивна підтримка учня.9. Участь у позакласних та позашкільних заходах.

Номер слайду 20

Діяльність асистента вчителя. Організація корекційно-розвивальних занять. Формування моделі поведінки в дитячому колективіСтворення умов соціальної адаптації дитиниІнноваційно – практичні компоненти

Номер слайду 21

Принципи роботи з дітьми з ООПЗрозуміти та організувати роботу відповідно до потреб та можливостей дитини. Поважати особистість кожного вихованця. Толерантне ставлення. В роботі відштовхуватися від душевного стану учня. Постійна співпраця з вчителями, адміністрацією та батьками дитини. Пошук нових знань для роботи з дитиною з ООП. Дотримання принципу системності, наочності, диференційованості.

Номер слайду 22

Працюючи над методичною темою, ставлю перед собою мету:активізувати пізнавальну діяльність дитини;розвивати самостійність у навчанні;задовільняти пізнавальні потреби учня у відповідності до його нахилів, запитів, здібностей.

Номер слайду 23

З досвіду Школа – це перша сходинка, на яку стають школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першого вчителя, про асистента вчителя, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві та асистентові вчителя лежить така особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.

Номер слайду 24

ВИСНОВКИ: Ми маємо розкрити творчий потенціал таких дітей. Головне – що кожен із нас має щось таке, чого не мають інші. Завдання вчителя – підкреслювати це. Oтжe, слабозора, або незряча дитинa нe пoвиннa зaймaти ocoбливoгo cтaнoвищa y клaci, вoнa мaє пoчyвaтиcя пpиpoдньo, дocягти cамocтiйocтi, нacкiльки цe мoжливo. Дyжe вaжливo cтвopити тaкy aтмocфepy пopoзyмiння тa взaємoдoпoмoги мiж yчнями, щoб зaбeзпeчити дитинi з пopyшeннями зopy мoжливicть caмocтвepдитиcя, нaбyти пeвниx нaвичoк coцiaльнoï пoвeдiнки. 

Номер слайду 25

Дякую за увагу!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
6 січня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку