Виступ на педагогічній раді " Стан викладання англійської мови "

Про матеріал
Запропонований виступ є особливо корисним для вчителів, що атестуються чи для молодих спеціалістів
Перегляд файлу

Стан викладання англійської мови

      Головна мета навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах – формування в учнів комунікативної компетенції, базою для якої слугують комунікативні вміння, сформовані на основі мовних завдань та навичок.

      Учні з 1-го по 11-й класи працюють за підручником « Англійська мова » О.Д. Карпюк, користуються на уроках робочими зошитами, схваленими для використання в загальноосвітніх закладах. В зошитах учні мають змогу виконувати завдання різного рівня складності. Це допомагає здійснювати диференційований підхід до кожного учня. Завдання наведені в тестовій формі, виконуючи які учні готуються до ДПА та ЗНО.

     На своїх уроках я найчастіше дотримуюсь такого плану: організаційний момент, мотивація і постановка мети, опитування, активізація знань, вивчення нового матеріалу, закріплення і контроль. Раціональне використання видів діяльності допомагає уникати зниження уваги, втоми. Основні моменти і питання розбираємо на уроці. Також на уроках англійської мови я використовую методи позитивної психологічної підтримки учня, облік індивідуальних особливостей і диференційований підхід до учнів із різними можливостями, підтримую їхній пізнавальний інтерес до вивчення англ..мови.

     При вивченні англ..мови ефективними є такі інтерактивні методи, як мозковий штурм, групова бесіда, використання аудіо- та відеозаписів. Для підвищення мотивації використовую метод проєктів ( здебільшого практичні та інформаційні ).

     Навчальна діяльність учнів здійснюється у різних формах, які повинні відповідати цілям, змісту, принципам, методам, засобам і умовам навчання. За місцем здійснення навчальної діяльності у класній формі переважає урок.

      Урок – це основна організаційна форма навчально-виховного процесу в школі. Для більшої ефективності сучасного уроку використовую засоби навчання, як традиційні – наочні та технічні ( аудіоплеєр ), підручники і посібники, дидактичні матеріали, додаткову та іншу літературу, так і засоби сучасних інформаційно-комунікативних технологій ( комп’ютер, мультимедійна дошка, Інтернет).

       Методи: словесні ( розповідь, бесіда, лекція ), наочні ( ілюстрація, демонстрація ), практичні ( вправи ), робота з книгою, письмова робота, робота під керівництвом учителя, самостійна робота учнів).

       Для стимулювання і мотивації навчання застосовую пізнавальні ігри та фізкультхвилинки. На уроках вивчення нового матеріалу переважають наступні: « Живі картинки », « Запам'ятай і назви  », « Гра в кубик », « Відгадай », де засвоєння відбувається під час активної діяльності. Крім цього, присутні усні чи письмові роботи, самостійне читання ( робота з підручником ), спостереження, порівняння, аналіз, словникова робота – нові слова, поняття, терміни.

        На уроках формування і вдосконалення вмінь та навичок використовую більш практичні завдання, проблемні ситуації ( самостійна робота з текстом, робота над правилами, усне пояснення, самостійне читання, аналіз типових прикладів, бесіди, спробні вправи, тренувальні вправи ), де передбачається повторення і закріплення засвоєних раніше знань із застосуванням вже сформованих умінь та навичок.

       Уроки закріплення та застосування знань, умінь та навичок передбачають наявність в учнів попередньо засвоєні знання, які шляхом послідовного розв’язання учнями навчальних завдань ведуть до досягнення дидактичної мети. Для цього найпоширенішими прийомами є самостійне виконання практичних вправ та завдань, як індивідуально, попарно, так і у групах під спостереженням вчителя, аналіз виконаних завдань, робота над помилками.

         Уроки узагальнення та систематизації знань спрямовані на перевірку та встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями. Методи: виконання практичних вправ, здебільшого диференційованих, бесіда, узагальнююча робота, самостійна робота з підручником з метою попередження і виправлення помилок в учнів.

         Уроки контролю та корекції знань, умінь і навичок призначені для контролю за рівнем засвоєння учнями теоретичного матеріалу, сформованістю вмінь та навичок. Основні вправи: усне ( індивідуальне чи фронтальне ) опитування, відповіді на запитання письмові чи усні, тематичний облік знань, самостійні роботи (індивідуальні, парні чи групові).

      На різних етапах уроку учні виробляють вміння працювати самостійно з матеріалом підручника та словниками. Як засвідчує власний досвід педагогічної діяльності, розвиток пізнавальної активності, включення учнів у практичну ( творчу) діяльність, створення відкритої дружньої робочої атмосфери в класі сприяє максимальному розвитку мислення.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Васько Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
27 березня 2020
Переглядів
5796
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку