Звіт вчителя англійської та французької мов ************ Квітки Катерини Андріївни у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
(13.03.2020р., 26.03.2020р. та 27.03.2020р.)
Відповідно до індивідуального плану роботи , проводилася робота зі здобувачами освіти 2,4,8 та 9 класів з англійської мови, також з французької мови – 5,6 класи. Найголовнішим вважаю – створення комфортних умов навчання, за яких здобувачі освіти відчувають свою успішність та інтелектуальну самостійність. Для підвищення своєї фахової майстерності переглянула низку вебінарів з теми.
Були підібрані та розроблені дистанційних завдань по класах відповідно до чинних освітніх програм з іноземних мов. Також були організовані електронні консультації та безперервна підтримка здобувачів освіти під час навчання в дистанційній формі. Орієнтую учнів старших класів (8,9) на самостійне проходження онлайн тестів. У разі виникнення питань, вони можуть у будь-який момент звернутися до мене онлайн. Під час роботи зі здобувачами освіти молодшої школи, (2,4 класи) залучаюсь підтримкою батьків, які допомагають за можливості організовувати процес навчання, орієнтуючись на настанови вчителя. Тому також проводяться індивідуальні консультації для батьків,роз’яснення інструкцій виконання завдань. Переважна більшість батьків сприймають це дуже позитивно та охоче співпрацюють.
Проте хочу зазначити недоліки у роботі: - необхідність наявності у здобувачів освіти сильної особистісної мотивації, вміння навчатися самостійно,без постійного підштовхування з боку вчителя або батьків;- не завжди здобувачі освіти забезпечені достатнім технічним обладнанням (комп’ютер та постійний вихід в мережу Інтернет).
Намагаюсь це враховувати під час складання опорного конспекту та у використанні освітніх платформ для дистанційного навчання. Планую обговорення результатів навчання в режимі реального часу ( у межах спеціально організованого вебінару).
Паралельно з безпосередньою роботою зі здобувачами освіти, активно займалася самоосвітньою роботою для успішної організації дистанційного навчання з іноземних мов. Опрацювала інтернет-ресурси з тем, зазначених у календарно-тематичному плануванні за класами, створила опорні схеми до граматичних тем, онлайн флеш-картки для зручності вивчення лексики з тем. Також розробила низку тестів на освітньому проєкті «На урок». Переглянула вебінари з теми організації дистанційного навчання :
- «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн - ресурсів.»
- «Можливості Google в освітньому середовищі.»
-«Інтернет-ресурси у навчальному процесі»
- « Google Classroom . Як створити клас та отримати КОD для запрошення учасників»
- вебінар МОН «Про закінчення навчального року. Роботу шкіл в період карантину та проведення ЗНО і вступної компанії у 2020 році»
- «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять».
Активно користуюсь в самоосвітній роботі такими освітніми платформами як British Council, Prometheus, EdEra,iLearn, «На урок», Learning.ua