Виступ на педраді на тему : " Формування читацької компетентності у молодших школярів"

Про матеріал
Нова українська школа відходить від «читання заради читання». Зусилля  вчителів і батьків треба спрямувати на те, щоб дитина розуміла прочитане, могла оцінити якість і достовірність інформації, переказати її, висловити своє ставлення. Існує безліч  варіантів і способів зацікавити дитину. Але головне – вона має бачити книжку в руках дорослих.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування читацької компетентності у молодших школярів. Покотило Н. В.

Номер слайду 2

Нова українська школа відходить від «читання заради читання». Зусилля  вчителів і батьків треба спрямувати на те, щоб дитина розуміла прочитане, могла оцінити якість і достовірність інформації, переказати її, висловити своє ставлення. Існує безліч  варіантів і способів зацікавити дитину. Але головне – вона має бачити книжку в руках дорослих.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

ФОРМУвання ЧИТАЦЬКої КОМПЕТЕНТно. СТіСприйняття та розуміння текстів. Виразність читання. Формування особистісної мотивації учнів. Розвиток артикуляційного апарату. Підвищення читацького інтересу. Формування кола читання. Закріплення літературних знань. Розвиток літературної творчості

Номер слайду 5

20 способів «підсадити» дітей на книжки. Читайте самі. Якщо дитина ніколи не бачила вас за книжкою — у вас немає шансів зацікавити її читанням взагалі. Перетворіть читання на ритуал, щоденну рутину. Облаштуйте вдома , у класі куточок для читання. Поводьтеся, як реклама в інтернеті — підсовуйте дитині книжки на теми, якими вона цікавиться. Оточіть себе та дітей книжками. Хай вони лежать скрізь — на кожній полиці, у кожній сумці , на вікні тощо

Номер слайду 6

6. Пропонуйте сучасні книжки. Якщо дитину оточуватимуть справді цікаві сучасні видання та герої, з якими вона себе може ототожнити, є всі шанси, що вона стане запеклим читачем. 7. Підпишіться на книжкові сторіз в Instagram та канали в Telegram, що надихають читати.8. Влаштовуйте книжкові клуби .9. Дивіться з дітьми фільми та серіали, зняті за книжками. 10. Заведіть з малечею книжковий блог — це може бути окремий You. Tube-канал, сторінка в Instagram чи канал у Telegram, де діти будуть розповідати або писати про прочитані книжки.

Номер слайду 7

11. Влаштовуйте книжкові челенджі. Розробіть тематичні завдання, які має виконати дитина, щоб отримати приз.12. Проведіть сеанс ворожіння на віршах. Ставте жартівливі запитання — як-от: що чекає нас на діагностувальній роботі з математики тощо13. Заведіть з дитиною її власну бібліотеку. Хай створить свій Буклист (читацький щоденник)14. Вмикайте аудіокнижки . Хороший сюжет та начитка можуть зацікавити дитину.15. Запрошуйте авторів книжок на уроки. На дітей можуть вплинути письменники, які розповідають про власний досвід читання і писання.

Номер слайду 8

16. Влаштуйте тематичні дитячі книжкові вечірки, наприклад на тему Гаррі Поттера.17. Створюйте зони «Буккросингу»18. Використовуйте на уроках віртуальні платформи #ЖивіПисьменники 19. Запропонуйте дітям “Екстремальне читання”. Нехай діти роблять фото, як читають у дивних місцях. Фото можна буде розвісити в класі .20. Познайомте дітей з віртуальними бібліотеками.

Номер слайду 9

“Як ми можемо зробити наших дітей розумніши-ми?”. Його відповідь була простою і мудрою: “Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумні, сказав він, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумнішими, читайте їм ще більше казок”. Він розумів цінність читання і уяви. Я сподіваюся, що ми зможемо передати нашим дітям світ, де вони будуть читати, і їм будуть читати, де вони будуть уявляти і розуміти. Одного разу Альберта Ейнштейна запитали:

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
7 листопада
Переглядів
70
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку