Виступ на тему " Атестація-крок до творчості"

Про матеріал

Що таке атестація? Для чого потрібно атестуватися?

Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність учителя до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педагогів.

Перегляд файлу

http://helpinformatik.net.ua/files/publication/id_778/mini_id_778.jpg « Атестація – крок

до творчості»

 

Так багато життя нам дає вчителів –

І терплячих, й вимогливих, й щирих,-

Зачарованих словом і мудрістю книг,

Тих, хто вірить в добро і надію.

Не згасає вогонь у розумних очах

І з роками ясніш пломеніє...

Ти тримаєш дитячі серця у руках,

Ти тримаєш планети надію.   

 

Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми. Доручивши закласти фундамент свого майбутнього – навчити. Виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина.

 

Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог. Учитель - це не тільки той, хто навчає, а в першу чергу, той, хто вчиться сам. Скільки б ти не жив, усе життя треба навчатися” -Сенека  . Той хто своїм прикладом привчає до творчого злету, до відповідальності за доручену справу день за днем, крок за кроком. У педагогічній праці такими кроками є атестації, які проходять педагогічні працівники кожні 5 років відповідно до Типового положення про проходження атестації педагогічними працівниками України.

 

Як зробити ці кроки впевненими, необтяжливими, активними і бажаними, як досягти якомога кращих результатів у міжатестаційний період?

 

Відповідь на це запитання – правильно організована самоосвітня діяльність педагога.

Самоосвіта – це самостійно надбані знання, з урахуванням особистих інтересів і об’єктивних потреб закладу, в якому працюють, із різних джерел –додатково до тих , що отримані в навчальних закладах. Відмінною рисою самоосвіти педагога є те, що результатом такої роботи виступає ефект розвитку учнів, а не тільки власне самовдосконалення в особистому та професійному планах.

Форми самоосвіти педагога: поглиблена підготовка до уроків; виконання докурсових та міжкурсових завдань; заняття на очно-заочних курсах; виступи на семінарах з доповідями; систематичне читання книг та періодичних видань.

Існує безліч методів вимірювання результативності самоосвітньої діяльності педагогів, визначити ефективність роботи над собою і результативність самоосвітньої діяльності педагогічних працівників. Це:

-         результати навчальних досягнень учныв;

-         результативність участі вихованців у виставках, оглядах, фестивалях та конкурсах Малої академії наук, кількість і якість курсових, кваліфікаційних робіт;

-         будь-які форми пропаганди та поширення досвіду роботи педагога: публікації в періодичних виданнях, виступи та творчі звіти на педагогічних радах, семінарах, на засіданнях методичних об’єднань, науково - практичних конференціях та педагогічних читаннях;

-         відкриті заняття та пізнавальні заходи в ПНЗ на районному, обласному та всеукраїнському рівнях;

-         підготовка навчально - методичних та методичних рекомендацій посібників, випуск збірок, альманахів;

-         підготовка рефератів для курсової перепідготовки. Розробка робочих навчальних програм.

Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність учителя до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педагогів. Атестація -  це підсумок професійної майстерності вчителя, демонстрація найкращих професійних умінь, це новий етап на шляху до підняття учительського авторитету серед колег та учнів, змога проявити свої здібності. Але атестація  – це й свято великої, щедрої, доброї вчительської душі, свято творчості вчителя.

Завдання    гра  ‘’Конструктор’’

  • Щоб довести , що атестація змушує працювати більше, краще, активніше, з креативністю, пограємо в гру.

Перед вами , підготовлені  заздалегідь новорічні іграшки, на яких написана робота вчителя на рік. Вам потрібно повісити ці іграшки на ту ялинку, яку вважаєте буде доцільною. Перша ялинка – це звичайний рік у школі, друга ялинка  - рік, коли вчитель атестується.

 

Після оформлення ялинки на закінчення  притча.

     Прийшов учень до вчителя й каже:  ‘’Учителю, я втомився, у мене таке тяжке життя, такі труднощі та проблеми, я день за днем пливу проти течії, я не маю більше сил. Що мені робити?’’ Учитель замість відповіді поставив на вогонь три однакові посудини з водою. В одну вкинув морквину, в іншу –поклав яйце, а в третю насипав кави. За якийсь час він вийняв із води морквину та яйце і налив у горня кави з третьої посудини.

  - Що змінилося ?’ –запитав він у учня.

  - Яйце й морква зварилися, а кава розчинилася у воді,¬¬- відповів учень.

  - Ні,- сказав Учитель,- це лише поверхневий погляд на речі. Подивися - тверда морквина, побувавши в окропі, стала м’якою й піддатливою. Тендітне й рідке яйце стало твердим. Зовні вони не змінилися, вони лише змінили свою структуру під впливом однаково несприятливих обставин – окропу. Так і люди: міцні зовні - можуть упасти в розпач, й перетворитися на слабаків там, де тендітні й ніжні лише стають рішучішими  і мужніми.

 -А кава? – запитав учень.

  -О! Це найцікавіше! Кава повністю розчинилася у чужому середовищі й змінила його – перетворила окріп на чудовий ароматний напій.

    Є особливі люди, які не змінюються під впливом обставин, - вони самі змінюють обставини, перетворюючи їх на щось нове й прекрасне, отримуючи користь і знання із  ситуації .

 Це ми з вами.

Приємного кавування !

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
4626
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку