Виступ практичного психолога на педраді з теми: «Формування стресостійкості учнів 11 класів в рамках психологічного супроводу підготовки до ЗНО»

Про матеріал
Презентація-звіт практичного психолога з теми: «Формування стресостійкості учнів 11 класів в рамках психологічного супроводу підготовки до ЗНО".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування стресостійкості учнів 11 класів в рамках психологічного супроводу підготовки до ЗНОПідготувала: практичний психолог. Л. О. Сибір

Номер слайду 2

оцінюванняоцінювання. Вправа «НАПИС»rrrrr

Номер слайду 3

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 4

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 5

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 6

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 7

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 8

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 9

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 10

Анкетування учнів: «Що для мене ЗНО?» ( підготовчий етап )

Номер слайду 11

Організація психологічного супроводу: Психодіагностичний етап (вивчення психологічного стану учнів, визначення ступеня схильності до стресу)Консультаційний етап (консультування батьків та учнів з проблеми психологічної готовності до ЗНО)Корекційний етап (круглий стіл з елементами тренінгу; година спілкування «Як подолати невпевненість і страхи перед ЗНО та іспитами»)Просвітницький етап (виступ на педагогічній раді, на батьківських зборах, публікація інформації з теми в месенджерах)

Номер слайду 12

Діагностичний етап. Визначення рівня стресу. Уявіть, що ви перенеслись в минуле, коли всі прали руками. Брудний одяг накопичувався і вам потрібно його випрати саме сьогодні. Однак, подивившись на небо, ви помітили велику чорну хмару. Що ви думаєте?Вправа «Прання білизни»Мета: визначення рівня стресостійкості учасників, зниження напруження в групі.

Номер слайду 13

1. Та ні, це мабуть жарт. Це значить, що я маю почекати до завтра? Що ж мені робити?2. Почекаємо трохи і подивимось, може погода проясниться.3. Ну добре, зрештою мені не прийдеться сьогодні прати.4. Я все-таки буду прати, незалежно від того, буде дощ чи ні. ЩО ВИ ДУМАЄТЕ???

Номер слайду 14

Інтерпретація

Номер слайду 15

Результати:0 уч.5уч.11уч.2уч.

Номер слайду 16

Заходи з формування стресостійкості учнів передбачали такі різновиди вправ (ментальна карта): РелаксаційніРегуляції поведінки. Самодопомога. Підтримання настрою. КінезіологічніСамоконтроль

Номер слайду 17

Релаксаційні вправи«Релаксаційне дихання»«Суперучень»«Вірю в успіх»

Номер слайду 18

Вправа «Дзеркальне малювання»Почати малювати одночасно обома руками дзеркально-симетричні малюнки, літери, цифри. Вправа «Гаки»Сидячи на стільці, схрестіть ноги, з'єднайте пальці рук в замок - виверніть долоні навиворіт, щоб вони опинилися перед грудьми. КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИЦі вправи можна виконувати і дорослим і дітям, вони бадьорять, тонізують, знімають втому, важкість у голові, допомагають впоратися з небажаною в даний момент сонливістю, загострюють увагу і пам’ять, а також значно підвищують здатність концентруватися на виконуваній роботі.

Номер слайду 19

Вправа «Вухо — ніс»Лівою рукою взятися за кінчик носа, а правою рукою через ліве вухо. Одночасно відпустити вухо і ніс, плеснути в долоні, потім поміняти положення рук «з точністю до навпаки». КІНЕЗОЛОГІЯ – НАУКА ПРО РУХ

Номер слайду 20

Вправа «Обійми метелика»Вправа що допоможе вам за 2 хвилини синхронізувати півкулі мозку та відновити внутрішній спокій.Інструкція: Станьте рівно і схрестіть на грудях руки, ніби обіймаєте себе. Потім почергово виконуєте рухи «літаючого метелика». Спочатку ліва потім права, потім знову ліва-права. Виконуєте доти, поки не відчуєте полегшення.

Номер слайду 21

«Протистресове дихання»Повільно виконуйте глибокий вдих через ніс (на 1-2-3-4); на піку вдихання затримайте дихання (на 1-2), після чого зробіть видих через рот (або як зручно) якомога повільніше (на 1-2-3-4-5-6). Це заспокійливе дихання. Постарайтесь уявити собі, що з кожним глибоким і тривалим видихом ви поступово позбавляєтесь від стресової напруги, ніби «видихаєте» її через трубочку. Виконуйте цю вправу 5-10 разів.

Номер слайду 22

«Якір уваги»Регуляції поведінки«Крило янгола»Праву руку покласти на ліве плече, ніби обіймаючи його. Можна уявити, що це рука близької людини. 

Номер слайду 23

Вправа «Струси» Легкий струс руки з невеликим нахилом тулуба в бік цієї кінцівки (чергуючи руки). Струси рук, нахилившись вперед (одночасно та почергово). Підтримання настрою. Самоконтроль. Вправа «Повітряна кулька»Станьте, заплющте очі, руки підніміть угору, наберіть повітря у легені. Уявіть, що Ви — велика повітряна куля, що наповнена повітрям. Постійте у такій позі 1—2 хвилини, напружуючи усі м’язи тіла. Потім уявіть, що у кульці з’явилася невеличка дірочка. Повільно починайте випускати повітря, одночасно розслаблюючи м’язи тіла

Номер слайду 24

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ:1. Динамічно вивчайте програмний матеріал.2. Актуалізуйте вже засвоєне.3. Розказуйте учням програмні вимоги до ЗНО.4. Продемонструйте випускникам усі форми тестових завдань. 5. Застосовуйте тестування у навчальному процесі впродовж усього шкільного курсу.6. Орієнтуйтесь на сильні сторони учня. 7. Створіть в класі не атмосферу змагання, атмосферу взаємодії.

Номер слайду 25

Рекомендації батькам: Оберігайте свою дитину від надмірної тривожності, станьте для неї прикладом урівноваженості та впевненості в своїх силах. Стежте за самопочуттям дитини та графіком її навчання, аби вчасно запобігти перевтоми. Надайте дитині увагу (цікавтеся його настроєм, проявляйте турботу про його потреби). Залиште йому на період іспитів мінімальний круг домашніх обов'язків. Допоможіть дитині навчитися орієнтуватися в часіта правильно його розподіляти. Стежте за раціоном харчуванням дитини: більше риби, сиру, горіхів та кураги, які стимулюють роботу головного мозку.

Номер слайду 26

Просвітницький етап:

Номер слайду 27

Надалі свою роботу з вказаного питання вбачаю у наступному:-Підвищення рівня компетентності батьків щодо сприяння в підготовці дітей до ЗНО, так як емоційний батьківський захист – велика підтримка перед іспитом;-Посилення консультаційної роботи;-Закріплення з учнями отриманих знань з саморегуляції засобами організації тренінгових занять;-Висвітлення інформації з теми в месенджерах.

Номер слайду 28

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку