Вивчаємо числа і цифри 1, 2. Досліджуємо склад числа 2

Про матеріал
Вивчаємо числа і цифри 1, 2. Досліджуємо склад числа 2 Матеріал подано з урахуванням вікових особливостей учнів. Важливим компонентом курсу є наявність тест для перевірки знань
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вивчаємо числа і цифри 1, 2. Досліджуємо склад числа 2

Номер слайду 2

Ви вже вмієте лічити, знаєте порядок чисел... Прадавні люди не вміли лічити. Наприклад, щоб «полічити» овець, пастухи робили по глиняному кружку на кожну вівцю, тобто кружків з глини було стільки ж, скільки й овець. Увечері, коли вівці поверталися, пастух відкладав з купи по одному кружку, як тільки одна вівця заходила в загін. І лише впевнившись, що овець повернулося стільки ж, скільки було кружків, він спокійно йшов спати. Але в стаді були не лише вівці — пастухи пасли і корів, і кіз. Щоб позначити тварину кожного виду, почали робити з глини інші фігурки. Так, ще не вміючи лічити, прадавні люди займалися арифметикою! Перекладати фігурки з місця на місце було не дуже зручно... — і нарешті числа одержали свої назви. Вважають, що спочатку назви одержали лише числа 1 і 2. Що собою являють числа 1 і 2, ви дізнаєтесь на цьому уроці.

Номер слайду 3

Про ще один спосіб рахувати ви дізнаєтеся за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Pgd. Cf6 YFK48 Чи знаєте ви цього героя? Як його звати?Що саме робив Петрик П’яточкин? З якої цифри він починав рахувати?

Номер слайду 4

Цифра 1 Цифра 1 складається з двох елементів: короткої та довгої похилих ліній. Перший елемент починаємо писати трохи вище за середину клітинки і ведемо коротку похилу лінію у верхній правий кут. Не відриваючи руки, пишемо вниз довгу пряму похилу лінію до середини нижньої сторони клітинки.

Номер слайду 5

Цифра 1 Розгляньте предмети навколо. Який об’єкт у кімнаті один? Яких частин тіла в людини по одній? (Голова, ніс, рот.)Цікаво, що коли стародавні римляни придумували назву числу «один», вони виходили з того, що Сонце (лат. sol) на небі завжди одне: «солюс» — один. І ця назва досі використовується! Так, «соліст» (solus) означає, що музикант або танцюрист виступає один.

Номер слайду 6

Цифра 1 Число «один» при написанні позначається цифрою 1. Уважно розгляньте друковану цифру 1. На що вона схожа? («Ось один, чи одиниця,— І тонка, й пряма, як спиця!»)Уважно розгляньте рукописну цифру 1. Визначимо елементи, з яких складається цифра 1: довга похила паличка, яка йде від верхнього правого кута клітинки до середини нижньої сторони клітинки, та коротка похила паличка, яка йде від середини клітинки до верхнього правого кута клітинки. Пропишіть цифру 1 у повітрі, називаючи вголос її елементи.

Номер слайду 7

Викладання за допомогою танграм цифри 1 та цифри 2

Номер слайду 8

Цифра 2 Розгляньте предмети навколо. Яких об’єктів у кімнаті два? Яких частин тіла у людини по дві? Число «два» на письмі позначається цифрою 2. Розгляньте друковану цифру 2. Розгляньте рукописну цифру 2. На що схожа цифра 2? - Цифра 2 схожа, наприклад, на лебедя, який пливе.«А ось цифра два — В неї кругла голова, довгий хвіст, зігнута шийка. Отака, як бачиш, двійка». Розглянемо елементи цифри 2: ведемо зліва направо півовал, похила лінія вниз справа наліво до середини нижньої сторони клітинки, крива горизонтальна лінія вправо. Прописуємо цифру 2, називаючи вголос елементи.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Рахуємо двійками. 810 А скільки двійок? Скільки пар?

Номер слайду 11

Рахуємо двійками. 610 А скільки двійок? Скільки пар?8

Номер слайду 12

Повторюємо рахунок двійками.

Номер слайду 13

11022 Повторюємо склад числа 2.0122111012

Номер слайду 14

Назви номер найдовшого та найкоротшого відрізка. Як вимірюється довжина відрізка?

Номер слайду 15

Вимірюємо довжину відрізків8 см5 см10 см

Номер слайду 16

6 см4 см. Будуємо відрізки завдовжки 6 см та 4 см. Коли будуємо відрізки, відступаємо 2 клітинки від попереднього рядка.

Номер слайду 17

5 см7 см. Перевіряємо, чи правильно будують відрізки довжиною 5 см та 7 см.

Номер слайду 18

Намалюй у зошитіСкільки не вистачає квадратиків, щоб було порівну?

Номер слайду 19

9876543210106>97<45>72<12>910<85=53>46<56=6 Порівнюємо числа. Числа називаємо зліва направо.

Номер слайду 20

Повторюємо ще раз склад числа 2. Розкласти двійку. Записати. Записуємо вирази.+=+=--==

Номер слайду 21

Математичний диктант. Діти пишуть повністю самостійно без підказок. Краще потім попрацювати з ними, повторити. Пишемо через клітинку. Написати числа від 0 до 2. Написати число, яке на 1 більше 1. Написати число, яке на 1 менше 3. Написати число попереднє числу 1. Написати число наступне за числом 1. Відповіді. 0 1 2 2 2 0 2

Номер слайду 22

Підсумок уроку. Які цифри каліграфічно сьогодні писали на уроці? Назвіть «сусідів» числа 2 Що нового ви вивчили на уроці?Що сподобалось на уроці найбільше?

Номер слайду 23

1. Прописуємо все, що вчили. Знаки >, < , = ( на одному рядку чергуючи), цифри 0, 1, 2 (на другому рядку чергуючи). 2. Порахувати двійками.3. Розказати склад числа 2.4. Накреслити відрізки довжиною 1 см, 3 см. Між відрізками відступаємо 2 клітинки.І, обов’язково, математичний диктант повторити, щоб дитина могла сама писати в майбутньому. Працюю самостійно!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
11 листопада 2023
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку