29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Вивчаємо периметр многокутника Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100

Про матеріал
Вивчаємо периметр многокутника Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд у межах 100 (продовження) Мета: актуалізувати поняття «прямокутник» і «квадрат», знання про властивість протилежних сторін прямокутника, поняття «периметр» як довжину замкненої ламаної, що обмежує многокутник, як суму довжин сторін многокутника; формувати вміння обчислювати периметр многокутників: трикутника, прямокутника й квадрата; формувати обчислювальні навички, уміння розв'язувати задачі; закріпити уявлення про прямокутник і квадрат; розвивати логічне мислення; поповнювати словниковий запас учнів; стимулювати інтерес до вивчення математики; виховувати старанність.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вивчаємо периметр многокутника

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Цифра ця , немов замок!Знизу – круг. Вгорі – гачок!Каліграфічна хвилинка

Номер слайду 4

Обчислити довжину ламоної

Номер слайду 5

Знайдіть довжину стежки. . Обчисліть довжину берега. с. 78, № 2

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Виміряйте і запишіть довжину кожної ламаноїс. 78, № 3

Номер слайду 8

Формування вмінь обчислювати периметр прямокутника с. 78, № 4

Номер слайду 9

Задача. Дівчинка-трикутник посадила 12 троянд, а хлопчик-чотирикутник — на 12 квітів більше. Скільки троянд посадили діти?Д. – 12 т. Х. - ?. На 12 т. б.???121212++

Номер слайду 10

Розв’язання1) 12+12=24(т.)2) 24+12=36 (т.)Відповідь: 36 троянд посадили діти.

Номер слайду 11

641792398626 Червоний. Оранжевий. Жовтий Блакитний. Синій 56 + 8 83 + 9 91 - 526 - 9 45 - 6 18 + 8 Робота з цеглинками LEGOЗелений

Номер слайду 12

Перевіряємо

Номер слайду 13

pptx
Додано
4 лютого
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку