Тема: Вивчення букви Bb та граматичної структури He is/She is.
Мета: розширювати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики, мовних зразків; формувати навички монологічного мовлення на рівні речення; удосконалити навичку вживання ГС «How are you? – I am ok/so-so/sad» в усному мовленні на рівні фрази, розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні, виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.
Обладнання: картки з літерами, роздатковий матеріал (аркуші з завданнями)
Хід уроку
1.Привітання. Урок починається у привітній атмосфері. Вітаємося віршиком:
- Good afternoon. My name Svitlana Grugorivna.
- Мене звати Світлана Григорівна.
2.Мовленнєва розминка.
Вчитель звертається до учнів і запитує в них:
What is your name? – My name is… / I am …
How old are you? – I am … (6/7/8).
How are you? – I am ok/so-so/sad.
3. Фонетична розминка.
Повторення раніше вивчених літер. Вчитель показує учням картку з літерами, учні називають яка це літера.
Літери з’являються на дошці й учні називають їх.
Ii, Ee, Mm, Nn.
Вчитель називає слова якщо там є літера N то вони хлопають, якщо немає то мовчать.
Nut, milk, mouse, nest, mother, nose, night, needle
4. Поєднують велику і маленьку літери.
- Діти, на листочку написані дві колонки букв, які ви вивчили, вам потрібно з’єднати велику а малу літеру.
E i
M n
N e
5. Повідомлення теми і мети уроку.
-Сьогодні на уроці ми вивчимо нову букву та навчилось складати речення про когось, а також будемо виконувати багато різних вправ та завдань.
6. Вичення нової літери «Bb”
Вчитель показує картку з новою літеро. Називає її і називає звук
Bb (бі) - звук [б]
Учитель демонструє на дошці, як правильно писати літер, а потім пропонує дітям «написати» їх у повітрі.
7. Відео
-Діти, дивіться відео і повторюйте за ним.
https://www.youtube.com/watch?v=-cDiV8iRv0g
8.Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
9.Вивчення ГС “He/she is...”
- Діти нам потрібно сьогодні вивчити як англійською буде він та вона.
Якщо істота чоловічого роду то це він, англійською he
Якщо істота жіночого роду то це вона, англійською she
Наприклад Микола це він, англійською he
Катя це вона, англійською she
- А тепер наведіть свої приклади….
Гра «Назви хто є хто»
- Зараз я буду називати імена, якщо чоловічого роду ви кажете he, якщо жіночого she.
-Також сьогодні на уроці ми повинні вивчити нові речення He/she is...”(Вони на дошці)
Перше речення He is … ( Говорим про когось чоловічої статі)
Друге речення She is… (Говорим про когось жіночої статі)
-Повторюєм за мною ці речення.
Наприклад, He is Mykola/ She is Katia.
10. Узагальнення знань учнів.
11. Вправа «Назви героїв»
На дошці зявляються мультимедійні герої діти з ними сладають речення.
Red Riding Hood (Червона Шапочка), Snow White (Білосніжка), Peter Pan (Пітер Пен), Alice (Аліса), Winnie the Pooh (Вінні Пух), Lilo (Ліло)
Наприклад, She is Lilo. He is Peter Pen.
12. Учні в словах знаходять вже знайомі літери
- Учні, у вас на листочках написані слова, вам слід обвести букви, які ви вивчили.
Book, moon, ice, pen, ball, elephant, mouse, nut, zebra, eye.
13 Підсумок уроку.