Військова справа для секретності

Про матеріал
Презентація про описування сексретної інформації.Про опис видів секретності то опис їх.значення секретностф у житті та використання при покаранні
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Режим секретності у військових частинах

Номер слайду 2

Загальні положення про державну таємницю. Режимно –секретні органи. Права та обов'язки осіб режимно –секретних органів. Порядки забезпечення режиму секретностіКонфіденційність. План:

Номер слайду 3

Загальні положення про державну таємницю

Номер слайду 4

Державна таємниця (державна таємниця, секретна інформація) - це вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому законом, державною таємницею і підлягають охороні державою.

Номер слайду 5

Віднесення інформації до державної таємниці – це процедура прийняття (державним експертом з питань таємниць) рішення про віднесення категорії відомостей або окремих відомостей до державної таємниці з установленням ступеня їх секретності шляхом обґрунтування та визначення можливої шкоди національній безпеці України у разі розголошення цих відомостей, включенням цієї інформації до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, та з опублікуванням цього Зводу, змін до нього.

Номер слайду 6

Таємна інформація – це інформація, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі. Таємною визнається інформація, яка містить, у тому числі і державну таємницю. Таємна інформація є публічною інформацією з обмеженим доступом.

Номер слайду 7

Обмеження доступу до інформації здійснюється при дотриманні сукупності таких вимог:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Кримінально-правова характеристика розголошення державної таємниці та втрати документів, що містять державну таємницю

Номер слайду 10

Об’єкт злочинів: Режим державної таємниці, тобто встановлений єдиний порядок забезпечення охорони державної таємниці що забезпечує безпеку держави. Об’єктивна сторона злочинів: Розголошення певних відомостей, яке полягає у діях (усна чи письмова розповідь стороннім особам, по радіо тощо про зміст таємних документів, про таємні вироби чи інші матеріали, аналогічні публікації у відкритій пресі, демонстрування таємних документів, виробів чи інших матеріалів на зібранні або по телебаченню та інше віддання гласності, обнародування певних відомостей), а в окремих випадках і в бездіяльності (якщо, скажімо, недбале зберігання відповідних документів, виробів чи інших матеріалів створило умови для ознайомлення з ними сторонніх осіб).

Номер слайду 11

Врата документів, що містять державну таємницю полягає у двох взаємопов’язаних фактах, перший із яких є причиною, а другий - наслідком:

Номер слайду 12

Суб’єкт злочинів: Суб’єктом злочину є осудна особа віком, як правило, від 18 років (як виняток такий допуск можуть отримати й особи у віці від 16 до 18 років -наприклад, студенти деяких вищих навчальних закладів), якій відомості, що становлять державну таємницю, були довірені або стали відомі у зв’язку з виконанням службових обов’язків, яка мала відповідний допуск до документів або інших матеріальних носіїв секретної інформації, що містять державну таємницю, а також до предметів, відомості про які становлять державну таємницю. Якщо зазначені відомості випадково стали відомі іншій особі (прибиральниця знайшла втрачений таємний документ, охоронець несподівано підслухав розмову тощо), вона не може нести відповідальність за їх розголошення. Розголошення державної таємниці в сфері оборони (відомостей військового характеру, що становлять державну таємницю), вчинене військовослужбовцем або військовозобов’язаним під час проходження останнім зборів, кваліфікується за частиною першою статті 422 Кримінального кодексу України.

Номер слайду 13

Суб’єктивна сторона злочинів: Злочин може бути вчинений як умисно (прямий і непрямий умисел), так і з необережності (злочинна самовпевненість і злочинна недбалість) – стосовно розголошення державної таємниці. Необережна вина - злочинна самовпевненість або злочинна недбалість – стосовно втрати документів, що містять державну таємницю.

Номер слайду 14

Кримінальна відповідальність за розголошення державної таємниці та втрати документів, що містять державну таємницю

Номер слайду 15

Кримінальна відповідальність за розголошення державної таємниці та втрати документів, що містять державну таємницю

Номер слайду 16

Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про державну таємницю

Номер слайду 17

Адміністративна відповідальність за порушення законодавства про державну таємницю

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Стаття 21. Режимно-секретні органи. В державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, що провадять діяльність, пов'язану з державною таємницею, з метою розроблення та здійснення заходів щодо забезпечення режиму секретності, постійного контролю за їх додержанням створюються на правах окремих структурних підрозділів режимно-секретні органи (далі - РСО), які підпорядковуються безпосередньо керівнику державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації.

Номер слайду 24

Стаття 21. Режимно-секретні органи{ Частина перша статті 21 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2432-VI ( 2432-17 ) від 06.07.2010 }Створення, реорганізація чи ліквідація РСО здійснюються за погодженням із Службою безпеки України. У своїй роботі РСО взаємодіють з органами Служби безпеки України. До складу режимно-секретного органу входять підрозділи режиму, секретного діловодства та інші підрозділи, що безпосередньо забезпечують охорону державної таємниці, залежно від специфіки діяльності державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації.

Номер слайду 25

Стаття 21. Режимно-секретні органи{ Частина третя статті 21 в редакції Законів N 1169-VII ( 1169-18 ) від 27.03.2014, N 374-VIII ( 374-19 ) від 12.05.2015 }В державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях із значним обсягом робіт, пов'язаних з державною таємницею, вводиться посада заступника керівника з питань режиму, на якого покладаються обов'язки та права керівника РСО.

Номер слайду 26

Стаття 21. Режимно-секретні органи. В державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях з незначним обсягом робіт, пов'язаних з державною таємницею, де штатним розписом не передбачено створення РСО, облік і зберігання секретних документів, а також заходи щодо забезпечення режиму секретності здійснюються особисто їх керівниками або спеціально призначеним наказом керівника працівником після створення необхідних умов, що забезпечують режим секретності.

Номер слайду 27

Порядки забезпечення режиму секретності

Номер слайду 28

Конфіденційність

Номер слайду 29

pptx
Додано
22 вересня 2022
Переглядів
1186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку