ВИЗНАЧАЄМО ЗАГАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ ОДИНИЦЬ ПЕВНОГО РОЗРЯДУ

Про матеріал
Презентація з математики для учнів 4 класу за с. 91 підручника С. Скворцової та О. Онопрієнко. Творчі задачі за темою. Словникова робота. Виховна робота з формування національної свідомості та патріотизму
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ВИЗНАЧАЄМО ЗАГАЛЬНУ КІЛЬКІСТЬ ОДИНИЦЬ ПЕВНОГО РОЗРЯДУ Домашнє завдання:№ 5, с. 91№ 4, с. 100 Зошит для робіт з математикиуч _____ 4 – А класу. Криворізької гімназії № 9__________________

Номер слайду 2

Домашня робота№ 6 с. 90 4 000 9 308 8 456 1 045 + 321 - 308 - 6 - 45 4 321 9 000 8 450 1 000 Задача 9 с. 90 4 ч. – 5 дн. – 800 г 1 ч. – 1 дн. – ? г 1 ч. – 1 тд. – ? г. Розвʼязання800 : 4 = 200 (г) – 1 ч. на 5 дн.;200 : 5 = 40 (г) – 1 ч. на 1 дн.;40 х 70 = 280 (г) – 1 ч. на 1 тд.;

Номер слайду 3

ІІ спосіб800 : 5 = 160 (г) – 4 ч. на 1 дн.;160 : 4 = 40 (г) – 1 ч. на 1 дн.;40 х 70 = 280 (г) – 1 ч. на 1 тд.;ІІІ спосіб800 : 4 : 5 = 40 (г) – 1 ч. на 1 дн.200 + 40 х 2 = 280 (г) – 1 ч. на 1 тд.;IVспосіб800 : 4 : 5 = 40 (г) – 1 ч. на 1 дн.40 х 70 = 280 (г) – 1 ч. на 1 тд.;Відповідь: 280 г фруктів 1 черепасі на 1 тиждень

Номер слайду 4

Імпе́рія —вид державного утворення, що включає в себе силоміць підкорені інші народи та території.Імпе́рія - влада, панування, управління. Легіо́н (лат. legio, від слів lego та legere — «збираю», «набираю») — основна військова організаційна одиниця в армії Стародавнього Риму.

Номер слайду 5

? листопада Класна робота№ 1 с. 91 Римська імперія – 476 р. Австро – Угорська імперія – 1918 р. Османська імперія – 1922 р. Візантійська імперія – 1453 р.Імперія Цін – 1912 р. Як побудувати діаграму у порядку спадання?

Номер слайду 6

? листопада Класна робота№ 1 с. 91 Римська імперія – 476 р. Австро – Угорська імперія – 1918 р. Османська імперія – 1922 р. Візантійська імперія – 1453 р.Імперія Цін – 1912 р. Як побудувати діаграму у порядку спадання?

Номер слайду 7

Задача У трьох римських легіонах було 345 000 воїнів. Скільки воїнів було у кожному легіоні, якщо в першому і другому їх було 206 000, а в другому і третьому – 219 000? І – ? в. ІІ– ? в. ІІІ– ? в. Розвʼязання(в.) - І легіон;(в.) – ІІІ легіон;(в.) –ІІ легіон;Перевірка: *** *** + *** *** + *** *** *** ***Відповідь:???

Номер слайду 8

М. д. за № 2 с. 9115 800; 360 005; 7 007; 42 901; 808 008;7 007; 15 800; 42 901; 360 005; 808 008.№ 3 с. 9147 532 = 4 753 дес.; 475 сот.;504 733 = ?дес.;?сот.;7 285 = ?дес.;?сот.;492 376 = ?дес.;?сот.;ПРИГАДАЙТЕ!Щоб визначити скільки всього одиниць певного розряду в багатозначному числі, достатньо в цьому числі закрити всі цифри нижчих розрядів і прочитати утворене число

Номер слайду 9

№ 5 с. 91697 300 + 64 – 7 004 = 164 574 – 4 074 + 2 060 =697 300 2) 697 364 1) 164 574 2) *** *** + 64 - 7 004 - 4 074 + 2 060 697 364 690 360597 398 – 97 008 – 500 300 = 597 398 2) *** *** - 97 008 - 500 300 *** *** ? Домашнє завдання. Синхронно

Номер слайду 10

ПІДСУМОК УРОКУВаші відчуття на кінець уроку? Якими знаннями наповниться наплічник?

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербова Галина Леонідівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Скворцова С.О., Онопрієнко О.В.)
Додано
23 листопада 2023
Переглядів
802
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку