Урок української мови
Тема: Визначаємо префікс у словах
Мета: формування предметних і ключових компетентностей (спілкування рідною мовою, уміння вчитись впродовж життя, соціальна, історична); розвиток уваги, мислення і мови, навички письма і співпраці, творчої уяви; дослідження будови слова, орфограма, виховання відповідальності, цінне ставлення до історії, досліджувати мову і мовлення.
Учні:
Тип уроку: урок формування компетентностей
І. Привітання
Розгортаємо зошити, запис, 14 листопада, класна робота.
ІІ. АОЗ
ІІІ. Вивчення нової теми
ПЕРЕХІД, ЗЛІЗ, ПОХІД, ВИЛІЗ, ВХІД, ПРОЛІЗ
Групуємо, позначаємо корінь. Пишемо вправу 1,
1 учень 2 учень
перехід зліз
похід виліз
вхід проліз
І та частина, яка стоїть перед коренем, називається префіксом. Повтор: префікс
Розгорніть підручник на сторінці 51
IV. Окрім того, що ми досліджуємо будову слова, ми подорожуємо, а подорожуючи вивчаємо історію нашої країни? А що це?...
1. Бліц-опитування
2. Робота з картою
Читає текст учень.
Малюємо маршрут
Але на уроці мови треба не лише мандрувати, але й ...
3. Яке завдання вправи 3? (Ланцюжком на дошці)
4. Щоб детальніше ознайомитися з Кам’янець-Подільською фортецею, можна почитати книжку, переглянути відео, виконати вправу 4.
Відео.
Робота з підручником.
входить, збудована, виділені, видовбана, збереглося, поверхню.
Фізкультхвилинка
1, 2, 3, 4, 5 - йду до замку я гулять
1 - іду з парасолькою, з хорошим настроєм
2 - іду з парасолькою, і дме дуже сильний вітер
3 - стрибаю, щоб оминати калюжі
4 - виливаю воду з ґумового взуття
5 - переносимо молодшого братика, сестричку через калюжу
6 - ідемо під однією парасолькою під час зливи
5. Гра “Детектив”
вежа - башта
колодязь - криниця
башт
башта
башті
6. Гра “Інтерв’ю”
Робота в групах (вправа 7)
7. Домашнє завдання вправа 8 - пояснити вислови, позначити
V. Рефлексійно-оцінювальний етап
Шкала “Так” чи “Ні”