Тема: арифметичний квадратний корінь.
Мета: закріпити знання змісту властивостей арифметичного квадратного кореня з добутку, частки та степеня; відпрацювати вміння учнів застосовувати вивчені властивості для виконання обчислень значення числових виразів, що містять квадратний корінь.
Завдання:
1 варіант |
2 варіант |
1) + = |
1) + = |
2) + = |
2) + = |
3) • = |
3) • = |
4) = |
= |
5) - ) = |
5) + ) = |
6) + ) = |
6) - ) = |
7) - ) = |
7) - ) = |
8) - ) = |
8) - ) = |
9) - ) = |
9) - ) = |
10) - ) = |
10) - ) = |
Бланк відповідей ( спільний) :
11 |
16 |
13 |
5 |
4 |
17 |
14 |
31 |
7 |
35 |
40 |
48 |
9 |
32 |
28 |
38 |
42 |
22 |
56 |
29 |
3 |
12 |
41 |
23 |
45 |
2 |
60 |
10 |
24 |
0 |
46 |
36 |
57 |
43 |
15 |
39 |
6 |
30 |
47 |
44 |
8 |
37 |
18 |
33 |
27 |
20 |
21 |
34 |
1 |
Порожня множина в математиці — множина, яка не містить жодного елемента. Така множина позначається як Ø.
Останні два символи були запропоновані групою Бурбакі (зокрема Андре Вейлем) в 1939, які запозичили символ Ø, що є літерою в норвезькому і данському алфавітах (і ніяк не пов'язано із грецькою літерою Φ). У минулому для позначення порожньої множини інколи вживався також "0", але зараз таке вживання вважається неправильним.