Графічний диктант «Так – ні»Чи є справедливою тотожність 𝑎2=𝑎? Чи може значення виразу 𝑏2 бути від’ємним?Чи є помилка у ланцюжку дій: 5 к.=25 к.=14 грн=12 грн=50 к.? Чи правильна тотожність:𝑎𝑏=𝑎∙𝑏, якщо 𝑎≥0, 𝑏≥0? Чи справедлива теорема про корінь із добутку для довільної кількості невід’ємних множників? Чи вірно знайдено значення виразу −32=−3? Ключ до графічного диктанту «Так – ні»101110
Опрацювати §15 Виконати № 476 (1,3,5), 484, 488 (5 – 8)*Домашнє завдання. Підручник: Істер О. С. Алгебра: підруч. для 8-го кл. загальноовіт.закл./ О. С.Істер. – Київ: Генеза, 2016. – 272с. Вивчити: § 17 (с.137). Письмово: Початковий рівень: № 616(1,3), 618(1,4)Середній рівень: № 626(4,5), 628(1,4)Достатній рівень: № 634(3), 636(1,6)Високий рівень: № 646(2), 648(1), 648(2)(дод.)У чому ми рівні та в чому ми різні як учні класу, як члени родини, як жителі України? Додаткове завдання (творче завдання)