Урок математики "Математичний КВК"

Про матеріал

Тема: Вправи на закріплення таблиць множення і ділення. Складання і розв'язуванння рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка.

Мета: Закріплювати навички табличного множення і ділення. Узагальнювати вміння розв'язувати рівняння; вправляти у розв'язуванні задач на знаходження третього доданка. Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати згуртованість, вміння працювати колективно.

Перегляд файлу

Розробка вчителя початкових класів Синельниківської ЗОШ №2 Радченко Г.М.

 

C:\Users\Admin\Desktop\73770975_sova.png 

Математика. Урок – «КВК»

Тема: Вправи на закріплення таблиць множення і ділення. Складання і розвязуванння рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка.

Мета: Закріплювати навички табличного множення і ділення. Узагальнювати вміння розв’язувати рівняння; вправляти у розв’язуванні задач  на знаходження третього доданка. Розвивати мислення, кмітливість, оперативність у виконанні математичних завдань. Виховувати згуртованість, вміння працювати колективно.

Обладнання. Переносна дошка для запису рахунку, емблеми для команд,пісочний годинник, конверти із завданнями, плакати вболівальників: «Так тримати», «Не вішати носа», «Молодці», «Вперед» та інші, музичний супровід, призи переможцям.

 

Хід уроку

 

У святково прикрашеному класі попереду розміщено два столи для команд. Збоку висить переносна дошка для записів рахунку.

 

«Посмішка»

«Сонечко»

І завдання

 

 

ІІ завдання

 

 

Всього:

 

 

ІІІ завдання

 

 

Всього:

 

 

IV завдання

 

 

І т.д.

 

 

Всього:

 

 

 

Контроль, корекція і закріплення знань

Перевірка домашнього завдання. До прикладів 474 вчитель записує на дошці відповіді, вставляючи поміж них зайві числа (половина прикладів для першої команди, половина – для другої).

Двоє представників від команд виходять до дошки із виконаними домашніми     завданнями і підкреслюють правильні відповіді. При перевірці задачі 473 команди дістають завдання змінити перше число умови так, щоб відповідь вийшла більшою (І команда); меншою (ІІ команда). Журі оцінює швидкість і правильність роботи, отримані бали заносяться в таблицю. (після виконання кожного із завдань журі оголошують результати.)

Завдання для опитування

На дошці заготовлено завдання для двох учнів – представників кожної команди.

 

 

 

 

 

Склади вираз за таблицею і знайди його значення

Зменшуване

Від’ємне

Вираз

Ділене

Дільник

Вираз

45+16

28

 

56-28

7

 

7 * х = 35

х *7 = 42

http://4.bp.blogspot.com/-5o7rJqcsb3o/VBgIQBcPo8I/AAAAAAAAHB8/oGwzBjli8Ug/s1600/%D0%A3%D0%BC%D0%BD%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pngУсні обчислення

а) Математичний диктант

Добуток чисел 6 і 8 збільшити на 42

Додати 7 разів по 6. Скільки отримали?

Добуток чисел 6 і 5 доповнити до 48.

Ділене 25, дільник – різниця чисел 53 і 48. Записати частку.

На скільки годин третина доби більша ніж 1 година?

Від шнура завдовжки 2 м відрізали з дм. Записати довжину решти шнура.

 

б) «Ланцюжки»

 

 

 

 

 

 

в)Конкурс капітанів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток математичних знань

Команди обмінюються завданнями, заготовленими заздалегідь.

 

а) Скласти задачу за коротким записом і розв’язати її виразом протягом 5 хвилин.

 

 

 

 

б) Скласти вираз за схемою:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бліц-конкурс.

Протягом хвилини вчитель зачитує приклади, а члени команди за чергою дають відповіді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумок уроку. Рефлексія.

- Журі оголошує кінцевий рахунок. Учитель оцінює роботу команд, капітанів, уболівальників. Називає команду-переможця. Батьки нагороджують учнів класу призами.

- Яке завдання найбільше сподобалося? Що зацікавило на уроці?

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку