Вмотивований вчитель – агент змін сучасного освітнього простору в умовах формування Концепції Нової української школи.Практичне заняття "Методична майстерня. На практиці реалізуємо
Презентація на тему : "Вмотивований вчитель – агент змін сучасного освітнього простору в умовах формування Концепції Нової української школи" та практичне заняття "Методична майстерня. На практиці реалізуємо формулу НУШ"
Вмотивований вчитель – агент змін сучасного освітнього простору в умовах формування Концепції Нової української школи
Номер слайду 2
Ми не можемо поміняти напрям вітру… але завжди можемо підняти вітрила! Вільному розвитку сприяє творче середовище. Таке середовище буде організоване в Новій українській школі. Дитинство-особлива країна на карті людства. Воно, в основному, визначає все подальше життя людини, її ставлення до рідних, близьких, знайомих, до самої мети її існування. Запорукою успіху НУШ є тісна співпраця з батьками, громадами.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
І ми прагнемо перейти до школи, яка розвиває індивідуальність, забезпечує свободу вибору. Але щоб користуватися свободою вибору, ти повинен розуміти, як робити цей вибір. Суспільство повинно зрозуміти, що через вчителя ми будуємо нову школу і нове ставлення до дітей. Лілія Гриневич, Міністр освіти та науки України
Номер слайду 5
Номер слайду 6
В державному стандарті початкової освіти серед обов'язкових результатів навчання також зазначено не тільки уміння, але й знання Пріорітети НУШ «Метою повної загальної середньої освіти є різнобічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації,трудової діяльності та громадянської активності».
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Мрія вчителя
Номер слайду 11
Мета Нової школи – новий випускник Цілісна особистість, усебічно розвинена, здатна до критичного мислення Патріот з активною позицією, який діє згідно з морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення Інноватор, здатний змінювати навколишній світ, розвивати економіку, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
ФОРМУЛА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Номер слайду 15
ВИПУСКНИК ШКОЛИ І КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Номер слайду 16
11 Фінансова грамотність
Номер слайду 17
Освітні компетентності Ключові (предметні) здатність людини здійснювати різні види діяльності Галузеві (загально-предметні) набуваються упродовж вивчення змісту предметів Предметні формуються при вивченні певного предмета
Номер слайду 18
Спільними для всіх компетентностей є такі: • уміння читати і розуміти прочитане; • уміння висловлювати думку усно і письмово; • критичне мислення; • здатність логічно обґрунтовувати позицію; • ініціативність; • творчість; • уміння вирішувати проблеми, • уміння оцінювати ризики та приймати рішення; • уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект; • здатність до співпраці в команді.
Номер слайду 19
“ КАНВА” РОЗВИТКУ УЧНЯ
Номер слайду 20
Номер слайду 21
доброзич- ливість і позитивне ставлення
Номер слайду 22
Номер слайду 23
ФАХІВЕЦЬ ПРАЦІВНИК ЛЮДИНА Вчитель
Номер слайду 24
НОВІ РОЛІ ВЧИТЕЛЯ
Номер слайду 25
Вмотивований вчитель – агент змін сучасного освітнього простору в умовах формування Концепції Нової української школи
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Модель сучасного учителя в інноваційному просторі Інформаційно - компетентний Громадянин Гуманіст Цінитель краси Дослідник Культурний Здоровий Інформаційно - компетентний Громадянин Гуманіст Цінитель краси Дослідник Культурний Здоровий Інформаційна сфера Громадянсько – правова сфера Гуманістична сфера Художньо – естетична сфера Науково – пізнавальна сфера Культурна сфера Здоров'язбері-гаюча сфера
Номер слайду 28
Риси притаманні моделі конкурентноспроможного вчителя
Номер слайду 29
Номер слайду 30
!
Номер слайду 31
Методична майстерня. На практиці реалізуємо формулу НУШ
Номер слайду 32
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Номер слайду 33
Номер слайду 34
ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ ГРАМОТНІСТЬ
Номер слайду 35
«КАНВА»РОЗВИТКУ УЧНЯ.КЛЮЧОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ і НАСКРІЗНІ ВМІННЯ.
Номер слайду 36
Нові ролі педагога Фасилітатор - 6 Тьютор - 3 Модератор - 5 Коуч - 1 Ментор - 2 Новатор - 4 1.Той, хто допомагає досягти життєвої або професійної мети. Він сприймає людину такою, якою вона є насправді, а не оцінює її. 2. Досвідчений і надійний товариш, порадник, наставник) – той, що є наставником. 3.Той, що індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті 4.Педагог, який приносить в інтелектуальну освітню діяльність нові ідеї 5.Людина, яка проводить соціологічні дослідження,ведучий фокус-групи, адміністратор форуму, чату,соціальної мережі в Інтернеті , той хто налагоджує комунікативну взаємодію у класі , організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті 6. Підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає, надихає
Номер слайду 37
,
Номер слайду 38
Щоденний труд учителя – це знахідки, новації, У молодих й досвідчених – різноманітність ідей! Винагорода вчителю – не орден, не овації. Досягнення учителя – це успіхи дітей.