Урок : Я досліджую світ
Форма: Групова робота і парна
Тема: Вода у нашому житті
Мета: формувати уявлення дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між неживою та живою природою; розвивати увагу, спостережливість, зв'язне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до природи, сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.
Обладнання: набір карток-картинок для групової та парної роботи, звуки води, краплинки, пляшка з водою.
Методика: «Відгадай загадку», «Хто мешкає у воді?», «Склади слово», «Відбери слово», «Дощик»
ЗАВДАННЯ
ЗАВДАННЯ 1. «Відгадай загадку» (Групова робота. Перед кожною групою дітей зображено 4 малюнки: Хмара, Вода, Їжа, Квітка. Діти повинні відгадати загадку і підняти правильний варіант відповіді)
Без неї не може людина,
Без неї не може й тварина,
І квіти сумують без неї
Без прозорої цієї.
Тече, біжить і гойда
Цілюща, питная ____________ (вода)
ЗАВДАННЯ 2. «Відбери малюнок». (Групова робота. Учитель роздає малюнки, а діти повинні відібрати тільки ті, на яких зображена вода.)
ЗАВДАННЯ 3. «Зберіть слово» (Парна робота. Учитель роздає на кожну пару картку з малюнками. Дітям треба скласти нове слово за першими літерами даних малюнків і свою відповідь намалювати нижче.)
|
Малюнок-відповідь дітей |
ЗАВДАННЯ 4. «Дощик». (Групова робота. Вчитель роздає кожній групі краплинки дощику, в яких є зображення. Діти повинні відшукати ті краплинки, в яких зображено малюнки тих, хто не може прожити без води. Ці краплинки діти кріплять до хмарки).
ЗАВДАННЯ 5. «Хто мешкає у воді?» (Учитель дає дітям чистий аркуш паперу, на який учні
ліплять мешканців води. Потім вчитель пропонує домалювати хоча б одного мешканця води)