Вода у нашому житті. ЯДС

Про матеріал
Вода у нашому житті. Цікаві завдання для уроку. Можна використовувати під час групової та парної роботи
Перегляд файлу

Урок : Я досліджую світ

Форма: Групова робота і парна

Тема: Вода у нашому житті 

Мета: формувати уявлення дітей про воду, її властивості та стани; формувати вміння встановлювати взаємозв'язки між неживою та живою природою; розвивати увагу, спостережливість, зв'язне мовлення учнів; виховувати бережливе ставлення до природи, сприяти згуртованості учнів, вихованню емоцій задоволення від розумової праці.

Обладнання: набір карток-картинок для групової та парної роботи, звуки води, краплинки, пляшка з водою.

Методика: «Відгадай загадку», «Хто мешкає у воді?», «Склади слово», «Відбери слово», «Дощик»

 

ЗАВДАННЯ

 

ЗАВДАННЯ 1. «Відгадай загадку» (Групова робота. Перед кожною групою дітей зображено 4 малюнки: Хмара, Вода, Їжа, Квітка. Діти повинні відгадати загадку і підняти правильний варіант відповіді)

Без неї не може людина,

Без неї не може й тварина,

І квіти сумують без неї

Без прозорої цієї.

Тече, біжить і гойда

Цілюща, питная ____________ (вода)

ЗАВДАННЯ 2. «Відбери малюнок». (Групова робота. Учитель роздає малюнки, а діти повинні відібрати тільки ті, на яких зображена вода.)

Похожее изображение Картинки по запросу снеговик Картинки по запросу каменьКартинки по запросу лед Картинки по запросу писокКартинки по запросу река

Картинки по запросу сено Картинки по запросу вогонь

ЗАВДАННЯ 3. «Зберіть слово» (Парна робота. Учитель роздає на кожну пару картку з малюнками. Дітям треба скласти нове слово за першими літерами даних малюнків і свою відповідь намалювати нижче.)

 

Картинки по запросу веселка Картинки по запросу окуляри малюнок Картинки по запросу Дім малюнокКартинки по запросу апельсин

 

 

 

 

 

 

Малюнок-відповідь дітей

 

ЗАВДАННЯ 4. «Дощик». (Групова робота. Вчитель роздає кожній групі краплинки дощику, в яких є зображення. Діти повинні відшукати ті краплинки, в яких зображено малюнки тих, хто не може прожити без води. Ці краплинки діти кріплять до хмарки).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАВДАННЯ 5. «Хто мешкає у воді?» (Учитель дає дітям чистий аркуш паперу, на який учні

ліплять мешканців води. Потім вчитель пропонує домалювати хоча б одного мешканця води)

Картинки по запросу жабаКартинки по запросу верблюдКартинки по запросу ракКартинки по запросу слонКартинки по запросу бегемотКартинки по запросу крокодилКартинки по запросу обезьянаКартинки по запросу жираф

 

 

docx
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку